Svar på kommentar ;

Anonym om The moment I met you - Del 14 - Thougth you always be mine...:
Okej, nyss va Chloe mörkhårig, nu blond?
och hon såg lite fet ut på den första bilden.

vill inet vara elak, men jag var bara tvungen att säga det :$

Sv; Chloe har alltid varit blond! Vi har inte tänkt oss Chloe som en pinnsmal tjej med perfekt kropp, för oss har hon typ lite kurvor om ni förstår ;)

Bra att ni säger till ! Tack för alla underbara kommentarer!
älskar er !

Nästa del kommer upp lite senare så håll utkik :D

BieberLove Julia&Gaby ;*
21 Juni, 22:10


   Postat av: Bieber Cash

Sv: Tack så mycket för din söta kommentar!

Alla kommentarer går in i hjärtat, men att veta att ni verkligen bryr er om mig när det gäller liksom mig och inte novellen, det värmer extremt mycket!

Det är nästan svårt att ta in!

Ni är helt underbara och jag saknar er allihop enormt mycket! <3



Love u! <3



//Bieber Cash

   2011-06-24 @ 12:12:07  URL: http://biebercash.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: