The moment I met you - Del 5 - I do love you

Vi borstade tänderna och gjorde oss klara för sängen. Bara att få känna lukten av att vara här får mig att må bättre! Medans Sebbe va på toa så passade jag på att bädda upp sängen. När jag lagt ner hans blåa överkast på golvet så drog jag upp täcket och la mig snabbt under. Täcket var kallt och det fick mig att rysa så jag gosade in mig extra mycket, jag drog in lukten av täcket, det luktade verkligen Sebbe. Det luktade så underbart gott. Jag la mig till rätta sen hörde jag hur Sebbe tassade in i rummet och stängde dörren efter sig. Han tog av sig sina kläder och la dom på stolen som står vi skrivbordet. När han släckt lampan gick han till sängen och la sig bredvid mig. Som han alltid gjorde när vi sov tillsammans så la han armen om mig.

" Godnatt älskling! Jag älskar dig" viskade han i mitt öra och med dom orden så lät jag min ögonlock falla..

_____________________________________________________________________________________



bild: Chole och Sebbe säger hejdå

.........................................................................................................................................................................................

Jag vaknade av att solen lyste in i mina ögon. Sebbe hade nog glömt att dra ner persiennerna i går natt. Jag vände mej om för att kolla om Sebbe sov. Det gjorde han.
Jag ställde mej upp och drog upp persiennerna helt. Solen lyste utanför så jag öppnade fönstret. Det var varmt men fläktade lätt. Jag hoppade upp på fönsterbrädan och satte mej. Mitt hår fläktade lätt. Jag blundade och andades in. Jag kände mej fri. Inget mer barnhem. Underbart. Fast jag ville inte lämna Sebbe. 
"Godmorgon älskling.." Sa en hes och trött röst bakom mej. Jag vände mej om och han låg där med ruffsigt hår och kisade. 
"Godmorgon!" Sa jag och log. Han satte sig upp och kramade mej bakifrån. Vi kysstes långsamt och mjukt. Ganska länge. Tills vi hörde en harkling i dörren. Katie skrattade. 
"Tänkte bara kolla om ni var vakna.. Och det värkar ni ju vara! Det finns frukost där nere! Jag åker in till stan och fixar lite ärenden. Jag skrev upp Catrine och Chaz nummer på en lapp som hänger på kylskåpet. Jag kommer hem vit 16.00 tiden!" Sa hon och vi nickade till svar. Hon gick och vi väntade tills bilen hade åkt ifrån gården. Sebbe kollade på mej.
"Ensamma hemma.." Sa han rtsamt och kysste mer passionerat. Jag stannade upp kyssen för att kunna le. Vi gick ner till köket och åt frukost. Han hade bara kallsonger och ingen tröja. Han hade värkligen tränat mycket sen jag träffade honom sist. Han hade 6-pack och mycket muskler. Sexigt var det. Jag hade hans vita tröja på mej. Jag kollade på mej.
"Man ser igenom din tröja!" Sa han och garvade högt. Sen tog han en tugga av sin macka. Jag log retsamt.
"Men du har ju typ ingenting på dej! Så tyst!" Sa jag och han skrattade igen. Han kom fram till mej och kysste mej mjukt. Kyssen blev mer och mer passionerande och jag ställde mej upp. Han bar mej till soffan och slet av tröjan av mej. Han smekte mej och jag honom. Allt kändes rätt. Han började ha sex med mej och det blev skönt. Allt gick snabt. Nu låg vi båda två svettiga och anfådda i soffan. Han kysste mej igen och jag log. Vi gick in i badrummet och duschade. Länge. När vi kom ut ur duschen så gick Sebbe lite före. Han stannade upp vid soffan. Jag ställde mej brevid honom. Det var en stor fläck mitt på soffan. Jag började skratta och han kollade på mej. Han såg riktigt rädd ut. 
"Asså..Mamma kommer fan döda mej.." Sa han med en darrig röst.  
"men haha, vi vänder väl bara på kudden?" Sa jag och gick fram och han hjälpte mej att vända på sätet. Nu log han. Klockan var 13.00.
"Du kanske ska ringa dom..?" Sa han tyst.
"mmh." Sa jag och kysste hans kind. Han satte sig i soffan och kollade på tv. Jag tog hemmatelefonen och lappen som satt på kylskåpet. Sen gick jag ut till trädgården och satte mej på en bänk. Sen tog jag upp telefonen. Mina händer darrade. Jag slog nummret som stog på lappen. Jag dubbel kollade att jag hade skrivit rätt. Det hade jag så jag la tummen på luren. Jag fattade inte varför det var så svårt att trycka på knappen. Det var ju underbart att de hade hittat min kusin. Jag tröck på knappen och satte telefonen mot mitt öra. Det pep. Varje pip kändes som en evighet. Jag hållde på med en röd ros som var brevid mej.
"Catrine Somers!" Hördes en mjuk röst.
"Hej.. Jag heter Chole Somers..ehh.." Sa jag med darrig röst. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. Jag var INTE bra på att småprata. Men hon gjorde enkelt för mej.
"Men hej Chole!Det är så kul att du ringde! Vi längtar tills vi får träffa dej!" Sa hon glatt. Det fick mej att le. Dom längtade efter att träffa mej.
"Jaa! Jag längtar också!" Sa jag och log snett. Vi pratade lite om hur jag bodde nu,och om barhemmet och hon berättade att hon var min mammas tvilling och att de hade varit bästavänner, men sen hade hon flyttat och de hade tappat kontakten helt. Hon berättade också att mormor och morfar var döda. Och att hon var den enda syskonet som mamma hade. Hion berätta massa saker, och att hon hade träffat mej när jag var 4 månader, men det var allt. Vi pratade om mamma och om hennes död. Det känndes skönt att prata med henne om det.
"Men du! Jag tror värkligen att Chaz vill prata med dej! Om du vill alltså?" Sa hon glatt.
"Ja , gärna!" Sa jag.
"Vänta lite då. Ha det bra så länge så hörs vi på sönda då kanske! Hejdå!" Sa hon och jag svarade hejdå och sen hörde jag att hon gick upp för en trappa. Jag lyssnade noga för att höra vad som hände. Jag hörde svaga röster.
"Men CHAAAZ! Sluta! Asså varfan! Du sabbade hela sspelet!!" Hörde jag en röst som sa och sen massa skratt. Han måste ha kompisar hos sig. Det gjorde mej nervös.
"Chaz! Chole är i telefonen!" Hörde jag Catrine säga och jag hörde hur han tog tag i telefonen.
"Hallå?" Sa en glad röst.
"Hej!" Sa jag nervöst men försökte låta normal.
"Det är kul att prata med dej Chole! Du kommer ha det bäst här! Jag lovar. Det finns massa att göra!" Sa han hypert.
"Ja! Det tror ag också! Jag ser fram emot det!" Sa jag glatt.
"Asså, ska jag vara ärlig så är jag lite nervös... Asså, du värkar as schysst!" Sa han lågt. Säkert så att inte hans kompisar skulle höra han. Jag kunde höra att de spelade tv-spel i bakrunden.
" Jag är skit nervös! Asså, värkligen!" Skrattade jag. Vi pratade i en 30 minuter om allt och inget. Jag fick veta mycket om honom och han mycket om mej. När vi lade på så hade det inte varit lika tungt längre. Allt lättnade. Jag sprang in i vardagsrummet till Sebbe och kramade honom.
"Det gick bra eller!?" Sa han glatt och jag svarade honom med en kyss.

Den dagen gick snabt och sen var det söndag. Jag hade packat allt och nu satt vi på flygplatsen och väntade på att jag fick kliva på planet. Jag hade precis pratat med Amanda. Hon hade det bra och allt. Det tog en timme innan jag fick gå på. Den timmen satt jag och Sebbe mäst och hånglade. De ropade i högtalarna att man fick gå på. Jag fick en klump i magen. Jag kramade Katie hejdå och allt. Sen kollade jag på Sebbe. Han grät. Ja med. Vi kramades länge men sen var jag tvungen att gå. Jag gick gråtandes på planet och han vinkade gråtandes hejdå.
"JAG ÄLSKAR DEJ!" Skrek han och jag log stort. Folk kollade.
"JAG ÄLSKAR DEJ!" Skrek jag tillbaka och jag såg hur folk kollade sårgset på oss. Flygvärdinnan log lidandes mot mej och jag satte mej på min plats. Nu var han borta. Fast nej. Jag älskade honom och kunde inte glömma honom. Flyget gick långsamt. Men tillslut landade vi. Jag darrade av nervositet. Jag gick av planet. Jag hade faktist googlat på Chaz Somers. Och han hade kommit up ståendes med Justin Bieber. Så jag visste hur han såg ut. Jag tog mina väskor och gick ut på parkeringen där vi hade bestämt att de skulle stå. Där stog dom...
___________________________________________________________________________________________

Spännande huh!?

hihi. pouss på er!
/gaby



   Postat av: Anonym

meeeeeer!! :D

   2011-06-07 @ 22:36:37

   Postat av: Anonym

meeeeeer!! :D

   2011-06-07 @ 22:36:43

   Postat av: elena

fortsätt nuuuuuu

   2011-06-08 @ 14:20:06

   Postat av: Fanny

sååååå 7kt bra!!!!! MEER NUU!:D kolla gärna min JB novell blogg med ;))

   2011-06-08 @ 16:43:04  URL: http://ourlifeourdream.blogg.se/

   Postat av: Linnéa

MMEEERR :D:D

   2011-06-08 @ 17:42:00

   Postat av: Sara

SNÄLLA MEEEER!!! Din novell äger! Titta gärna in på min novell blogg! Jag har frågat samma tjej som gjorde din design så det kommer komma upp en annan design! ;))

   2011-06-09 @ 19:38:45  URL: http://biebzstories.blogg.se/

   Postat av: MATILDA

MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER !!

   2011-06-14 @ 21:00:00


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: