The moment I met you - del 28 -

"Kom du hit för något speciellt..?" Sa Jag och kollade på Scooter. Det var ju lite konstigt att han bara kom sådär, han brukade inte det. Han nickade. Och sen kollade han på oss två. Sen på mig.
"Du vet vad som har hänt efter att ni kysstes offentligt?" Sa han och jag lyfte ett ögonbryn.
"Jaa, alla fans mordhotar Chloe, det sprids rykten, alla vill ha intervjuver med er två tillsammans.. Asså är ni redo och ha ett sånt förhållande?" Sa han och jag kollade på Chloe. När han sa 'mordhotar' så fick hon stora ögon.
"Men vafan..." Jag avbröts av att mamma harklade.
"MEN.... Dom får väl acceptera att jag är kär, mina riktiga beliebers förstår det, dom andra kan göra vad dom vill, jag bryr mig inte... Men se till att ingen rör Chloe.." Sa jag allvarligt och Scooter nickade.

Vi satt och pratade om hur allt skulle gå i säkert 1 timme, eller mer. Sen gick jag och Chloe upp till mitt rum och bytte om. Vi skulle till stranden idag. TILLSAMMANS

______________________________________________________________________________________________





Bild 1; Justin och Chloe på stranden
Bild 2; Justins cykel

Del 28

(Chloe)

”har du alla dina saker nu då?” frågade Justin när vi höll på att dra ut en cykel från garaget. Vi hade nämligen bestämt oss för att ta en cykeltur till stranden, eller Justin skulle skjutsa mig då dom bara hade en cykel. ” Ja det har jag, jag tog dina badbyxor och en handduk också ” sa jag och blinkade. Han skrattade tyst.  innan han drog ut en lila cykel ur garaget. "Justin, varför är jag inte förvånade över att du har en lilla cykel?" Jag suckade och han skakade bara på huvudet. ” du får hoppa på i farten älskling!” sa han när han hade slängt över ena benet på andra sidan och börjat trampa sakta. Jag hängde
badväskan över axeln och sen så tog jag sats och hoppade på pakethållaren.

” det där gick ju fin fint ju” sa Justin när jag satt mig till rätta. Jag flinade för mig själv, det lät som om han trodde att jag inte skulle klara det. Jag satte upp mina fötter på grejerna som stack ut från cykeln och placerade mina händer på Justins höfter. ” vadå tror du aldrig jag har gjort det här förr eller ?” frågade jag kaxigt, men jag försökte hålla inne skrattet. ” man vet ju aldrig sötnos” sa han och jag kände på mig att han flinade. Jag dunkade till honom löst i ryggen. ” men du, vad ska vi säga då om någon frågar om oss?” frågade jag.

Om jag ska erkänna så var jag faktiskt ganska rädd för vad pressen kommer göra och vad hans fans kommer säga. Många kanske redan har fattat, men om då får det bekräftat kanske det är en annan sak. ” om du är säker på att du vill ha det offentligt så säger vi som det är annars är vi vänner” Han lät allvarlig när han sa det och jag fattar att om jag går med på det här så kommer pressen alltid känna igen mig och mitt liv kommer bli helt annorlunda. Eftersom att jag älskar Justin så skulle jag göra det för honom, det känns som att det här är ett riktigt förhållande vilket jag menar är väldigt seriöst. Det är jobbigt att hela tiden gå och gömma förhållandet, det skulle vara ganska skönt att kunna kramas och allt på stan som andra människor kan i deras förhållanden.

” jag är säker på att jag vill det här, visst jag är rädd för vad alla ska tycka om mig, men många vet nog redan att vi har nått, vilket betyder att det kanske inte blir sån stor skillnad”  det sista var väl mer en sak som jag hoppades på, men vem vet det kanske inte förändras något. Det återstår bara att se. ” Jag är säker på att vi fixar det, vi får se hur det blir efter idag, jag antar att det kommer finns ganska så mycket Paparazzis på stranden efter typ en halvtimme med tanke på våran kyssa utanför mitt hus” Han hade rätt, vi får ta det som det kommer.

” är vi inte framme snart?  Jag har ont i rumpan!” klagade jag. Han skrattade. När jag kikade fram bakom hans rygg så såg jag stranden ganska så nära.

 

(Justin)

”kan du ge mig solkrämen när du ändå står upp?” frågade Chloe. När vi hade parkerat cykeln så hittade vi en perfekt plats, precis uppe på en kulle och så var det ett träd bakom så vi kunde luta oss på den. ” självklart hjärtat” svarade jag. Jag öppnade badväskan, när jag letat runt i den ett bra tag så hittade jag den längst ner såklart. ” här” sa jag och slängde den till henne. Hon fångade den precis innan den skulle ha träffat henne i ansiktet.

Hon öppnade flaskan och började smörja in armarna och fortsatte på ’framsidan’. När hon skulle smörja ryggen så såg jag att hon hade lite problem. Jag skrattade när jag såg att hon försökte. ” ska jag hjälpa dig?” frågade jag och försökte hålla mig för att inte skratta. Hon nickade och lade sig på mage.

Jag satte mig bredvid henne och tryckte hårt på flaskan , jag som trodde det skulle komma lite grann blev riktigt förvånad när hela min hand var full med solkräm. Jag kollade på Chloe som låg vikt för att hon skrattade så mycket. ” men nu kan ju du smörja mig och sen tar jag  det som blir över på dig?” föreslog hon. Jag nickade innan jag la lite kräm på hennes redan bruna rygg. Hennes hud knottrades när jag började massera in krämen.

När jag smörjt in varenda liten fläck på hennes rygg så satte hon sig upp. ” asså du hur ska du kunna få krämen som jag har i mina händer?” frågade jag förvirrat. Hon himlade med ögonen åt mig och tog sedan båda mina händer i sina. Hon drog bort det mesta från mina händer och snacka om att jag kände mig dum då...

Hon började smörja min rygg, hon gick längre och längre ner, jag kan slå vad om att det bara var för att retas. När hon sedan började smörja på insidan av mitt lår så kände jag hur det började resa sig där nere. Det skulle vara sjukt pinsamt om hon såg det så jag låg kvar på mage, jag vågade inte röra på mig. ” såå” sa hon när hon sen satte sig ner bredvid mig. Jag kollade upp på henne och log. ” Ska vi gå och bada ?” frågade hon. Jag kände paniken komma, tänk om hon skulle se, hon skulle säkert tycka att jag var värsta freeket. ” kan vi inte sola lite först?” sa jag och log prövande. ” Nej, kom nu” sa hon och började dra med mig upp. Jaja jag hade väl inget val, får försöka dölja det så gott det går. Hon drog upp mig på fötter och vi började gå. Jag försökte låtsas som ingenting men va ganska nervös för va hon skulle säger eller tänk om någon paparazzi skulle se, undra vad dom skulle dra till med då "bieber har sex på stranden" något sånt, även fast dom inte vet hur det ligger till.

Helt plötsligt stannade Chloe och ställde sig på tå. " har du..du vet?" viskade hon och blickade ner mot min sak. Hon rodnade och det gjorde jag också. " jaa" sa jag och kände hur det brände ännu mer i kinderna. Hon pussade mig snabbt på munnen innan vi sprang bort mot vattnet. Jag tror hon fattade att jag inte ville att någon mer skulle se, det skulle ju få sånna konsekvenser.

" Åh jag är så trött !" utbrast Chloe och slängde sig på min säng. Vi hade varit på stranden hela dagen med massa paparazzis runt oss hela tiden, men vi fixade det bra, svarade på dom frågor som var nödvändiga att svara på men annars så ignorerade vi bara dom. Det hade mest varit sånna som bara ville ha bilder, säkert för att hitta på någon artikel som sen ska framstå som om den är sann och att det är jag som sagt den, men jag vet vad jag sagt och inte så därför vet jag vad som är sant och inte sant.

_______________________________________________________________________________________________

vad kommer hända nu då när alla får reda på deras förhållande?

Skriver kanske mer imrg om jag hinner, får se när jag åker bort igen för det kommer bli snart så fort hela familjen har blitt friska igen !

vet ni hur glad man blir när man loggar in och ser att man har nya kommentarer och sen när man kollar dom blir man nästan tårögd :')

älskar er Shawty's

BieberLove //Julia



   Postat av: StoriesbyJulia - En novellblogg

Sv: Okej, bra. Lägger till er nu :)

   2011-07-21 @ 22:58:33  URL: http://storiesbyjulia.blogg.se/

   Postat av: Gabbi

Awezome =)

   2011-07-22 @ 00:59:41

   Postat av: ida

Mera :) superbra btw x)

   2011-07-22 @ 09:21:04

   Postat av: Melina

Asbra!

Längtar <3

   2011-07-22 @ 12:23:47

   Postat av: Anonym

helt sjukt bra!! älskar novellen

   2011-07-23 @ 22:48:07


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: