www.emane.blogg.se design

Heelluuuu!

Julia här igen xd kapitel 28 är halvklart men nu var det faktiskt inte det jag skulle skriva egentligen.

Jag har startat en ny blogg Emane och undrar om någon av er söta läsare skulle kunna göra en fin design till mig?

Jag vill helst att headern ska vara enkel men ändå fin ;)

om någon skulle vara intresserad så maila mig på [email protected] så kan vi ju snacka om typ bilder och det, men egentligen så ger jag dig som vill göra den fria händer ;D

hoppas på att orka skriva del 28 klart men har nämnligen blitt sjuk oxå..:/ men ska försöka !

Puss Julia;*


   Postat av: StoriesbyJulia - En novellblogg

Sv: Menyn. Gör ni sånna länkbyten? :)

   2011-07-21 @ 22:42:58  URL: http://storiesbyjulia.blogg.se/

   Postat av: Nathalie

Jättebra novell, älskar den jätte mycket (:

Längtar tills nästa del.



Kram (: /Nathalie.

   2011-07-23 @ 15:03:34  URL: http://nathanahlen.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: