The moment I met you - Del - 17 - Can we try? Please..?

Chaz kollade underligt på mig. ” vem ligger bredvid dig?” frågade han. Jag försökte att inte börja skratta, kanske ska jag spela oförstående? Chaz kommer tro jag är dum i huvudet, men det kan vara värt ett försök. ” Va? Vadå bredvid mig, det ligger ju ingen här?” sa Jag och försökte med det jag tänkte. Han kollade på mig med blicken som betyder typ är du dum i huvudet eller. Precis vad jag trodde han skulle tycka. Jag kollade upp på honom igen men vände mig snabbt när jag kände att Justin började röra på sig bredvid mig. Han var på väg att resa sig upp när jag puttade ner honom i sängen igen. Jag kollade på Chaz igen men han hade redan satt sig på mig och drog precis då bort täcket på Justin. ” WHAAAAT, vad gör du här dude?!”  Nästan skrek han när han såg vem det var.

____________________________________________________________________________________________
Kupalnik2_large
Tumblr_lmptk9jmcq1qbkyn3o1_500_large
Tumblr_lm8fky4h5j1qb67p5o1_500_large
Bild 1 : Cloe på stranden
Bild 2 : Hailies outfit
Bild 3 : Random bild som jag blev kär i :)
(Justin)

Jag kollade på Chloe. Hon såg på mig förvirrande.

"ehh, vad ser det ut som? Sover..!?" Sa jag och han kollade på mig. Sen vände han och gick. Chloe kollade på mig med en min som betydde : Gå- efter - han!

Så jag gick upp och sprang efter han. Han satt på hans ballkong vid hans rum. Jag satte mig bredvid honom i en stol. 
"Vad är det?" Frågade jag sen. Han kollade på mig. 
"Jag är fett nervös..." Sa han sen och andades ut. Pjuuhh.... Jag trodde att han var arg på mig och Chloe. 
"Juste! Hailie ska komma ikväll! Det är lugnt mannen!" Sa jag och klappade honom på axeln. Han nickade långsamt. Sen stannde han upp stelt. 
"VAD FAAAAN SKA JAG FÅ MATEN IFRÅN!?!?!??" Skrek han nästan och såg panik slagen ut. Jag skakade på huvudet och skrattade. 
"Jag visar vad du ska göra, sen hjälper jag dej och laga maten också, sen sticker vi andra på resturang och kommer hem 00.00 typ, är det okej?" Han nickade. 
"Det blir bra.. Tack Bieber. " Sa han och vi ställde oss upp. 
"du kan kalla mig Justin" Sa jag, blinkade och gick. Jag hörde hur han skrattade ifrån sitt rum. Jag ställde mig utanför Chloes rum. Dörren var stängd. Skulle jag gå in eller inte? Tänk om hon inte gillade mig. Hon svarade ju riktigt aldrig igår. Jag lade handen på handtaget. Sen andades jag in och öppnade dörren. Hon låg så sött och sov i sängen. Jag kröp ner bredvid henne. Hon öppnade ögonen. Sen log hon. 
"Godmorgon baby.." Sa jag och log. 
"Godmorgon snygging!" Sa hon och pussade mig på kinden. Jag log. 
"Jag hann inte svara på din fråga igår..." Sa hon sen . Jag kände hur min oro började väckas. Det kittlades i magen. 
"Jag gillar dig med Justin..." Sa hon och jag log stort. Hon avbröt mitt leende med en kyss. En långsam och härlig kyss. Den underbaraste. Sen la vi oss och bara pratade. 
Efter vi hade pratat i ungefär en halv timme så frågade hon;
"Är vi typ tillsammans nu eller..?" Jag log. 
"Om du vill...?" Sa jag sen . 
"Jaa... Vill du..?" 
"Jaa...ja det vill jag!" Sa jag glatt. Hon kollade upp och kysste mig. Jag log. 
"Ska vi berätta för de andra eller ska vi hålla det hemligt...?" Sa jag efter ett tag. 
"Jaa.... Vad vill du?" Svarade hon och log emot mig. Jag rykte på axlarna. Jag ville ju visa världen att hon var min. Men hon skulle få det svårt med alla papparazzis och fansen...
"Vi kan ju typ säga till Chaz å dom, men alla fans, papparazzis..." Hon avbröt mig. 
"Jag vet.. Men vi bberättar för våra familjer och vänner, inga fler.!" Sa hon och jag kysste henne som svar. Hon var äntligen min. 

(Chloe)

Jag var kär. Men jag var inte kär i vem som helst. Jag var kär i Justin Bieber.   Fast för mig för han bara Justin. Min Justin.
"Ska vi gå ner och äta frukost?" Sa Justin, jag nickade och vi gick ner. Där satt alla och åt. Vi satte oss ner. Vi hade bestämt att vi skulle berätta det nu, Justin skulle säga det. Det gick ett tag. Både jag och Justni satt tysta.
"Hörrni...." Sa Justin tillslut. Dom kollade på honom. Han andades lugnt.
"Jag och Cloe är tillsammans.." Sa han sen och jag andades ut. Allt blev varmt i kroppen. Alla fem log stort.
Sen började dom gratta oss och sa massa snälla saker.
"Men vi ska inte gå ut med det i pressen eller så" Hörde jag Justin säga. JAg nickade. Dom andra också...

(Justin)

Alla värkade ta det bra. Det var skönt att få stöd av de närmaste.
Efter att vi hade ätit klart så gick vi alla upp och satte oss på Chaz ballkong. Solen sken och det var 30 grader ute redan, fast klockan bara var 11.00.
"Jag går på toa..." Sa Chloe och nästan sprang in på toa.
Jag Chaz och Ryan satt och stekte på ballkongen.
"Kan vi inte gå ner och bada..?" Sa Ryan medans jag och Chaz satt och solade utan tröjor.
"mmm" sa jag och Chaz i kör. Vi reste oss upp och gick och bytte om. Sen satte vi oss i gången och väntade på Chloe. Hon hade gått in på sitt rum och hon var förtfarande inte klar.
"Nej, men nu får du gå in och kolla vad hon gör!" Klagade Chaz. Jag kollade på honom.
"JAG!? Varför just JAG!?" Sa jag och blängde på han. Han blängde tillbaka.
"För att du är hennes pojkvän:....?" Svarade han och puffade till mig. Pojkvän. Jag log och ställde mig upp. Sen gick jag in i rummet. Hon satt och grät. Jag satte mig bredvid.
"Vad är det gumman...?" Sa jag och kramade om henne. Hon kollade på mig. Hon såg inte sårad ut, bara arg.
"Jag kan inte baaddaaa.....!" Svarade hon och grät mer.
"okej...? Varför inte..?" Sa jag och tyckte att hon var lite scary...
"Jag har tjejproblem. F*cking tjej proobleeeeem" Tjöt hon och jag kramade henne.
"Det är lugnt, jag kan stanna här med dej älskling.." Sa jag till henne. Då skulle jag nog dö av värme. Men vad gör man inte för tjejer?
Hon grät ännu mer.
Efter ett tag kom vi fram till att hon skulle följa mer ner, fast hon skulle inte bada. Stackarn...

Vi var på stranden och badade hela dagen. Allt var härligt. Förutom att jag och Chloe inte ens kunde typ prata för alla Paps var där. Och massa fans. Hon satt och solade hela dagen och vi badade. Hailie skulle komma klockan 18.00. Klockan var 15.00, så det började närma sig. Vi gick hem och jag började fixa till Chaz och lärde han laga mat. Allt var klart och klockan blev 17.30, så jag tog med mig alla människor i huset och vi åkte till en resturang, sen skulle vi gå på stan lite och chilla bara. När vi åkte iväg så var Chaz så himla nervös. Jag tyckte nästan lite synd om honom. Fast han var välldigt glad också.

(Chaz)

Jag vinkade hejdå till alla och satte mig i soffan. Justin hade varit till stor hjälp. Alla hade hjälpts åt att duka och städat här hemma. Klockan var 18.02. Då hörde jag en bil rulla upp för uppfarten. Jag kollade ut genom fönstret och såg att Hailie pussade hennes pappa på kinden och sen klev hon ut ur bilen. Han körde iväg och hon gick fram till dörren. 'pliiing' Lät det och jag gick och öppnade.
"Hej !" Sa hon glatt och vi kramades.
"Hej! Hur är det?" Svarade jag .
"Det är bra, själv?" Svarade hon och log.
"Det är jätte bra! Kom in!" Sa jag och hon gick in. Hon var vacker. Jag tog hennes hand och vi gick in till vardagsrummet där det var dukat.
"ååhh, gud va mysigt!" Sa han och log stort. Jag log tillbaka. Vi satt och pratade och skrattade hela kvällen. Tilslut blev klockan 23.30, och man hörde en bil tuta utanför.
"åhh, vad synd..." Sa Hailie och kollade ner. Vi gick till hallen.
Hon satte på sig sina skor och sen kollade hon in i mina ögon. Och jag i hennes vackra ögon.
"Det här måste vi göraom! Det var jätte kul, tack för allt!" Sa hon och kramade mig mjukt.
"Jaa, värkligen!!" Svarade jag och vi kramades länge. Hon släppte taget och kollade på mig. Hennes ansikte närmade sig. Våra läppar möttes. Jag kännde fjärilar i magen. Det var min första kyss. Det var underbart. Eminem tutade. Vi kollade upp. Vi stog i ett stort fönster så han precis såg in, han skrattade i bilen. Hailie pekade finger till han och sen pussade hon mig på kinden.
"Hejdå!" Sa hon och jag svarade ' hejdå'. Sen kolladde hon på mig och sen gick hon. Jag såg att EMinem skrattade och vinkade till mig. Jag vinkade tilllbaka och kände hur jag rodnade. Jag slängde mig i soffan.
"YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAHHHHHHH!!!!!!!" Ropade jag högt och satte på tv:en. Nu var jag glad.
"JAAAAAA, SVAMPBOOOOB!!!"  Sa jag högt till mig själv och kollade på det. Det här var den bästa dagen i HELA mitt liv!


_________________________________________________________________________________________


Sorry för kort, men jag måste värkligen sova! Skulle ha sovit för någon timme sen, men vad gör man inte för underbara läsare? LOVE YOU ALL!

puuuss/gaby


   Postat av: Karin

Läste detta kapitel igår natt, men då från mobilen när jag låg i sängen och den dampa så jag kunde inte kommentera :/ Ialla fall det jag vill säga var att jag sov superskönt efter att ha läst detta kapitel och jag kände mig lite som Chaz gjorde där i slutet - superglad när jag såg att det fanns ett nytt att läsa!

Fortsätt som ni gör! :)

   2011-06-27 @ 11:35:02  URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

   Postat av: amanda johansson

Ska börja läsa denna novellen ikväll! Verkar otroligt bra!!! :D

förresten, brukar du göra länkbyten? För jag skulle jättegärna vilja länkbyta med dig! :)

   2011-06-27 @ 12:35:31  URL: http://bbejber.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: