The moment I met you - Del 27 - You are my life.

(Chloe)

Efter vi suttit där länge och pratat och skrattat så undrade jag hur mycket klockan var? Pattie kanske hade kommit hem..? Det var välldigt kallt nu.
"Hur mycket är klockan?" Frågade jag Justin. Han kollade på väggen och där hängde en klocka.
"Halv 6..." Sa han och jag log.
"Är du hungrig?" Frågade han sen.
"jaa..." Sa jag och kollade på han.

Sen hörde vi en bil som körde upp till gården...


Tumblr_lnxmnarqwo1qhh5zmo1_500_large
Bild 1 : Justins dusch leksak
(Justin)

"Bästa för mamma att det är hon som kommer.. För jag är också hungrig..." Sa jag och hjälpte Chloe upp. Hon skrattade.
"Min rumpa gör ont..." Sa jag tyst. Chloe kollade på mig konstigt.
"Vad sa du?" Skrattade hon. '
"Vadå? Min rumpa gör ont?" Sa jag och log emot henne. Hon skrattade sitt lilla gulliga skratt.
"Jamen vadå? Om man sitter för länge så får man ju ont i rumpan.. Får inte du det..? " Sa jag ochh smällde henne på rumpan. Hon kollade på mig och log stort. Jag blinkade.
När vi kom ut från garaget så hade det sltat och regnat. Mammas bil stog parkerad på uppfarten. Jag och Chloe gick in i hallen, blöta och smutsiga...
"hejhej!" Ropade mamma ifrån vardagsrummet. Jag klampade in i rummet med leriga skor. Arg och blöt.
"Och vart i heeeela friden har du varit!?" Sa jag och kollade allvarligt på henne. Jag hörde att Chloe skrattade i från hallen. Mamma log.
"Jag skrev ju det på lappen! Jag har varit och fått massage!" Sa hon och log stort.
"Vilken jävla lapp?" Sa jag högt. Hon kollade på mig med allvarliga ögon.
"Svär inte Justin... Lappen på dörren!" Sa hon med normal ton, och sen vände hon sig om till tv:en.
"Jag såg ingen lapp på dörren!? Och du bara låste ut oss!!" Sa jag och gick fram till henne.
"Akta soffan! Jo, jag hängde en lapp på dörren, och där stog det också att jag la ut en nyckel i garaget!" Sa hon och jag backade igen.
"jahapp. Kul. Så jag och Chloe har suttit ute i regnet, eller aa, i garaget och väntat i 2 timmar, och så ligger det en nyckel i garaget !? KUL MAMMA KUUUUL!!" Sa jag surt och gick in till hallen. Där stog Chloe och flinade. Jag hörde mammas skratt ifrån vardagsrummet.
"Duktigt gubben... Duktigt..." Sa Chloe och flinade retsamt. Jag log ett snabbt leende som betydde 'ha-ha-jätte-kul'. Sen tog jag av mig skorna.
"kul, då var dom förstörda också...Kom vi går upp och duschar... OCH DU MAMMA BÖRJAR MED MATEN PÅ EN GÅNG!!!" Ropade jag till mamma.
"DET STOG PÅ LAPPEN ATT DET FINNS MAT ATT VÄRMA I KYLEN!" Ropade hon tillbaka och Chloe skrattade. Jag tog hennes hand och sprang upp för trappan. Sen gick vi in till badrummet.
"Tillsammans eller en och en?" Frågade jag henne och började klä av mig.
"tillsammans.. "Sa hon och jag log. Vi tog av oss kläderna och gick in i duschen. Vi kysstes, men inget mer. Jag ville spara det till Nashville. Chloe stannade upp.
"vad är det där...?" Skrattade hon fram . Jag vände mig om. Det var min leksak som jag hade fått av ett fan för något år sedan.
"Vadå..? Den är söt ju!" Sa jag och hon skrattade.
"Bry dej inte om den..." Sa jag och kysste henne igen. Hon skrattade.

När vi duschat klart så klädde vi på oss och gick ner för att äta. När vi satt och åt så pratade vi om att Chloe ville åka och hälsa på barnhemmet. Hon saknade alla där mycket.
Vi åt upp och gik till mitt rum.
"Vad ska vi göra?" frågad Chloe och kollade på mig.
"Vet inte, klockan är redan 23.48... Så vi kan väl sätta på en film?" Sa jag och hon nickade. Jag gick fram till min filmhylla och lästa upp alla filmer.
"ååååhhhh! ice age 2!!!!!!" sa jag glatt rakt ut. Hon skrattade.
"hahaha, okej!" Jag satte i filmen i dvd:en och kröp in under täcket bredvid henne. Hon lade på min bröstkorg hela filmen. Eller, jaa, hon somnade efter halva. Så jag pussade henne panna och blundade jag med. Fast jag lät filmen rulla.

Jag vaknade av att Chloe kysste mig lätt på kinden. Jag log.
"Godmorgon!" Sa hon glatt.
"Godmorgon" Sa jag och log emot henne. Hon kysste mig långsamt.

Vi gick ner till köket, där satt Scooter och mamma, dom åt pannkakor.
"Heeey maaan!" Sa jag och kramade honom. Jag hade inte träffat honom på flera veckor, och  jag hade saknat han.
"Hej!" Sa han glatt och kramade om mig. Jag backade.
"det här är Chloe, min flickvän!" Sa jag glatt. Hon hälsade och han med. Sen satte vi oss alla vid bordet och åt.

"Kom du hit för något speciellt..?" Sa Jag och kollade på Scooter. Det var ju lite konstigt att han bara kom sådär, han brukade inte det. Han nickade. Och sen kollade han på oss två. Sen på mig.
"Du vet vad som har hänt efter att ni kysstes offentligt?" Sa han och jag lyfte ett ögonbryn.
"Jaa, alla fans mordhotar Chloe, det sprids rykten, alla vill ha intervjuver med er två tillsammans.. Asså är ni redo och ha ett sånt förhållande?" Sa han och jag kollade på Chloe. När han sa 'mordhotar' så fick hon stora ögon.
"Men vafan..." Jag avbröts av att mamma harklade.
"MEN.... Dom får väl acceptera att jag är kär, mina riktiga beliebers förstår det, dom andra kan göra vad dom vill, jag bryr mig inte... Men se till att ingen rör Chloe.." Sa jag allvarligt och Scooter nickade.

Vi satt och pratade om hur allt skulle gå i säkert 1 timme, eller mer. Sen gick jag och Chloe upp till mitt rum och bytte om. Vi skulle till stranden idag. TILLSAMMANS.


__________________________________________________________________________________________

Förlåt om det har varit dålig uppdatering, men det är ganska svårt att skriva själv hela tiden eftersom julia å micci är borta... Men men :)


puss/gaby


   Postat av: EMMA_96

superduperbra!!! älskar denna blogg :D

du förtjänar verkligen allt du får från oss läsare!!! :D

meeeeeer!!! <3

   2011-07-20 @ 13:00:24

   Postat av: Sandra

Asbra, meer :D

   2011-07-20 @ 17:04:33

   Postat av: Anonym

grym!! älskar den här bloggen <3

   2011-07-20 @ 17:38:31

   Postat av: Melina

Riktigt bra! (y)

Längtar till nästa del :)

   2011-07-20 @ 18:59:35


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: