jag lämnar er ett tag !♥

Hej Julia här !

Nu ska jag vara helt ärlig med er. Jag har haft jätte mycket skit under några veckor nu. Igår tappade jag allt. Jag kan tyvärr inte berätta för er vad det är som hänt men det är ingenting med mina kompisar eller så, utan det är min familj som spökar, det började för 7 månader sen och sen dess så har det bara blivit värre, det här är inte något jag ofta pratar om.

Nu har jag iallafall bestämt mig för att lämna er under en tid, som en paus. Jag behöver tid att tänka och ta hand om mig själv och allt som händer just nu. Jag vet inte hur länge jag kommer ha den här pausen, men det kanske tar bara en vecka att lösa allt eller så kanske det tar flera veckor? jag har ingen aning. Ni kommer märka när  jag är tillbaka.

Jag hoppas på att Gaby och Miccis fortfarande kan skriva något kaitel ibland.

Jag hoppas ni stannar och fortsätter läsa!



TACK för alla fiiiina kommentarer vi fått och ett speciellt tack till Madelene på Biebercash som hjälpt mig med att fatta detta beslut och även fått mig att tänka på annat. 
Och Madelene du ska se att allt kommer lösa sig för dig oxå! 

Jag älskar er bästa läsare och kommer snart tillbaka! 

BieberPUSS - Julia  ♥



   Postat av: Anonym

vad menar du med "det är min familj som spökar"? hoppas allt blir bra iallafall!

   2011-09-05 @ 21:57:45

   Postat av: Anonym

hey! jag är en helt ny läsare och har inte hunnit läsa igenom hela novellen än, men några kapitel iaf! Och jag tycker att den är bra! hoppas allt fixar sig för dig & att du kmr tillbaka snart! det är spännande nu juh! :D kram

   2011-09-06 @ 21:41:56  URL: http://finafiton.webblogg.se/

   Postat av: hanna ♡

HAHAH! DÖR! nej faktist inte ;)

   2011-09-08 @ 20:51:37  URL: http://heaa.blogg.se/

   Postat av: Nathalie

Jag kommer sakna novellen jätte mycket,

men dedär med "Det är min familj som spökar"

Jag undrar bara vad menar du med det, bråkar dom, eller har dom dött och typ... spökar?

Jag hoppas verkligen att det blir bra igen, ha det så bra :)

   2011-09-11 @ 09:43:59


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: