The moment I met you - Del 9 - I'm waterproof

"Guys skulle vi bada eller?" frågade jag och gjorde mig redo på en tävlig ut till stranden. Som den tävlingsmänniska jag är har jag alltid velat tävla om allt och vinner jag inte blir jag grymt sur. Det är därför jag nästan alltid fuskar. Jag granskade alla killar och dom nickade. "bra, sisten i bjuder på pizza" ropade jag när jag nästan va halvägs ute.

När jag hade sprungit i vattnet ser jag hur dom kommer allihopa. Chaz kom sist..

________________________________________________________________________________

Tumblr_lmh6inraek1qz7jp7o1_500_large
1392809238_ac88af9ba6_z_large
Tumblr_lf36tjejly1qbvlq7o1_500_large

Bild 1 : Tältet på morgonen
Bild 2 : Frukost
Bild 3 : smors
__________________________________________________________________________________

Alla hoppade och lekte i vattnet. Det var den roligaste kvällen på länge. När vi hade badat i kanske 1 timme så rullade vi ut våra handukar och satte oss på dom. Jag satt i mellan Chaz och Justin och Ryan satt bredvid Chaz. Solen gick ner. Det fick mej att tänka på första kvällen med Sebbe efter barnhemmet. Jag saknade honom.
"Hörrni!" Sa Justin och hoppade upp.
"Vadå!?" Sa Chaz och log. Ryan kollade konstigt på han, och jag med.
"VI TÄLTAR HÄR PÅ STRANDEN!!" Sa han glatt. Alla kollade konstigt på honom.
"jaaa!? För att fira att Chole är här!" Sa han och log ett vackert leende emot mej. Jag log stort och kollade på Chaz.
"jaa! Visst!" Sa han och Ryan nickade instämmande.
"Gud va kul !!" Sa jag och vi alla ställde oss upp. Vi började gå tillbaka till huset. Direkt när vi kom innan för dörren så sprang alla till Catrine.
"mammammammamamma!!! Får vi tälta på stranden!?!?!?" Sa Chaz glatt och alla log emot henne.
"jaaa....Visst!" Sa hon och log tillbaka.
"yeeeesss!" Sa Ryan och alla skrattade. Vi packade lite kläder, tält, och en tändare. Sen gick vi in till köket. Chaz tog fram bröd och Choklad.
"Varför tar du fram choklad?" Sa jag och kollade på honom.
"För att vi ska äta det på mackorna...?" Sa han och kollade konstigt på mej.
"Kan man det?" Sa jag och log. Han skrattade.
"Jaaa? Har du aldrig gjort det?"Sa han och log. Det hade jag inte. Jag åt inte så värst speciell mat. Särsilt inte på barnhemmet.
"Nej!" Sa jag och han skrattade. Justin letade tog fram marshmallows ur skafferiet och Ryan tog fram kex och 2 choklad kakor ur ett skåp.
"VI GÖR SMOOOORS!!!" Sa Justin glatt. Alla log.
"har du ätit det då!?" Sa Chaz och blinkade.
"hahaha, nej faktist inte... Men jag har sett det på tv!" Sa jag och alla skrattade. Vi tog med oss två tjocka täcken och fyra filtar. Och såklart mssor med kuddar. Vi hade knytit fast madrasser i en stor camping ryggsäck som Justin hade på sig. Jag tog alla kuddar och täcken, Chaz tog all mat, och Ryan tog väskorna och filtarna. Sen började vi gå.
"Ska vi ta longboardarna?" Sa Ryan glatt.
"Jaa! Fast Chole har ju ingen..." Sa Chaz.
"Hon kan åka i bak på min"Sa Justin och log snällt på mig.
"fett läskigt men okej!" Sa jag och skrattade. Alla tog sina longboardar och jag ställde mej i bak på Justins. Han hade nu sin ryggsäck på majen och vi knöt fast kuddarnaa och täckerna i bak på mej. Justin lade försiktigt mina armar runt honom. Sen började han åka. Mitt hår flög med i vinden.
"går det bra*?" Skrek Justin.
"jaa då!" Skrek jag tillbaka och han gjorde tummen upp. Chaz och Ryan var före eftersom Justin fick ta det extra försiktigt.
"Krocka inte med någon nu bara!" Skrak jag och han skattade.
"hahaha, nejdå! Du är säker!" Sa han. Jag log och lutade mitt huvud mot hans rygg. Han klappade mina händer och tog fart. Till slut var vi framme. Vi klev av och gick mot Ryan och Chaz som hade hittat en bra tält plats. Det såg mysigt ut. Vi satte upp tältet. Det tog ett tag eftersom vi inte hade några skills alls på att sätta upp tält. Och när vi var klara var det redan mörkt. Så vi slände in allt i tältet. Killarna gick och tände en eld medans jag bäddade och fixade i tältet. Efter ett tag så ropade dom.
"Smorsen är färdiga!" ropade Ryan och jag gick ut. Dom hade grillat marsmallows och smorse. Jag satte mig bredvid Chaz. Vi åt, pratade och skrattade.
"Hörrni, jag ska bara hämta en sak i huset!" Sa Justin och innan någon han reagera så var han iväg på sin bräda. Vi skrattade. Medans han var iväg så pratade vi om allt och inget. Men sen kom han tillbaka. Han hade en gitarr på ryggen. Han satte sig på marken och började spela. Jag hade aldrig hört han sjunga förut, så det här skulle bli kul.
"I'll wait on you forever, any day, hand and foot..."
Rösten som kom ur... Orden... Han sjöng så rent och mjukt. Han var underbar. När låten slutade så apploderade alla. Han skrattade. Vi satt och pratade ett tag till, men sen blev vi trötta. Så vi kastade vatten på elden och gick sen in i tältet. Det var lite kyligt nu.
"okej, jag och ryan delar täcke! För du sparkas Justin..." Sa chaz och Justin log retsamt. Jag skrattade. Vi lade oss ner och jag blundade. Jag kunde bara inte somna. efter en halvtimmes försökande av att sova så vart jag riktigt irreterad på mej själv. Jag satte mig upp. Ryan blundade, Chaz blundade.. Justin låg och log. Jag skrattade tyst.
"Kan du inte somna?" Viskade han.
"neej...Jag saknar min kille. Han kramar alltid om mej.... " Viskade jag och kollade ner.
"här..." Sa han och drog mig närmare honom. Jag kände mej trygg.
"Bättre?" Viskade han. Jag nickde och blundade. Sen somnade jag.

"Hallåååååå!!!Vakna då!" Sa Chaz och puttade på mig. Justin, Ryan och Chaz hade redan vaknat. Tältet var öppet och solen lyste.
"Frukosten är klar!" Sa han och log. Jag log tillbaka. Jag gick ut ur tältet och kisade. Jag hade Sebbes tröja på mej. Fast den här gången hade jag bh under eftersom man såg igenom. Jag satte mej bredvid Ryan.
"Sovit gott?" Sa Ryan till mej. Jag kollade på Justin och han log.
"jaaa!" Sa jag och log tillbaka.
"Nu ska du smaka !" Sa Chaz och gav mej en macka med choklad på. Jag tog en tugga.
"Gott ju!" Sa jag glatt.
"japp! Vi äter det hela tiden till frukost!" Sa Justin glatt. Vi satt och åt, men helt plötsligt ringde min mobil.
"Kommer snart!" Sa jag och sprang in i tältet. Det var Sebbe.
"Hej babe!" Sa jag glatt.
"hej..." Sa han tyst.
"har det hänt något?" Sa jag och blev nervös.
"nej...eller..jo.." Sa han lpngsamt.
"asså, jag ville inte säga det här på telefon, jag skulle ha sagt det när du var här, men... Jag har legat med en annan..."

________________________________________________________________

ojdå :ooo

hare!/gaby



   Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer!!!

   2011-06-13 @ 23:43:29

   Postat av: elena

fortsätt nuuuu super bra

   2011-06-14 @ 00:12:29  URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

   Postat av: Saga

Omg! Meer!

   2011-06-14 @ 11:17:31  URL: http://justinbiebstories.blogg.se/

   Postat av: Ida

SV: heerregud! Förlåååt! :O jag är lite glömsk! Men nu ska det komma upp! I ett inlägg som skrivs på direkten! :)

   2011-06-14 @ 18:37:03  URL: http://justindbiebernoveller.blogg.se/

   Postat av: Anonym

Meeer! Superduperbra!!!!! :)

   2011-06-14 @ 22:32:59


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: