SÖKER HJÄLP TILL BLOGGEN !!

HEJ ALLA SUPERDUPER FINA BELIEBERS !
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT! vi har verkligen varit sämst :( vi har inga tillräckliga ursäkter..
Men nu är det såhär att jag vill verkligen börjar skriva igen och TÄNKER göra det också. Jag vet inte vad Gaby tänker göra men det visar sig. Jag fick världens skrivlust här om dagen och den sitter kvar än ! :)
Jag har ett problem och det är att vet att jag inte kommer klara att hålla den här bloggen uppe med bra uppdatering och sånt så DÄRFÖR vill jag ha hjälp av någon!

Vill du hjälpa mig att skriva här på bloggen? Fortsätt då läsa det här --->>>

Om du vill börja skriva här med mig så skicka ett mail till [email protected]
I mailet ska förljande stå:

Namn
Ålder
vart du bor
om du har en egen novellblogg/personlig blogg
vi vill gärna att ni skriver en liten del av vad som kan bli kapitel 36
berätta gärna lite om dig själv och om du vill så får du skicka med en bild :)

om du inte kommer ihåg hur kaptiel 35 slutade så kommer en liten del av det hääär :
Morgonen efter vaknade jag med ett ryck när det knackade på dörren. " kom in " mumlade jag. " tänkte bara höra om ni ville ha frukost?" frågade Vanessa som otroligt nog hört mitt mumel innan. " mm..vi kommer snart" När hon stängt dörren så vände jag mig mot Justin som till min förvåning var vaken. " kom nu, vi ska äta frukost !" sa han bestämt när han reste sig upp. " kan inte du ta fram några kläder  till mig?" frågade jag och gjorde en hundvalps blick som verkade funka. Han började leta bland mina kläder. När han hittat vad han sökte kastade han alla kläder på mig.
Jag tog upp dom och började skratta när jag såg att han valt en lila behå med matchande trosor till.

Jag tog med mig kläderna in på toan och började byta om. Han hade också valt en blå T-shirt med ett cookie monster på och till det ett par korta jeans shorts som var lite slitna nertill.



När jag fått på mig alla kläder så började jag trassla ut mitt hår som var en enda stor tova från igår. Jag hade bestämt mig för att duscha efter frukosten så det skulle gå lite fortare.
___________________________________________________________________________________
Jag hoppas verkligen att det är någon av er som vill skriva här med mig och kanske Gaby! Skriv till oss så fort som möjligt !! [email protected]

BIEBERKYSSAR / JUUUULIAAA


   Postat av: marielle

Svar; Nu har jag skrivit ett kort inlägg om det. :) Och jag hoppas verkligen det finns någon som vill vara med, då jag verkligen vill läsa denna blogg. :)



Tack för att du gillar min. <3

   2012-01-06 @ 15:50:05  URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/

   Postat av: ellen

Jag kan blogga med dig! :D Har alltid gilla din blogg :D Jag e intresserad! Kram E

   2012-01-06 @ 15:52:10  URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: