The moment I met you - Del 23 -

(Chloe)

Ryan hade kommit in till mig med en Ben & Jerry i handen. Han sträckte fram den till mig och sa "Jag har hört att Ben och Jerry var de ända männen som kunde förstå sig på en kvinna" Och log mot mig. Jag sträckte mig efter den och tackade honom. Plötsligt så plingade det till i min mobil. Jag tog upp den och öppnade smset, även fast det var svårt att läsa när mina ögon var helt röda av gråten.
Chloe, jag vet att jag har messed up. Big time.
Och jag vet att du aldrig kommer kunna förlåta mig för det,
jag kommer inte kunna förlåta mig själv heller. Jag vart så arg
efter vi pratat och det bara hände. Men direkt så kände jag att det
var fel. Det finns bara en person jag älskar och det är du Chloe.
Jag kommer hem imorgon istället, vi måste prata. Jag älskar dig så
fruktansvärt mycket. Och det gör ont i mig för att jag har sårat dig.
Jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv.. Love you.

Jag började bara gråta ännu mer, och kröp upp ur min säng och gick och hämtade min dagbok. När jag skulle ta upp den så ramlade en lapp ur det. Jag tog upp den och läste:

10 things i love about you.

- När du ler så får du smile-gropar i kinderna.
- När du ger mig dom finaste fiskpinnarna och inte dom som gått sönder
- Att du blir generad när jag säger att du är vacker inför dom andra
- Hur gullig du är när du sover
- Hur du ser på mig när du tror att jag inte märker det
- Ditt skratt, det gulligaste jag hört
- När du sjunger one less lonely girl i duschen
- När du kysser mig på halsen smälter jag
- Du skrattar åt mina skämt fast dom inte ens är roliga
- Att du aldrig tvivlar på mig och är så förstående

Du är mitt allt hjärtat. ♥



(Chloe)

Till och med lappen fick mej att le.
Jag saknade honom, det kan jag erkänna, men om han går runt och kysser sina vänner, så vet jag inte om jag kan lita på honom.

Jag lade lappen i min nattduksbordslåda och tog fram en penna. Sen började jag skriva i boken. Jag skrev ner allt som hade hänt, och mina tårar rann som aldrig förr.

(Justin)

Jag pratade med Chaz länge. Jag grät nästa hela telefonsamtalet. Det var tur att jag hade han. Efter en timme så lade vi på. Jag slängde mig i min säng och skrek i kudden, allt vad jag hade. Jag var så fucking arg på mig själv, jag gör alltid något fel. Det sista jag ville göra var att såra Chloe. Inte Selena heller då, men Chloe gick före. Allt skrikande gjorde mig sömnig, så jag la mig på ryggen och somnade långsamt. 


Jag vaknade av att någon stog och bankade på dörren. Jag satte mig upp, och allting snurrade. Mina ögon var suddiga efter all gråt. Jag öppnade hotelldörren och där stog Kenny, min 'livvakt'. När han såg mig så kramade han bara om mig. Jag tror han visste vad som hade hänt. Vi satte oss ner i soffan och jag berättade allt, och efter en halvtimme så var jag tvungen att packa, eftersom planet gick inatt. Kenny hjälpte mig att kolla så allt var med och sen gick vi ut till bilen. När vi ställte oss i hissen så hörde jag det. En massa skrikande fans, och mina ögon var uppsvullna och mina kinder fortfarande våta. Jag tog på mig ett par solglasögon, och satte en stor luva på mig. Jag ville inte gömma mig ifrån mina fans, men jag ville inte gå ut såhär.
Jag hörde att fansen var besvikna så jag skrev ett par autografer, sen kom vi ifrån dom. Precis när jag skulle kliva in i bilen så kom det fram 2 11åriga tjejer och frågade om autograf. Jag skrev såklart en autograf ivar.
"Är allt bra med dej Justin? Du ser lite trött ut..." Sa den ena tjejen och kollade på mig lidandes.
"Nej, det är okej, oroa dej inte sötnos..." Sa jag och kramade om dom båda. Sen satte jag och Kenny oss i bilen och började åka emot flygplatsen. Bara 8 timmar kvar tills jag får träffa min Chloe.
(Chloe)

När jag skrivit klart i min dagbok så lade jag den i samma låda som jag lagt lappen i. Sen satte jag mig vid mitt skrivbord och öppnade min laptop. Jag gick in på twitter, men det enda man såg var :
"Selena Gomez and Justin Bieber !?"
Och liknade. Jag kände hur tårarna började tränga sig bakom mina ögonlock, så jag klickade snabt ner internet och stängde av datorn. Jag kännde en svag doft av grillat. Var det redan middag? Jag var inte ens hungrig... Jag gick till min säng där min mobil la. Sen låste jag upp den och smset kom upp. Jag klickade ner det snabt. Ahhhggg!Måste han vara överrallt!? När jag vill ha honom här, då är han inte här, och när jag inte vill ha honom här, då är han överrallt.
Klockan var 18.04. Tiden hade gått snabbt.
Jag gick in i badrummet och fixade till mig. Jag borstade mitt hår och försökte göra några försök med att sätta upp mitt hår i en knut. Men det gick Värkligen inte!
"Vanessa!! Kan du komma!?" Ropade jag. Jag hörde hur någon sprang upp för trappan. Vanessa rusade in i badrummet.
"Vad är det sötnos?" Sa hon med en röst som menades 'jag vet att du är ledsen och jag vill få dig att bli glad'. Vilket hon lyckades med.
"Kan du sätta upp mitt hår?" Sa jag och hon nickade. Hon satte upp mitt hår, och medans så insåg jag att jag hade stora röda påsar under båda mina ögon. När hon var klar så vände jag mig om och hon log.
"Tror du någon bryr sig om mina ögon?" Frågade jag henne och hon skakade på huvudet.
"Nej, du är fin endå.." Sa hon och kramade mig.
"Du vet att du kan komma till mig om det är något..." Sa hon sen och vi släppte taget.
"Tack.." Sa jag och hon log snett.
"kom.. Det är mat där nere!" Sa hon sen ch tog min hand. Men jag stannade henne. Jag ville värkligen inte gå till de andra såhär.
"Jag är inte hungrig..." Sa jag och hon skakade på huvudet lätt.
"Kom igen nu!" Sa hon glatt och drog med mig ner. Jag gav upp och följde henne ner. Jag såg att alla de andra i huset satt och skulle precis börja äta. Med ovilliga och tunga steg tog jag mig ut till altanen. Jag satte mig där jag brukade sitta, bredvid Chaz och mittemot Justin. Fast... Det satt ju inte någon där nu... De andra pratade mycket, och frågade mig saker ibland. Men det enda jag svarade var saker som: okej, mm, jaa, nej, visst.
Jag hade inte lust att varken prata eller äta.
Efter maten så satt vi alla kvar och pratade. Dom fick mig på bättre humör. Men jag pratade endå inte mycket alls.
(Chaz)

Man märkte att Chloe var ledsen, för hon pratade inte mycket och kollade ner hela tiden.
Igår hade jag och Hailie träffats i parken. Vi hade det mysigt och pratade mycket. Jag gillade henne värkligen, och jag tror hon gillar mig också. Jag satt och funderade på om jag skulle ringa henne. Eller blev det för mycket?
Jag visste inte så mycket om tjejer, Hailie var ju min första flickvän. Jag behövde värkligen Justins hjälp just nu. När jag var inne i mina tankar så skakade Vanessa på mig.
"Hallå!? Din mobil ringer!" Sa hon och alla skrattade. Jag log och kollade på skärmen.
Älskling

Jag gick snabbt in i huset och svarade.
"Hej hjärtat" Svarade jag.
"Hejhej! Vad gör du?" Hörde jag Hailies glada röst.
"Har precis ätit, dura?" Sa jag medans jag gick upp till mitt rum. Sen satte jag mig på sängen.
"Lyssnar på musik... Vill du träffas?" Sa hon och jag hörde hur hon sänkte musiken i bakrunden.
"Visst! Vart ska vi träffas?" Sa jag glatt.
"jaaduu... Vill du komma hit...?" Sa hon och jag stelnade till. Jag hade aldrig varit hemma hos henne, och tanken på att hennen pappa faktist var Eminem och var en av världens största rappare skrämde mig. Men jag kunde ju inte säga nej.
"Visst! När ska jag komma?" Sa jag och kännde hur nervositeten växte inom mig.
"Nu?" Sa hon och jag hörde hur glad hon lät.
"Jag kommer! haha, vart bor du..?" Sa jag sen och hon skrattade.
När hon hade förklarat vart hon bodde och vi hade sagt hejdå så fixade jag håret och gick ner till hallen.
"Mamma! Jag tar skateboarden till Hailie!" Ropade jag och jag hörde hur en stol drog i marken. Sen hörde jag steg i vardagsrummet. Jag suckade... Nu ska hon fråga ut mig om Hailie. Kul.
"Och vem är det? Vart bor hon?" Sa hon och stirrade på mig. Jag stirrade tillbaka.
"Hailie är min flickvän, hon bor 3 kilometer ifrån oss" Sa jag och vände mig om, men hon stoppade mig.
"har du en flickvän!? Och du har inte sagt något!?" Sa hon och log. Jag rodnade.
"Jag sticker nu, hejdå!" Sa jag och smällde igen dörren. Sen började jag åka.
Hon sa att jag skulle hitta huset snabt. Det skulle vara ett stort vitt hus med en fin trädgård. Jag åkte runt på de vägar som hon hade beskrivit det och tillslut såg jag det. Det var som ett drömhus. Och det var bara deras sommarstuga. Wow... Jag skatade in på uppfarten. Sen ställde jag brädan mot garage väggen och gick fram till dörren. det pirrade i magen som fan, och det känndes som om mina knän skulle vikas ihop när som helst. Jag plingade på dörren.
Jag hörde steg innefrån. Ut kom Hailie och hoppade i min famn. Hon kysste mig och vi log mot varran.
"Kom!" sa hon och ledde mig in i hallen. Jag tog av mig skorn och vi gick in i vardagsrummet. Där satt Marshall(eminem) , hennes mamma och hennes lillasyster.
"hejhej!" Sa Marshall och de andra log emot mig.
"hej!" Sa jag och tänkte gå fram och hälsa. Men Hailie drog mig i stället. Jag skrattade tyst. Hon tog mig till hennes rum. Det var vitt och såg nybyggt ut. Hon hade musik på. Vi satte oss på sängen. Sen kysstes vi...
___________________________________________________________________________________
Nästa del kmr i mrg! Puss på er ! tack för alla kommentarer!!!! LOVE U <3
/gaby


   Postat av: Melina

Meeeeeeeeeeerr! :D

Du skriver skiiiitbra! :)

   2011-07-08 @ 12:26:30

   Postat av: Gabbi

amazing ^^

   2011-07-08 @ 12:48:42


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: