The moment I met you - Del 3 - I have missed your smile

" myndigheterna låter mig bo hos min kille nu, så jag kommer att lämna er o bara några minuter." Sa jag kort och tittade på Amanda, jag kunde skymta en tår glänsa i hennes öga. Utan att säga något mer gick jag fram och kramade henne.

"Jag kommer sakna dig! Du vet att du kan ringa mig om det skulle vara något. Ta hand om dig nu!" Viskade jag medans jag kramade henne hårt.

"Hejdå allihopa! ha det bra!" sa jag när jag var påväg nerför trappen med mina resväskor. Precis när jag fått ner alla så kör det in en vit range rover på grusplanen. Ur bilen hoppar världens finaste kille ur, Min sebbe.

________________________________________________________________________________________





Bild 1 - Sebbe vid pickniken
Bild 2 - Dom på kvällen
Bild 3 - Hennes mammas grav

____________________________________________________________________________

Jag log, och han med. Jag släppte allt och sprang in i hans famn. Han luktade gott. Hans läppar mötte mina och vi kysstes länge. Flera gånger.
"Jag har saknat dej så sjukt mycket..." Viskade han i mitt öra när vi kramades.
"Jag med" Viskade jag tillbaka och vi släppte taget. När jag kollade upp så stog alla från barnhemmet och hade kollat. Amanda skrattade tyst. Jag med, och Sebbe med. Han tog mina väskor och jag gick fram till Amanda. Hon skrattade fortfarande. Sen log hon bara. Och hennes leende blev en lidande min.
"Jag måste göra det här, du vet att jag inte kan stanna längre..." Sa jag tyst. Hon nickade.
"Jag vet. Jag är glad för din skull..." Sa hon och log ett ansträngande leende. Jag log tillbaka. Vi kramades.
"Jag ringer dej varrenda dag!" Sa jag när jag gick ner för ute trappan. Jag vinkade hejdå till alla och satte mej i bilen.
"Är du trött?" frågade Sebbe.
"NEJ!!!" Sa jag och log världens största leende. Han skrattade, pussade mej på kinden och backade ut från gården. Jag vinkade till alla. Sen började det. Ett helt nytt liv.
"Vi ska inte hem direkt..." Sa han och körde någon konstig väg.
"haha, nehe...? " Sa jag och kollade på honom.
"Du får se..." Sa han och skrattade. Vi åkte ganska länge, men sen stannade vi. Det var en stor park med en liten sjö. Sjön glittrade, solen sken och allt var perfekt. Jag är fri.
Sebbe tog en korg från baksätet och gav mej en vit stor filt. Vi gick lite längre in i parken under ett träd. Jag lade filten på gräset och vi satte oss. Han packade upp Jordgubbar doppade i smält choklad och läsk.
Jag log. Han var så söt.
"asså, shit vad varmt det är!" Sa han och kolalde utmattat på mej.
"Jaaa! Jag dör..." Sa jag och han log. Jag kom på att jag hade min kamera i min lilla väska som hände över mej. Jag tog upp kameran. För jag ville ha det här som minne. Den här dagen. Han tog av sig tröjan och jag log.
"har du tränat eller!?" Sa jag högt. Han kollade ner och log. Jag tog ett kort.
"Men jaaa, jag är ful på kort!! Sluta!" Sa han och började kittla mej. Jag skrek och han fortsatte. Jag hamnade över honom.
"nejnejenej!! sluta!!" Sa jag skrattandes. Han slutade och kollade in i mina ögon .
"Jag älskar dej Chole" Sa han och jag log.
"Och jag älskar dej" Han log och kysste mej mjukt. Efter kyssen rullade han försiktigt av mej och satte sig upp. Jag tog av mej mina tights så jag bara hade min ljus rosa klänning på mig.
"du är vacker" Sa han och hällde upp läsken i två glas.
"du med..." Sa jag och log. Han kollade upp. Log ett fint leende med hans perfekta vita tänder.
Han matade mej med jordgubbar och vi skrattade och pratade.
"Men hur är det ? " Sa han glatt efter att jag hade berättat något roligt.
"Det är bättre, fast jag saknar mamma... " Sa jag och kollade ner. Han tog tag mjukt i min haka och gjorde så att jag kollade på han. Sen kysste han mig snabt. 
"Vi kan ju åka till hennes grav på vägen hem?" Sa han med lugn röst.
"alltså om du vill?"
"jaa.ja det vill jag." Sa jag och han pussade min panna. Vi fortsatte prata och han fick mej på andra tankar. Det fick han alltid. När vi var klara så packade vi ihop och lade in allt i bilen. Han satte på sig sin tröja, fast jag struntade i att ta på mig mina tights. Vi hoppade in i bilen och åkte iväg till mammas grav. Jag hade bara varit där en gång. På begravningen. Sen hade det varit för svårt. Men det var jag som hade kommit på vad det skulle stå på stenen. "I will sleep in peace until you come to me".
Till slut kom vi fram. Jag blev på något sätt nervös. Vi klev ur bilen och började gå mot graven. Sebbe märkte nog att jag var nervös , så han tog min hand. Jag hållde i den hårt för att inte börja gråta. Det växte ett par vita fina blommor på vägen dit. Sebbe böjde sig ner och plockade tre. Sen gick vi fram till graven. Han gav dom till mej.
"De tår för "Jag, älskar, dej." " Sa han tyst. Jag log smått. Jag lade de tre vita blommorna på graven och satte mej på knä.
"Jag älskar dej mamma.." Sa jag tyst. Sen kände jag hur ögonen brann. Bilden där hon hände kom tillbaka och jag visste inte vad jag skulle göra. Det gjorde så ont. Så himla ont. Jag ville inte. jag vill inte. Mina tårar rann snabt. Jag kände ett varmt och mjukt grepp om min kropp och kände mej trygg. Han kramade om mej mjukt men endå hårt. Vi var vid graven i en halvtimme. Men sen var vi tvungna att åka. Jag kollade på graven en sista gång. Sen gick vi där ifrån. Vi satte oss i bilen för tredje gången och började åka. Fast nu skulle jag hem. HEM.

När vi kom fram så kändes det som en lättnad i hjärtat. Det stora vita huset med roda rosor runt om sig lyste upp i solen. Det var underbart. Sebbes mamma sprang ut från huset och såg ivrig ut. Hon var så rolig.
"HEJ CHOLE!!!" Sa hon och så fort jag hade klivit ut ur bilen så kramade hon om mej.
"Hej Katie!"
Jag kramade henne tillbaka och log stort.
"Välkommen hem gumman!" Sa hon och krramade mej igen. Alla 3 hjälptes åt att bära in väskorna och sen var det mat. Vi åt middag och pratade om hur det var på barnhemmet. Jag berättade allt.  Vi blev  klara och dukade av bordet.
"Ska vi gå ner till bryggan och kolla på solnedgången?" Sa Sebbe och log.
"ja!" Sa jag och log ännu större. Solnedgånar var det bästa jag visste. Vi brukade alltid kolla på den innan det som hände. Vi sprang upp till hans rum ioch bytte om. Jag tog på mej ett par jeans och ett luftig tröja. Han tog på sig en skorta och en keps, sen hade han jeansen som han hade haft innan. Vi började gå ner till bryggan. När vi kom fram satte vi oss ner och det blev tyst. En skön tystnad. Fast sen kysste han mej. Vi satt och myste tills solen hade gått ner helt och sen började vi gå tillbaka. När vi kom fram så gick vi in i vardagsrummet. Katie såg helt annorlunda ut.
"Chole... Dom... Dom har hittat din kusin..."
______________________________________________________________________________________

oj då, vad kommer hända nu?

Julia kunde inte skriva i dag, så jag gjorde en liten del. ha det bäst!
bieberlove/gaby'



   Postat av: Anonym

skitbra. meeeeeeeeeeeeeeeer!!!

   2011-06-04 @ 17:12:01

   Postat av: Anonym

meeeeeeeer½!!1

   2011-06-05 @ 18:07:07

   Postat av: Anonym

meeeeeeeer½!!1

   2011-06-05 @ 18:07:07

   Postat av: Anonym

meeeer!!!

   2011-06-05 @ 18:07:16

   Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeer!!!1

   2011-06-05 @ 18:07:25

   Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeer!!!1

   2011-06-05 @ 18:07:25

   Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeer!!!1

   2011-06-05 @ 18:07:25

   Postat av: Anonym

mer nununu

   2011-06-05 @ 18:07:44

   Postat av: Anonym

mer nununu

   2011-06-05 @ 18:07:44

   Postat av: Anonym

mer nununu

   2011-06-05 @ 18:07:45

   Postat av: Anonym

meeeeeeeer!

   2011-06-05 @ 19:42:32

   Postat av: emma <33

mooooore

   2011-06-06 @ 17:28:51

   Postat av: Mitt Liv

hej vill du ha gratis design ? :D

   2011-06-06 @ 17:33:05  URL: http://justhewayim.blogg.se/

   Postat av: Mitt Liv

klart , säg till när du har lagt till mig ! :D

   2011-06-06 @ 20:56:29  URL: http://justhewayim.blogg.se/

   Postat av: Ida

Sv: det skulle vi kunna göra! :) Bland länkar då eller? ;)

   2011-06-06 @ 21:28:45  URL: http://justindbiebernoveller.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: