The moment I met you - Del 24 - I can't do this.

Jag hörde steg innefrån. Ut kom Hailie och hoppade i min famn. Hon kysste mig och vi log mot varran.
"Kom!" sa hon och ledde mig in i hallen. Jag tog av mig skorn och vi gick in i vardagsrummet. Där satt Marshall(eminem) , hennes mamma och hennes lillasyster.
"hejhej!" Sa Marshall och de andra log emot mig.
"hej!" Sa jag och tänkte gå fram och hälsa. Men Hailie drog mig i stället. Jag skrattade tyst. Hon tog mig till hennes rum. Det var vitt och såg nybyggt ut. Hon hade musik på. Vi satte oss på sängen. Sen kysstes vi...
___________________________________________________________________________________________
(Chaz)

Kysen blev mer och mer passionerad. Våra tungor rullade i varrandras munnar. Vi rullade så att hon låg på mig. Jag smekte hennes rygg och hon hållde runt min nacke. Hon satte sig upp och drog av sig tröjan. Sen drog hon sakta av min, och vi kysstes igen. Jag drog handen igenom hennes hår. Jag kännde hur hon började knäppa upp mina byxor.
Nej. Det känndes fel. Jag hade fått min första kyss för bara några veckor sedan. Jag kunde ju inte förlora oskulden nu. Det känndes fel i magen. Tänk om hon blev sur? Nej, hon förstod nog... Hoppas jag...
"Förlåt...Jag...Kan inte..." Sa jag lågt. Hon klev av mig och jag satte mig upp. hon tog på sig tröjan och satte sig bredvid. Nu var det en obehaglig tysnad. Jag visste inte vad jag skulle säga, och jag märkte att hon blev besviken.
"Alltså.. Jag älskar dej Hailie, men jag kan bara inte.." Sa jag efter en lång tystnad.
"Jag älskar dig också, det är just därför jag vill..." Mummlade hon nästan fram och lät sur. Det känndes konstigt att vara här just nu. Jag ville bara hem. Det ända som kunde rädda mig var ett sms, som jag kunde säga var från mamma och att jag måste hem. Men det hände ju såklart inte. Jag satt och kollade ner i marken och Hailie rakt fram. Efter en kvarts tystnad och stirrandes ville jag bara bort där från. Jag kollade snabt på klockan. 23.07.
"Jag kanske ska gå hem nu..." Sa jag och kollade på henne. Hon nickade.
"Hittar du ut själv?" Sa hon utan att ens kolla på mig.
"mm, hejdå." Sa jag och gick ut ur rummet. Jag sa hejdå till hennes familj och gick ut till min bräda igen och började rulla hem.
Det var en stor klump i magen. Tänk om hon ville göra slut nu då..? Jag vill inte förlora henne. Jag älskar henne.

När jag var hemma så satt mamma uppe vid tven. Jag gick fram till henne.
"hej" Sa jag och tog ett chips av en skål som stog på bordet.
"Hej gubben! hade du kul?" Sa hon glatt. Jag nickade. 'Nej mamma det hade jag inte för jag vågar inte ha sex med min flickvän'.
"Så bra!" Sa hon och log.
"Har alla andra gått och lagt sig..?"Frågade jag mamma som satt och var helt inne i någon fakta film grej. Hon nickade.
"okej, jag går och lägger mig, godnatt." Sa jag och hon pussade mig på kinden. Jag ställde mig upp och började gå. Men sen stannade jag.
"mamma... Är Ryan kvvar?" Frågade jag och hon skakade på huvudet.
"Han gick hem.." Sa hon och log. Jag nickade och forsatte gå.

Där uppe var det tyst. Chloe hade nog somnat. Jag gick in på toan och borstade tänderna. Sen lade jag mig i sängen. I morgon kommer Justin hem. Då kommer det bli värsta dramat mellan han och Chloe. Och jag måste veta vad som pågår mellan han och Selena.
Jag kollade på klockan. Redan 01.23. Jag måste sova nu.

(Justin)

Jag och Kenny satt på flyget. Vi åkte inget privat plan, för det skulle ta längre tid, så vi tog ett vanligt. Det var ganska mycket folk, fast alla sov. Jag kunde inte sova. Kenny sov också. Jag lutade mig mot Kennys axel och blundade. Fast det gick inte, så jag tog min iphone och spelade spel.

Efter 2 timmar så skulle vi landa. Min mage pirrade. Jag längtade efter Chloe, fast hon ville nog inte ha något med mig att göra.
Vi knäppte bälterna och planet åkte längre ner och ner. Förut när jag var ute och flög så kittlades det alltid i magen när man skulle landa. Men inte den här gången. Det var som att allt var bort domnat. Allt utom känslorna för Chloe.
Kenny skulle ta in på hotell, medans jag skulle ta en taxi hem till Chaz. Jag hade fått flera sms av Selena där det stog att hon var ledsen för det som hände. Men jag ville inte prata om det, så jag igrorerade alla sms.

När taxin hade kommit till både Kenny och mig så kramades vi hejdå och satte oss i varsin taxi och sen åkte vi iväg.
Jag kollade på klockan. 10.56. Då var alla vakna, och satt säkert och åt lunch eller något.
Efter en halvtimme så parkerade taxin på uppfarten. Chauffören hjälpte mig att bära ut väskan. Jag gav honom pengar och han åkte iväg. Jag öppnade dörren. Det var tyst. Konstigt... Bilen och brädan var ju hemma. Jag gick upp och kollade. Ingen där... Jag kollade på nedervångingen. ingen där heller. Men sen såg jag att dom satt på ballkongen och åt. Jag såg Chloe. Hon såg olycklig ut. Jag gick ut och alla sken upp. Jag kramade alla hej, förutom Chloe då, sen satte jag mig där jag brukade. Mittemot Chloe. Hon kollade ner.
"Har du haft det bra?" Frågade Catrine. Jag nickade.
"Är du inte hungrig?" Sa Vanessa och log.
"Nej, tack, jag åt på planet. " Sa jag och log tillbaka.

De andra pratade om allt och inget, medans Chloe och jag satt tysta. Jag kollade på henne ibland. Och hon på mig. Men inget mer. Inte en endaste min. Jag kände en klump i halsen. Tårarna ville fram.

Jag orkar inte mer.



__________________________________________________________________________________________________________


Förlåt för dålig uppdatering och kort del, men har jätte mkt att göra. hoppas ni förstår! puss

bieberlove/gaby



   Postat av: Olympia

Mermermermermermermermermermermermermermeremr :D Snäälla uppdatera bättre! MEn novellen är skiit bra! <3

   2011-07-11 @ 21:23:03  URL: http://jamais.devote.se

   Postat av: My

nii är sååååå f*cking braaa älskar eran blogg !!

   2011-07-11 @ 22:38:06

   Postat av: Saga

JAg förstår;) har också en novellblogg och man hinner inte alltid uppdatera. Meeer!:)

   2011-07-12 @ 08:24:20  URL: http://justinbiebstories.blogg.se/

   Postat av: Melina

Längtar till nästa del!!!! :D <3

   2011-07-12 @ 13:14:44

   Postat av: Anonym

jättebra!! ni har en grym novell

   2011-07-12 @ 13:24:15

   Postat av: ida

Bra :)

hoppas det bli bättre uppdatering!

   2011-07-13 @ 12:41:25


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: