The moment I met you - Del 14 - Thougth you always be mine...

Jag andades djupt. Han var den enda jag litade på. Eller iallafall hade litat på... "Jag vet... Jag var dum i huvudet.. Men jag erkänner det, eftersom jag älskar dej. Jag har alltid gjort det, och kommer alltid att göra det. " Sa han och jag såg hur han grät. Han satte sig bredvid mej. "Jag är ledsen. Förlåt." Sa han och mina tårar rann änu mera. Hans med. "Vem var det med?" Sa jag lågt. "Hon heter Ashley. Du känner henne inte..." Sa han och grät ännu mera. Han lade sitt ansikte i hans händer. Jag lade mitt huvud sakta mot hans axel. Mina känslor var för starka för att lämna honom. Jag älskade honom. Det gick inte. Han kollade upp på mig. Jag log. Han med. Våra läppar möttes igen. Det känndes underbart. Han var här. Han var min...
_______________________________________________________________________________________
Tumblr_lmy0ttvnpr1qloiuoo1_500_large
Cute-good-letra-perfeita-omg-life-list-love-favim.com-56201_large
Hilary-justinbieber_large
Tumblr_lmr2boetpw1qd5it4o1_500_large
Tumblr_lm9siaz5oj1qfkyhto1_500_large


Bild 1 : Chloe innan Justin puttar i henne.
Bild 2 : Vanessas lista
Bild 3 : Justins outfit
Bild 4 : Chloes outfit
Bild 5 : Hailie Mathers (eminems ena dotter, det är inte hon, men jag hittade ingen bra bild på henne)





(Chloe)

Vi kysstes länge. Sebbe smekte min nacke och mitt hår. Vi stannade upp. "Jag har saknat dej..." Viskade jag.
"Jag älskar dej..." Viskade han tillbaka och sen möttes våra läppar igen. Dörren öppnades. "hallå?" Skrek Catrine i dörren. Jag kollade upp. Justin kollade på mig.

(Justin)

På något sätt så gjorde det ont i mig när jag såg henne med en annan. Hon kollade stelt på mig. Sen log hon. Jag log ett fejk leende tillbaka. Jag kunde ju inte vara sur på henne. Då skulle ho fatta att jag faktist började gilla henne. Fast hon hade ju en annan nnu. Jag undar däremot vem det är. Catrine och Chaz gick fram till dom. Men jag hjälpte David och Vanessa med matvarorna i köket istället för att gå fram. Jag hörde att dom hälsade på varrandra. Jag kännde en hand på min axel. Jag vände mig om och där stog Chloe. Ensam. "Är det något fel?" Sa hon lågt och snällt. Jag skakade på huvudet och log. "jag tänkte baa hjälpa vanessa och David att bära in grejerna..." Sa jag och insåg att dom också hade gått för att hälsat. Hon log. "Okej... Men.. Bara så att du vet är det Sebbe... Min kille..." Sa hon ännu lägre så att dom i vardagsrummet inte skulle höra. Jag nickade ohc tvingade fram ett leende. Min kille. Det skar innom mig. Sluta nu Justin. Du ska ju endå åka om en vecka. Skärp dig. Hon kommer endå inte vilja ha dej. Hon tog tag i min hand. "Det är okej va?" Sa hon lågt. "Jaa, det är väl klart?" Sa Jag och hon log stort. sen drog hon ut mig till honom. Vi hälsade.

 "Hej Sebastian!" Sa han glatt. Jag var ju tvungen att hälsa glatt. "shaa, Justin!" Sa jag och log. Vi släppte våra händer. "Justin är Chaz bästavän, han bor här i två veckor.. Fast nu är det bara en kvar!" Sa hon och kollade först på Sebbe, och sen blinkade hon mot mig. Hennes blick fick mig att lugna ner mig. Jag log och nickade. Chaz ställde sig bredvid mig och kollade på mig med blicken:
Är-det- okej-?

Jag nickade. Han visste att jag hade börjat gilla henne. Det hade jag sagt till honom.  

"Nej, ska vi ta och göra lite lunch?" Sa Catrine och log mot oss alla. "visst!" Sa Vanessa och log emot mig. Jag log tillbaka. "Äter du här?" Frågade Catrine Sebbe. "Ja gärna!" Sa han och log. David och Catrine gick till köket. Fast Vanessa kramade mig. Jag kramade henne tillbaka. "ehh, varför gjorde du sådäär?" Frågade jag henne och skrattade. Hon släppte taget. "För att jag inte har fått krama dig idag!" Sa hon och rykte på axlarna. Sen gick hon till köket. Jag kollade på Chaz. "wtf?" Sa jag och skrattade. Han garvade. "Jaa, hon är konstig.." Sa han och log.
"JAG HÖRDE DET DÄR!" Hörde man hennes röst ifrån köket. Vi skrattade. "Vad ska vi görA?" Sa Chloe och kollade på oss alla. Chaz och sebbe rykte på axlarna.
"Vi badar!" Sa jaag glatt.
"jaa, vi badar i babypoolen som Chloe kastade i dej i!" Sa Chaz högt och skrattade.
"Juste... Du kommer få igen för det!" Sa jag och log ett retsamt leende emot Chloe. Hon skrattade.
"Lycka till!" Sa hon glatt. "Tack!" Sa jag och log.
"Men ska vi bada eller!? " Sa Chaz glatt. Vi nickade. "men, du har väl inga badkläder?" Sa Chaz och kollade på Sebbe. Han skakade på huvudet. "Du kan låna av mig!" Sa Chaz sen och vi började gå upp.

(Chloe)

Jag visste att Justin var arg på Sebbe fortfarande. Men jag var glad att han försökte. Sebbe följde med Chaz till hans rum för att hämta badkläder. Jag gick in i min garderob för att hämta min bikini. Jag hitatde den och tog på mig den. Sen gick jag ut i gången. Efter ett tag kom Chaz och Sebbe. Och sen kom Justin. "Ska vi gå?" Sa Justin taggat. Vi nickade och alla sprang ner. I köket stannade Catrine oss.
"Värmen har inte varit på i 3 dagar!" Sa hon och vi kollade på varrandra. "Skit samma!" Sa Chaz och alla fortsatte att springa ut till poolen. Vid kanten stannade vi alla. Jag kollade upp. Det var ganska gråa moln, och såg ut som att det skulle börja regna när som helst. "Ska någon hoppa i eller!?" Sa Justin. Chaz doppade tån i vattnet.
"Det är skit kallt..." Sa han besviket. Justin kolalde på mig.
"BRA!" Sa han och puttade i mig.
Vattnet var is kallt. Så kallt så att jag knapt kunde andas. Jag skyndade mig upp till ytan. Sen kollade jag på Justin med en mördarblick. Han skrattade.
"Där fick du!" Skrek han glatt. Sebbe och Chaz skrattade också. Jag simmade fram till kanten framför Justin. Jag kollade han i ögonen. Han slutade skratta. Fast Sebbe och Chaz hade skrattat så mycket så att dom var lite längre bort. Jag log ett snett leende emot Justin. Jag gjorde en blick som betyder:
Kyss mig.
Han böjde sig frammåt och precis när han skulle gå in till kyssen så drog jag i honom i vattnet. Men jag simmade snabbt därifrån.
"Du är såååå dum ihuvudet!" Skrek ag glatt. Han skrattade och gjorde en hair-flip. Strax efter så hoppade Sebbe och Chaz i. Vi simmade ett tag.
Det började regna, så vi gick upp snabbt. När vi gick in så ropade Vanessa.
"Maten är klar om 10 minuter!"
Vi gick upp och bytte om. Jag satte på mig det jag hade haft innan. Fast jag kunde inte göra bullen i håret. Så jag gick ner med dom andra. Sen gick jag fram till Vanessa. Hon fattade direkt vad det var. "Vänd dej om" Sa hon och jag gjorde som hon sa. Hon gjorde en bulle av håret och sen satte jag mig vid dom andra vid köksbordet. Jag satt bredvid Sebbe. Han tog tag i min hand och jag log emot honom.

Jag hade förlåtit honom. Men mitt hjärta var fortfarande brustet. Jag litade inte lika mycket på honom.

När vi ätit lunch så dukade vi undan och gick upp. Det regnade fortfarande, så vi satte på en film. Vi kollade på film hela eftermiddagen. Jag längtade tills ikväll. När jag och Sebbe kunde mysa. Som förut. Fast allt var ju inte som förut. Han var inte som förut. Det känndes inte som Sebastian som satt bredvid mig. Det känndes som någon annan. En främling.

När vi hade kollat klart på den sista filmen så var klockan 23.34. Så vi bestämde för att gå och lägga oss. Alla 4 gick in i badrummet och borstade tänderna. Jag blev klar innan Sebbe, så jag gick in i min garderob och grävde fram Sbbes tröja. Sen satte jag på mig den och kröp ner under täcket. Lampan var släckt. Men jag såg att Sebbe smög in. Han tog av sig byxorna och tröjan och sen kröp han in under täcket. Han kramade om mig. Sen somnade jag...


Nästa morgon så vaknade jag av att Sebbe pussade mig på pannan. Jag log. Fast jag tvingade fram leendet. Det känndes inte likadant att träffa honom. Jag kanske hade tappat mina känslor för honom? Jag satte mig upp och kollade på honom. Han kollade tillbaka och gjorde ett fejk leende. Han kanske kände samma sak?
"du.. Jag tror vi nåste prata.." Sa han och kollade ner. "jaa, det tycker jag med.." Sa jag och försökte få ögonkontakt med honom. Han kollade in i mina ögon.
"Jag..Tror inte att jag är..kär i dej längre..." Sa jag efter en lång och obehaglig tysnad. Jag såg hur han andades ut.
"inte jag helle... Eller.. Jag älskar dej.. Fast som min bästavän..." Sa han och kollade på mig.
Det gjorde faktist inte ont när han sa det. Det var skönt.
"ja, så känner jag med. Och det kommer endå inte att funka om jag är här, och du...där..." Sa jag och han nickade förståligt emot mig.
"jaa... Det känndes så efter någon dag efter du hade åkt.. Men jag kom tillbaka för att veta att jag ångrar mej.." Sa han och jag log.
"Jag vet.. Men vi kan väl vara vänner?" Sa jag och han log.
"ja, det är klart!" Sa han och kramade om mig.
Det känndes skönt att han kännde som jag. Vi hade lixom varit ihop sen vi var små. Känslorna hade svalnat, och jag antar att det är naturligt.
"jaja, ska vi gå ner och äta frukost?" Sa jag och han nickade glatt. Han tog på sig sina kläder han hade haft innan och jag gick in i garderoben. Sen satte jag på mig några mjukis kläder.
*"När ska du åka hem?" Ropade jag ifrån garderoben.
"I efter middag!" Ropade han tillbaka. Jag gick ut och nickade. Sen gick vi ner.
Där nere sat alla förutom Justin och åt frukost.
"Godmorgon!" Sa Vanessa och Catrine i kör. Vi svarade godmorgon och började ta frukost. Efter ett tag så kom en trött Justin ner...

(Justin)

Alla kollade på mig. Jag satte mig trött ner på stolen bredvid Chaz. Hanklappade mig på axeln. Jag hade varit uppe hela natten och svarat på fan-mail, fan DM's på twitter, youtube vännerförfrågningar, och youtube medelanden. Jag hade somnat för 3 timmar sedan. Men kunde inte sova längre.
"Värst var du ser trött ut!" Sa Catrine och kollade frågandes på mig.
"jaa, jag har varit uppe hela natten och svarat på fan-mail..." Sa jag med en trött, hes röst. Dom skrattade lite.
"Vad gulligt!" Utbrast Vanessa. "Får jag en kram!!!" Sa hon sen och log stort.
Hon kom fram till mig och kramade mig. Sen sebbe och Chloe.
"asså...va?" Sa jag trött.
"Vaddå? Jag måste krama alla..." Sa hon sen.
Vi åt och pratade ända tills klockan var 13.00.
"Min buss till flygplatsen går om en timme. Så jag måste nog åka snart..." Sa Sebbe och alla nickade. Chaz, jag, Sebbe och Chloe gick upp för att fixa oss. När vi fixat oss och packat så gick vi alla till hallen. Han kramade alla hejdå och tackade för allt. När han skulle säga hejdå så trodda jag att Chloe skulle gråta. Men det gjorde hon inte. Dom kysstes inte ens. Hon kramade han och pussade han på kinden.
"Ring när du är hemma!" Sa hon och han nickade och vinkade hejdå för sista gången. Sen var ahn borta.
"mamma, jag ska till stan med Marcus idag, är det okej för er?" Sa Chaz efter ett litet tag och kollade på oss. Jag nickade och Chloe gjorde likadant. Cha åkte iväg och Vanessa, Catrine och David gick ut för att sola. Jag och Chloe gick upp på hennes rum.
"Har det hänt något mellan dej och Sebbe eller?" Sa jag tillslut.
Hon nickade. "asså, vi hade inga känslor för varran längre... Så vi gjorde slut i morse, fast vi är bästavänner endå!" Sa hon och log stort. Jag nickade.
Vi pratade länge. Och skrattade.
"Justin! Din mamma är i telefonen!" Ropade Catrine från nedervångingen.
"kommer!" Ropade tillbkaka.
"Jag kommer tillbaka" Sa jag och blinkade till henne. Hon log.

(Chloe)

Det tog ganska lång tid innan Justin kom tillbaka. Jag gick in  i min garderob igen. Jag älskade den. Jag gick in till vanessas del. Jag gick igenom alla lådor. Och i en hittade jag en lista. "The good things in life" Stog det på den. Jag läste den. Allt stämmde. Jag skrattade.
"duu..Vill duu..?" Vanessa avbröts. Jag vände mig om med listan ihanden.
"ooohhh, dui har hittat den!" Sa hon och log stort.
"Jag brukade läsa den när jag var ledsen..Den hjälper faktist!" Sa hon och jag log.
"Jag känner det!" Sa jag ohc log tillbaka.
"jjaja, Jutin undrade om du vill följa med på resturang med Chaz, ryan och han?" Sa hon och jag nnickade ivrig. Vanessa fixade mina kläder och helt plötslig var klockan 17.00. Så jag gick ner till Justin. Han Hade välldigt snygga kläder på sig.
"Vad fin du är!" Sa han och räckte fram sin hand.
"Du med..!" Sa jag och tog den. Vi sa hejdå till dom andra och satte oss i hans bil. Han körde iväg till resturangen. Där mötte vi Chaz och Ryan och sen satte vi oss vid ett bord. När vi hade beställt så viskade Ryan hypert.
"Är inte det där Eminem!?"
"va*!? Vart!?" Sa Chaz och kollade omkring sig. Justin gjorde samma sak. Jag med. Där satt han med sin familj antagligen. Det var en kvinna och en tjej i 18-års åldern, 15- års ålderna och 5- års åldern.
"jo, det är det... Det här är en kändis resturan vettu!" Viskade Justin och blinkade.
"Men... Känner inte du han?" Sa Ryan hypert.
"joo...Men jag kan ju inte gå fram och bara störa.
Chaz rykte på axlarna.
"Men hallåååå? Han är min största idol!" Viskade Ryan och släppte inte blicken ifrån eminem.
"Men, om han ser mig så kommer han väl antagligen fram då!" Viskade Justin tillbaka.
Ryan kollade på Eminem hela middagen. Han var helt hyper, och glad. Helt plötligt reste sig dom och Ryan hoppade till. Dom var ju tvunga att gå förbi vårat bord för att komma ut. Och då skulle Eminem se Justin.
"nununununu..." Sa Ryan hypert. Justin skrattade.

(Chaz)

Jag var också välldigt glad om dom stannade. Eminem var min idol, och jag visste att det var Justins också.
"men shaa!" Stannade EMinem upp. Justin och han hälsade. Jag hälsade på  alla. Min blick stannade på den mellersta tjejen. Hon var vacker. Hade jätte fina ögon. Hon räckte fram sin hand. Den var mjuk.
"Hailie!" Sa hon glatt.
"Chaz.." Hälskade jag tillbaka. Hon log. Hon hade det finaste leendet någonsin. Så underbart....
________________________________________________________________________________________________________________________


ojojoj då? Börjar Chaz bli kär !?

ännu ett stort TACK till alla underbara kommentarer! Det är värkligen jätte kul! love uu! <3

puuuss'/gaby



   Postat av: EMMA_96

yeeeeeeeeeeeeees!!!! sebastian och chloe ha gjort slut. JIPPIIIII!!!! <333 asbraaaa novell mer!!!!! :D

   2011-06-21 @ 01:37:32

   Postat av: Jossan

Assss Bra , Meeeer !! <33

   2011-06-21 @ 02:08:26

   Postat av: Anonym

Du skriver så sjukt bra vill ha mer nu!!!

   2011-06-21 @ 02:22:46

   Postat av: M

Jättebra! :D Men usch för Sebbe!! :/ Bra att dem gjorde slut! ;)

Gillar när det kmr dem här lite längre kapitlena! :D

   2011-06-21 @ 02:23:49  URL: http://http:/mina-berattelser.blogspot.com

   Postat av: elena

fortsätt den är så bra att jag dessa dör av längtan efter en till del

   2011-06-21 @ 02:36:52  URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

   Postat av: Johanna

Äntligen är det slut mellan Sebbe och Chole!

Super bra novell! Älskar den :D

   2011-06-21 @ 14:23:07  URL: http://jbgirl.blogg.se/

   Postat av: Anonym

Okej, nyss va Chloe mörkhårig, nu blond?

och hon såg lite fet ut på den första bilden.



vill inet vara elak, men jag var bara tvungen att säga det :$

   2011-06-21 @ 22:10:46

   Postat av: G =)

awezoome ;D

   2011-06-22 @ 17:47:06

   Postat av: sara

mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer osv ! skiit bra ! LOVE IT !

   2011-06-22 @ 19:05:28  URL: http://www.dinkonstigasara.bloggplatsen.se

   Postat av: Fella&Cindra

älskar allt med den här bloggen ! för det första är ju själva novellen hur bra som helst , men älskar designen , alla bilder osv.. keep it up !

   2011-06-23 @ 11:47:48  URL: http://bieb.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: