The moment I met you - del 10 - buy a goat ?!

Hej babe!" Sa jag glatt.
"hej..." Sa han tyst.
"har det hänt något?" Sa jag och blev nervös.
"nej...eller..jo.." Sa han lpngsamt.
"asså, jag ville inte säga det här på telefon, jag skulle ha sagt det när du var här, men... Jag har legat med en annan..."

_________________________________________________________________________________________________
Tumblr_lmpimr3cxf1qgfo7wo1_500_large
Il_570xn.224371505_large
Bild 1 : när hon gråter på bryggan
Bild 2 : hennes mammas halsband
Jag tryck på den röda knappen på skärmen. Hur kunde han göra så? Vårat förhållande har alltid varit så bra. Aldrig har någon av oss kysst någon annan. Vi har knappt bårkat. Vi bråkade en gång om att det bara var Sebbe som tog initsiativ till att göra saker. Efter det har vi inte bråkat alls. Jag fattar inte varför han gjorde så, var jag inte tillräckligt bra? Tårarna hade börjat strömma nerför mina kinder, inte måttligt utan det var som en flod som rann. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag sprang bara ut ur tältet och ner på stranden ut på bryggan. Jag satte mig längst ut på bryggan. Fortfarande så rann tårarna som aldrig förr. " herregud, vad har hänt?" hörde jag en bekant röst säga bakom mig. Jag vände mig om och såg Justin stå där.

"Det är..min ki.ille.."stammade jag fram. Justins blick blev förvirrad men irriterad.
"har han köpt en get med nån annan?" frågade han förtvivlat
" vadå köpt en get?" mumlade jag. Tårarna hade avtagit lite men rann fortfarande.
" Ja, har han kört in tåget i en annan tunnel?" frågade han igen. Vad är det han snackar om?
" Justin, vad pratar du om?" han kollade på med en *är-du-seriös-med-att-du-inte-fattar-vad-jag-snackar-om* Jag skakade på huvudet, han suckade och kollade ut mot vattnet.
" har han haft kontakten i ett annat uttag?" ännu en gång så fattade jag inte vad han snackade om. Är det jag som är trög eller är det han som är sämst på att förklrara. "Men Justin jag fattar inte" han suckade igen och sen såg han ut att fundera på vad han skulle säga. " MEN HAR HAN KNULLAT MED NÅGON ANNAN!?" utbrast han högt. Jag kollade bak på Chaz och Ryan som kollade på oss med konstiga blickar. " ja..aa" sa jag och började gråta riktigt mycket igen. " sötnos..han är inte värd dig om han gör något sånt!" sa Justin bestämt. Han tog sina armar om mig och gav mig en lång och varm kram. Just då kände jag mig så trygg. Jag svarade inte på det han sa utan torkade bara tårarna som envisades med att rinna ner för kinderna.

(Justin)


Hon var inte värd en idiot som ligger med andra. Jag fattar inte hur man kan göra så mot sin egna flickvän. Jag blev arg. Vi kramades länge. Jag pussade henne på håret. Hon grät. Jag släppte taget om henne och kollade på henne. Hon kollade på mej med mascara runt ögonen. Och svarta tårar. Jag  torkade bort dom. Hon log ett lidande leende.
"Det kommer fixa sig.." Sa jag och log emot henne. Hon kollade på mig. "Tack Justin... Du är en bra vän." Sa hon med darrig röst. "Du med Chole.." Sa jag och pussade henne på pannan. "Ska vi gå till dom andra?" Sa jag och hon nickade. Vi började gå dit. Jag hade min arm runt om henne. Vi satte oss bredvid dom andra.
"Vad ha rhänt?" Sa Chaz och kollade på henne. "Kan berätta sen.." Sa hon och snyftade till. "okej" Sa han och vi fortsatte prata. Jag kollade på henne lite då och då. Hon pratade inte och såg välldigt ledsen ut. Hon såg trött ut också. Efter allt hon berättade om hennes pappa, mamma, och liv så måste det här med han Sebbe vara svårt. Hon hade sagt hur mycket han betydde för henne och hur mycket hon älskade honom. Allt hon hade gått igenom i 15 år, och han krossade det på några sekunder. Så jävla lågt. Visst, jag kände inte killen, men endå.
"Ska vi åka hem?" Sa jag och kollade på dom andra. "jaa, mamma vill nog att jag ska hem nu" Sa Ryan. Vi packade i hop allting och sen började vi åka. Chole kramade om mej och vi började åka. Jag tog sats i marken. Vinden blåste skönt. Solen lyste. När vi var framme vi huset så skulle Ryan fortsätta. Så han hoppade av och kramade oss alla 3.

(Chole)

Ryan kramade mig sist. "Det kommer nog bli bra..." Viskade han i mitt öra. Jag log mot honom. Han log tillbaka. "Hejdå !" Ropade han och åkte iväg på sin longborard. "Hejdå!" Ropade vi i kör. Sen gick vi in. Vi lämnade alla grejerna och sen satte vi oss i soffan bredvid Catrine. "Hade ni kul?" Frågade hon och lät glad. "japp!Det var jätte mysigt!" Sa Chaz. "jaa, det måste vi göra om!" Sa Justin. Jag kollade ner. Det hade varit kul. Fast sen blev det.... Det brände bakom ögonlocken. Jag kände att en tår rann ner för kinden. Jag torkade snabt bort den. "Har det hänt något gumman?" Sa Catrine. Jag kollade ju ner, men hon kollade antagligen på mig. Jag skakade på huvudet. "Jag... Ursäkta mej..." Sa jag snabbt och gick snabt upp för trappan och in i mitt rum. Jag satte mig på sängen. Catrine hade varit inne och bäddat den. Typiskt min mamma. Jämt när jag sov hos Sebbe förut så bäddade hon min säng. Och städade mitt rum. Jag grät ännu mer. Jag hörde att dörren öppnades. Catrine satte sig bredvid mej. "Jag vet inte vad som har hänt... Men jag vill att du ska ha den hära..." Sa hon och gav mej ett halsband med ett 'E' på. Min mamma hette Evangeline. Hon satte det runt min hals. "Din mamma och jag fick det när vi döptes... Jag har mitt här." Sa hon och visade sitt halsband. Det var ett 'C' på det. Hon öppnade hennes. "Det är bilder på oss när vi döptes..." Sa hon. Jag kollade i min och det var lika. En bild på mamma och en bild på dom tillsammans. Fast i Catrines var det ett kort på henne och ett tillsammans. Jag grät. hon kramade om mej mjukt. Jag hörde att hon grät hon med...
__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Måste bara säga att ni är sjukt BÄST på att kommentera! Det gör det SÅ MYCKET ROLIGARE att skriva! tack, love u guys!!

bieberlove/gaby '



   Postat av: elina

du är grym på att skriva, sluta aldrig! jag vill ha mer nu !! <333

   2011-06-14 @ 23:08:35

   Postat av: Saga

Jäätte braaaa! Meeeer!:)

   2011-06-15 @ 00:38:47  URL: http://justinbiebstories.blogg.se/

   Postat av: Sara

Såååå bra! MER! Snälla titta in på min novell blogg!! :)))

   2011-06-15 @ 07:44:55  URL: http://biebzstories.blogg.se/

   Postat av: EEmilijaa Romaité

Superbra !

Mer !

   2011-06-15 @ 10:33:31  URL: http://http://EEmilijaa.blogg.se

   Postat av: Sara

Ja tack så mycket! Jag vill gärna göra länkbyte! Jag lägger till er på mina länkar och tipsar om er blogg nu! Hihi tack så himla mycket! Er novell äger!! :)

   2011-06-15 @ 14:14:02  URL: http://biebzstories.blogg.se/

   Postat av: Anonym

MEEEEEEEER!

   2011-06-15 @ 16:05:12

   Postat av: Emma

Du är as grym på att skriva! Längar tills nästa kapitel :) Läs gärna min novell också :D

   2011-06-15 @ 16:09:44  URL: http://beautifulbieber.blogg.se/

   Postat av: elena

super bra fortsätt

   2011-06-15 @ 22:38:45  URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

   Postat av: Ebba:)

Me likey <3

   2011-06-15 @ 23:43:29  URL: http://Http://Bbieberlovestory.blogg.se

   Postat av: Julia&Nathalie

asså jag döööööööör !!! HAHAHAH "har han köpt en get med en annan?" HAHAHAHAAHAHA åh min humor <333

   2011-07-18 @ 13:43:55  URL: http://novellerfifan.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: