The moment I met you - Del 11 - Ooopss...I'm sorry!

"Jag vet inte vad som har hänt... Men jag vill att du ska ha den hära..." Sa hon och gav mej ett halsband med ett 'E' på. Min mamma hette Evangeline. Hon satte det runt min hals. "Din mamma och jag fick det när vi döptes... Jag har mitt här." Sa hon och visade sitt halsband. Det var ett 'C' på det. Hon öppnade hennes. "Det är bilder på oss när vi döptes..." Sa hon. Jag kollade i min och det var lika. En bild på mamma och en bild på dom tillsammans. Fast i Catrines var det ett kort på henne och ett tillsammans. Jag grät. hon kramade om mej mjukt. Jag hörde att hon grät hon med...
_________________________________________________________________________________________
Could-i-love-you-interessing-love-mirror-favim.com-37964_large

Bild 1 : Spegeln
Det känndes tryggt att prata med någon som förstog. Någon som hade gått igenom exakt samma sak. Vi satt i flera timmar och pratade om mamma. Men efter ett tag avbröts vi av att någon öppanade dörren.
"mamma, klockan är 20.00 och vi är jätte hungriga..." Sa Chaz. Vi började skratta. Catrine ställte sig upp. "Kommer du?" Sa hon och log mot mej. "Jag kommer snart!" Sa jag och hon nickade och gick ut. Chaz gick efter  henne. Jag gick in i badrummet och kollade mig själv i spegeln. Jag var slvullen runt ögonen. Jag tog av mig kläderna och hoppade in i duschen. Det var skönt. När jag hade duschat klart så satte jag en handduk runt min kropp. sen ställde jag mej vid spegeln igen. Den var immig. Jag skrev in "i love you" på spegeln. Någon öppnade dörren. Jag suddade snabbt bort det och vände mej om . Det var Justin. "aahh, shit förlåt!" Sa han högt. Han stog i bara kalsonger och jag i bara en handduk. "hahahahha, mitt fel, jag skulle ha låst!" Sa jag och sprang ut till mit rum. Jag hörde att han garvade. Jag med. Jag kollade mig i spegeln och den här gången såg jag mycket piggare ut, det röda runt mina ögon hade nu försvunnit ganska så mycket. Jag log. Jag gick till garderoben. Det fanns inte mycket där. Jag satte på mej ett par mjukisbyxor och ett linne. Sen gick jag ner. Jag hörde att en hårtork gick igång. Det var nog Justin. När jag gick ner så luktade det gott.
"Maten är klar om 5 minuter! Kan ni duka?" Sa Catrine till mej och kollade sen på Chaz. Vi nickade. "Ska vi äta på altanen?" Sa han och Catrine nickade. Vi tog 4 tallrikar och 4 glas, och sen  bestik till alla, sen gick vi ut med allt på altanen. Visatte oss ner. "Vad har hänt?" Sa Chaz och kollade ledset på mig.
"Min, kille har legat med någon annan..." Sa jag tyst och svalde en klump i halsen. Han kollade lidande på mej. "åhhh.... det var inte kul..." Sa han. "nej, men ni gör mig gladare!" Sa jag och log. Han log tillbaka stort. Sen kom Justin i bara ett par shorts och utan tröja. Jag log och han log mot mej. Han satte sig bredvid mej. Chaz satt och spelade spel på sin mobil. "Är du okej?" Sa Justin lågt. jag nickade. "Fast, jag är fortfarande sårad..." Sa jag och svalde hårt. Han tog tag i min hand. Jag log, och han log tillbaka. Sen kom Catrine med maten. Det var tacos. Vi började ta.
Vi pratade om allt möjligt, men jag kunde inte sluta tänka på Sebbe. Hur kunde han!? Fyfan.
"Kommer Vanessa i morgon?" Sa Chaz och log brett mot Catrine. Hon nickade och log. Jag ville träffa henne. Hon värkade snäll, iallafall efter allt jag hört om henne. "Ska David med ?" Sa han och log stort. "Japp!" Sa hon och log stort. "JAA! Vart ska dom sova?" Sa han och kollade på Catrine. "I Gästrummet här nere" Sa hon och tog en tugga av maten.

 Hela tiden satt jag och sneglade på Justins mage, den var så..fin. "Chloe HALÅÅ?" hörde jag Chaz säga. Jag ryckte till och kollade upp på honom. Han flinade. "Chazmaan det är ingen ide att säga till henne, vem kan sluta titta på det här liksom?" sa Justin och smekte sig över magen. " Justin, hon tittar bara på det för hon tycker det är lite små konstigt att ha små rutor åp magen" Justin flinade och sa "men Caziiie du är bara avundsjuk dude!" ´Chaz log retsamt. "ha-ha, inte direkt!" Justin skrattade. Typiskt killar. Jag fortsatte äta. Chaz och Justin fprtsatte diskutera sina m,agar. Tillslut blev vi alla färdiga.
"Nej, men seriöst, jag tränar mer än du..." Sa Justin. "jaa, men åhh..." Suckade Chaz. "Men det är ju inte så konstigt, eftersom du har så många brudar som kollar på dig varje dag" Sa Chaz och Justin skrattade.
"Ska vi gå upp?" frågade Chaz efter ett tag. Alla nickade och vi plockade undan. Sen gick vi upp till spelrummet. Vi satte oss i soffan. "Ska vi se en film?" Sa jag och log. "visst!" Sa Chaz och Justin nickade. "vilken film vill ni se?" frågade Chaz som var påväg mot film hyllan. Precis när jag skulle säga 'a walk to remeber' såg jag min favorit film 'Wild child' vissa kanske tycker det är töntigt, men jag tycker den är bra. "Jag vill se Wild child" ropade jag till Chaz som satt på knä på golvet och letade efter någon film. " men det är ju värsta tjejfilmen" klagade han. Justin skrattade. "men okej, vi kollar på den OM vi kollar på REC sen?" Sa Chaz med spänning i rösten. " okej, det gör vi!" sa jag och flinade. Dom trodde säkert jag skulle bli osäker på om jag verkligen ville se rec, men faktum är att jag redan sett den. Fast i för sig så är den nog läskigare andra gången..

"men titta vad guligt" utbrast jag när dom satt i dom där två stolarna utanför balen och pratade. " herregud, är det sånt här ni tycker är gulligt?" sa Chaz oförstående. "Ja, vad tycker ni är gulligt?" Jag kollade på Chaz som flinade, då förstod jag vad han menade. " nej Chaz, säg det inte ens..jag borde fattat på en gång att du tycker sex är gulligt.." I bakgrunden kunde jag höra Justin garva. "Justin, erkänn..du tycker också det?" hans annars beiga/bruna färg på kinderna ändrades snabbt till rosa. "Men Chloe, vi är killar.." jag kollade på Justin som flinade. "det är lugnt killar, bara jag slipper höra det.." Dom skrattade.

"Kan vi inte gå ut en stund innan vi kollar på den andra filmen?" Sa jag medans jag sträckte på mig. Jag kände mig som en stel planka och då är det alltid lika skönt att stränka på varenda liten kroppsdel. " Jo det gör vi, så kan vi ju ringa hit Ryan också." Sa Justin.

(Justin)

När jag ringt till Ryan så drog jag med mig Chaz ut i köket eftersom Chloe var på toa. "Jag vet vad vi gör.." sa Jag och kollade på Chaz som flinade. Degt såg ut som om han redan visste vad jag tänkte. " när Ryan går runt hörnet på huset så hoppar jag fram och kastar vatten på honom, och sen när han ska gå in genom altan dörren eftersom vi alltid gör det så står du där och kastar mer vatten på honom?" föreslog jag. Chaz nickade gillande.

Chaz gick iväg till tvättrummet och kom tillbaka med en varsin hink med vatten. "här jag går dit dom vi sa" Sa jag och gick ut. Jag ställde mig precis runt hörnet och väntade på att Ryan skulle komma. Inte alls långt efter så hörde jag steg som närmade sig där jag stod. Utan en tanke på att det skulle kunna vara någon annan så slänge jag hinken så fort jag såg en fot. " AAAHHH vad gör du?!" skrek..CHLOE. " ooopss..jag är ledsen, trodde det va ryan.." sa jag och flinade. Hon skakade på huvudet och fortsatte gå som hon egentligen inte skulle gjort, när hon rundade nästa hörn kom det igen, en hink med iskallt vatten. "CHAZ!!" skrek hon och jagade honom runt gräsmattan. Tillslut fick hon tag i hans arm, hon drog med honom mot poolen. När han stod med ryggen emot poolen så tog hon ett steg framåt och han backade ännu ett steg. Där tog kanten slut och Chaz plumsade ner i vattnet. "tro inte att du kommer undan Justin, bara så att du vet så är jag bäst på sånt här!" sa hon och kom springandes emot mig. Jag vände mig om och började springa.

När jag sprungit 20 meter så känner jag hur Chloe hoppar upp på min rygg. "Justin släpp ner mig nu!" skrek hon från min rygg. " det kan du ju glömma!" sa jag och sprang in i huset igen. Jag orkade inte springa runt mer så jag gick upp för trappan och in i badrummet, jag släppte ner henne på en handduk som låg där eftersom att hon var ganska så blöt. " ger du upp nu, Bieber?" flinade hon. Jag skrattade. " som om jag skulle ge upp?! det är nog lättare att säga Det är bara början" sa jag och flinade brett tillbaka mot henne. "asså du, jag ska byta om nu.." sa hon och log osäkert. Jag log mot henne. "det är lugnt, jag kan sitta kvar". Hon slog till mig på armen. " visst visst" sa hon bara. Jag trodde hon skulle putta ut mig från badrummet men nej, hon drog av sig sin tröja. " du Justin jag kom på att jag har inga kläder här inne, skulle du vilja gå ut till min garderobe och ta fram något jag kan ha på mig?" frågade hon och log snett.

Som hon sa åt mig så gick jag ut till hennes rum och in i garderoben. Jag kollade bland hennes kläder. Det var inte alls mycket kläder hon hade. Fast hon har ju inte kunnat köpa något på länge och det är väl jobbigt att ta med sig så mycket kläder när man ska flytta. Jag tänkte inte mer på det utan jag kollade bland hennes byxor, min blick letade sig sen bland kläderna som hängde, den stannade på en marinblå Ziperall. Jag tog den från galjen och sen kollade jag i en låda med underkläder. Hon lär ju behöva ett par eftersom att hennes är blöta. Jag hittade en lila bh med svart spets och sen ett par matchande trosor.

(Chloe)

Jag kollade på Justin som låg och sov i soffan efter halva filmen. Perfekt. Nu ska han få sin hämd. Chaz och Ryan satt och kollade på filmen, dom såg livrädda ut. Utan att dom märkte något så gick jag ut till förrådet där jag tyckte att jag sett det jag behövde. Jag öppnade dörren och som jag trodde så låg det jag behövde mitt framför mina ögon. Jag tog bebispoolen underarmen och satte mig på gräsmattan. Jag öppnade knappen till hålet där man skulle blåsa in luft och sen så började jag blåsa för fullt. Andetag för andetag blåste jag in i den lilla plastpoolen. Jag kände med handen på den hur hård den va. Perfekt, tänkte jag. Ännu en gång tog jag den under armen och gick in.

När jag placerat poolen bredvid soffan så sprang jag in i köket och hämtade hinken, jag fyllde den med vatten. Efter tre hinkar va den fylld. Hela tiden så satt Chaz och ryan och iaktog mig, när dom efter ett tag förstod vad jag skulle göra så började dom skratta. Justin sov fortfarande som en stock...
___________________________________________
 

Såå vad kommer Chloe göra med Justin?

vad kommer hända nu med Sebbe och allt?

hur kommer Vanessa och chloe komma överrens?

vad tycker ni?

många frågor och många svar!!

Hoppas ni gillar't !

Puss Julia ;*


   Postat av: Anonym

jag älskar den!! merr!!! <33

   2011-06-15 @ 23:35:28

   Postat av: Anonym

jag älskar den!! merr!!! <33

   2011-06-15 @ 23:36:03

   Postat av: Anonym

meeeeeeeer!!! :D

   2011-06-15 @ 23:39:14

   Postat av: hanna ♥

gaabb & jull, haha (a) jag länkar er alldeles strax :D

   2011-06-16 @ 09:32:44  URL: http://heaa.blogg.se/

   Postat av: Saga

Meeeeer! Men heter hon Chole eller Chloe? I förra inlägget skrev du Chole, hehe:)

   2011-06-16 @ 12:50:08  URL: http://justinbiebstories.blogg.se/

   Postat av: Felicia B

meeeer! :D <33

   2011-06-16 @ 14:37:28  URL: http://myfellaan.blogg.se/

   Postat av: elena

skriv mer super bra

   2011-06-16 @ 16:03:22  URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

   Postat av: Marielle

kanon bra novell.. :) MVG+ av mig. :)

   2011-06-16 @ 18:30:26  URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/

   Postat av: Nattha

MER!!!!!!!

   2011-06-16 @ 20:29:53  URL: http://natthah.blogg.se/

   Postat av: paulinaa

I LOVE IT,

längtar tills nästa <3

   2011-06-16 @ 23:10:53  URL: http://justindbieberstoryy.blogg.se/

   Postat av: Nattha

Varför ser man inte när ni skrivit inlägget? ;o

   2011-06-17 @ 10:45:08  URL: http://natthah.blogg.se/

   Postat av: Klara

Gud, ni äger ju på att skriva noveller ! Har läst ALLA och längtar super till dom andra ! :D

   2011-06-17 @ 14:18:20  URL: http://klaralindbloms.blogg.se/

   Postat av: Nathalie

Hej!!

Jätte bra novell älskar den jätte mycket! <3

Längtar verkligen till nästa del! :D

Fast den e lite sorglig.. Blir nästan tårögd,

Men samtidigt är den verkligen jättebra.

Är ett stort fan av Justin Bieber,

och nu är jag ett väldigt stort fan av bloggen! ;*

   2011-06-17 @ 19:10:07  URL: http://jbkidrauhl.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: