The moment I met you - Del 8 - I won

"aahhh, det är as skönt att vara ledig!" Sa jag och Chaz log. Ryan satte sig ner bredvid Chole.
"Jag förstår det broo.." Sa Chaz och tog upp dosan och sippade mellen alla kanaler. "nej!" Sa han och stände av tven. "Ska vi typ gå ner till stranden?" Sa han och kollade på alla. Alla nickade och ställde sig upp. "Ska vi bada?" frågade ryan. "Kan vi väl?" Sa Chaz och kollade på Chole. Hon log stort och nickade. Jag gick in i mitt rum och satte på mig mina badbyxor, sen satte jag mej i gången och väntade på alla andra...

________________________________________________________


(Justin)

..istället för att sitta och vänta på alla andra bestämde jag mig för att gå ut till poolen och vänta där. Jag reste mig upp och precis när jag ska börja gå öppnas dörren till Chloes rum, som dom klumpiga människor vi är så krockar vi och vi båda faller baklänges på rumpan. "shit Justin, förlåt Gick det bra?" frågade hon oroligt. Jag skrattade tyst " ta det lugnt chloe, det gick bra, får nog en liten bula bara" svarade jag och blinkade. " hur gick det med dig förrestren?"  Jag pekade mot hennes ögonbryn som blivit väldigt rött och en blå nyans började ta form. Hon tog handen där jag pekade " aaoch..äh det är lugnt" Sa hon och trängde fram ett leende. Jag såg på hennes min att det faktiskt gjorde ont. "kom, vi hämtar is du kan lägga på" föreslog jag. Jag ställde mig upp och räckte fram min hand så jag kunde hjälpa henne upp.

Vi gick ner för trappan med handen på våra pannor. " men vad har ni gjort?" utbrast Catrine när vi kom in i köket. Vi kollade på varandra och började skratta. Det såg ju ganska kul ut när vi båda kom in med handen i pannan, eller hon vid ögonbrynet men det såg ju ut som i pannan. " vi krockade bara, vi tänkte ta is och lägga på" svarade jag. " det finns i tredje lådan i frysen" sa Catrine och tog sin kaffemugg och gick iväg in till vardagsrummet.

(Chloe)

Medans Justin tog fram isen så passade jag på att gå in på toan och ta mig en titt i speglen. När jag vände mig mor spegeln började jag skratta, det såg så kul ut. Mitt högra ögonbryn va svullet och lite blått. "Chloe, kommer du då?" ropade Justin från köket. Istället för att svara så små sprang jag ut till honom. "vi måste verkligen sluta krocka!" suckade han när han la på en påse med is på mitt ögonbryn. Jag kollade in i hans ögon. Dom var väldigt fina fast Sebbes är finare. Men Justins ögon är verkligen sjukt fina, den hasselnötsbruna färgen passade honom perfekt.

Vad är det jag står och tänker på? Ingen människa på hela jorden är lika fin som sebbe. Påtala om Sebbe så saknar jag honom riktigt mycket, att bara träffas några dagar gjorde saknaden ännu större. Men jag vet att vi kommer klara av det här om vi båda är redo för att kämpa. Jag vet att jag är redo men om Sebbe är det, är jag inte helt säker på.

"Vad håller ni på med?" avbröt Chaz mina tankar. Jag och Justin kollade på varandra ocg började skratta. "berätta, jag vill också skratta" gnällde Ryan på skämt. Vi alla suckade. " Jag kom utrusandes från mitt rum och när jag öppnade dörren krockade jag med Justin och det slutade såhär" sa Jag och putta bort Justins hand från isen på mitt ögonbryn. När dom såg det så kollade dom på mig med lidande blickar vilket fick mig att brista ut i skratt. " hörrni killar det gör inte så ont som det ser ut att ni tror!" skrattade jag. Killarna kollade med förvirrade blickar på mig och sen skakade dom bara på huvudet. "så ni menar att ni fick bulorna för att ni krockade" frågade Chaz förvirrat. Jag och Justin nickade. "då måste det ha varit en väldigt hård smäll?" konstaterade Ryan som samtidigt granskade mitt öga. " Jo det va ju det.." sa jag och reste mig upp från stolen jag suttit på. "Guys skulle vi bada eller?" frågade jag och gjorde mig redo på en tävlig ut till stranden. Som den tävlingsmänniska jag är har jag alltid velat tävla om allt och vinner jag inte blir jag grymt sur. Det är därför jag nästan alltid fuskar. Jag granskade alla killar och dom nickade. "bra, sisten i bjuder på pizza" ropade jag när jag nästan va halvägs ute.

När jag hade sprungit i vattnet ser jag hur dom kommer allihopa. Chaz kom sist..

..............

förlåt för kort och tråkig men jag måste springa iväg nu..och förlåt för sämst uppdatering från min sida men som gaby sa så hade mamma fest igår och sen så idag har vi städat hela dan och jag känner mig grymt trött och huvudvärken ska vi inte prata om. kanske skriver en till del sen när jag kommer hem.

Puss Julia ;*


   Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeer!!1

   2011-06-12 @ 23:22:13

   Postat av: elena

super bra fortsätt kolla blogg

http://myjustinstorys.blogg.se/?tmp=13002317in min

   2011-06-13 @ 01:12:22

   Postat av: Anonym

MER!! älskar den

   2011-06-13 @ 06:52:51

   Postat av: m i l l a n

Fin blogg, verkligen grymt fin!

Läs och kommentera gärna min blogg också, kram! :)

   2011-06-13 @ 17:30:20  URL: http://fotoblubb.blogg.se/

   Postat av: Saga

Meer! Började läsa den idag!

   2011-06-13 @ 18:03:48  URL: http://justinbiebstories.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: