The moment I met you - Del 22 - If you kiss, I tell

Jag ställde mig brevid Selena framför fotograferna. Blixtrarna smattrade mot oss. Och paparazzina ropade våra namn "Justin, är det sant att du och Selena dejtar? Selena? Ni sågs tillsammans tidigare idag, när kommer ni ut med erat förhållande offentligt? Efter att ha stått inför fotograferna i några minuter begav vi oss in för att se premiären av sista Harry Potter filmen!
När halva filmen gått fick jag ett sms av Chloe, Du måste komma och hjälpa mig det spårar ur!
"Jag är jätte ledsen Selena men jag måste verkligen gå det har hänt något jag hör av mig." Sa jag och gav henne en puss på kinden.

Bild 1; Justin på väg till festen för att hämta upp Amanda,Chloe,Ryan & Chaz.
Bild 2; Justin som bowlar.
Bild 3; Ryan & Chloe surfar.
Bild 4; Bilden paparazzin tog på Selena och Justin.
(Justin)

Jag körde till adressen Chloe sagt att jag skulle köra till när vi pratade i telefon någon minut tidigare. Jag körde in på uppfarten och hörde musiken ända ifrån bilen. Utanför huset såg jag Chloe's blonda hår stå brevid en kille som böjde sig framåt - Chaz. Jag hoppade ur bilen och gick fram till dom. Jag blickade ner på Chaz skor, mina lila favorit skor.. helt ner spydda. Mysigt. Chloe gick fram till mig, "Hur mycket har han druckit igentligen?" Sa jag irreterat. Hon ryckte på axlarna och svarade "tillräckligt.."
"Kan du få in han i bilen själv? Jag ska gå och leta efter Ryan och Amanda." Hon nickade och tog Chaz arm över axeln så han stödde sig på henne. Jag gick in i huset som var fullt med ungdomar.
Hur ska jag hitta Ryan och Amanda här? Vissa filmade och tog kort, och jag hörde någon viska Är det där Justin Bieber? Det dröjde inte länge innan jag hittade Amanda i knät på en äldre kille, de var precis ett par centimeter i från deras läppar innan jag han stoppa henne. " Men hej justin, vad gör du här?" Sluddrade hon fram. Jag ignorerade hennes fråga och drog med henne för att leta efter Ryan. Där låg han. Helt däckat på golvet. Sweet..
Alla var tysta i bilen på vägen hem utom Amanda som satt och sjöng med till radion som spelades lågt. Jag kollade bara rakt fram. Det känndes som det var mitt fel alltihop. Jag borde varit där och hjälpt dom..
"Asså fyfaan va de luktar spya om dig Ryan" sa Amanda lite halv luddigt. Jag blickade bakåt. Han hade mina dyraste jeans på sig och de var helt ner spydda hans också. Jag suckade och fortsatte kolla på vägen tills vi var hemma.
(Chaz)

Jag vaknade med huvudvärk och illamående. Jag låg i min säng och såg kläderna jag haft på mig igår ligga på stolen brevid. Vem hade hjälpt mig hem? Hur hade jag ens kommit hem?
Justin kom in med ett glas vatten, jag satte mig upp. För snabbt. Huvudvärken ökade och rummet snurrade. Justin satte sig på sängen och räckte mig vattnet.
"Chaziie, Chaziie, Chaziie.. sa han flinande och skakade på huvudet. "Jag har pratat med Hailie nyss, hon undrade hur det var med dig. Och jag var tydligen inte den enda som fått tvätta kläder efter ni varit där." Sa han med ett ännu bredare smile. Jag kollade frågande på honom.
"Du.....hade....spytt....i hennes....knä" Fick han fram mellan skratt attackerna.
"Säg att du skojar med mig, snälla säg det..." Sa jag och gömde ansiktet i kudden. Justin reste sig skrattande från sängen och gick ut ur mitt rum.
(Chloe)

Justin hade inte sovit med mig i natt, men nu kom han ner krypandes till mig. Han la sig mitt emot mig och lade en hårslinga tillrätta bakom mitt öra.
"Hur mår du älskling?" Frågade han lågt. "Bättre nu när du är här" sa jag och kysste hans hals.
Han log och kollade på mig igen, "Klockan är två, Vanessa har gjort iordning brunch där nere kommer du?" Frågade han.
Igentligen hade jag bara velat ligga kvar brevid honom hela dagen. Men vi reste oss och gick ner. Där satt redan Amanda med gårdagens smink kvar, även fast de mästa av hennes svarta mascara nu satt under ögonen. Och Ryan satt och lutade sig mot väggen och klagade över något till Chaz som satt på andra sidan och såg lika sliten ut. Vi slog oss ner på de lediga stolarna brevid Chaz och Amanda.
"Justin, visst är det nu i helgen du ska bort till Hawaii och spela med Jayden?" Frågade Chaz Justin. Jag kollade förvånat på Chaz, hade inte Justin sagt till honom att vi skulle bort nu i helgen?
"Precis, ska bli rätt skönt att få åka dit faktiskt! Har hört att det ska bli riktigt bra väder." Svarade Justin till min förvåning.
Hade han glömt att vi skulle bort ihelgen bara han och jag? Först blev jag ledsen och besviken men det övergick till ilska sen. Han hade aldrig tid för mig nu för tiden. Jag reste mig upp häftigt och gick upp till mitt rum.
Han kom till mitt rum 10 minuter efter jag gått upp. " Vad är det hjärtat?" Frågade han och la sin hand på min. Jag ryckte bort den och svarade "Inget speciellt." Jag tänkte inte berätta, han fick komma på det själv den här gången.
(Justin)

"Men Chloe, skärp dig? Säg bara vad det är!" Sa jag irreterat. Hon glodde argt på mig och vände sedan bort blicken. "Var så då" muttrade jag och gick. Jag hatade att bråka med henne, jag ville igentligen bara sitta brevid henne och hålla om henne i timmar. Jag gick in till Chaz rum där även Ryan var. Dom satt och halv kollade på någon film även fast de sommnade till då och då. Jag slängde mig ner brevid dom. Skönt att bara hänga lite med mina boys. När filmen var slut och Ryan hade somnat satt jag och Chaziie bara och snackade.
"Hur är det med dig och Amanda?" frågade Chaz. Jag kollade ner och kom på att jag helt glömt om vårat bråk.
"Vet inte riktigt, på senaste har det varit lite stelt och nu så bråkade vi nyss om något jag inte ens vet vad det handlade om.." Sa jag lite ledsamt.
(Chaz)
Vanessa och jag stod och lagade middag, jag kände att jag behövde tjäna in lite poäng hos henne efter hon fått veta vad som hänt igår. "Va fint ditt hår är" Sa jag för att på henne på bättre humör. Hon kollade på mig, i mjukisbyxor, en stor hoodie och en slarvig knut uppsatt mitt på huvudet. "
"Försök inte ens Chaz.." Sa hon surt. Dåligt exempel..
När jag satt och skärde grönsakerna kom Ryan in i rummet. Han satte sig brevid mig och började hjälpa till.
"Så det är alltså såhär jag ska bete mig för att få er två att hjälpa till?" Skrattade Vanessa. Vi båda kollade upp på henne och flinade. Plötsligt så fick jag ett sms, jag kollade ner på mobilen. Jag log när jag såg vem det var ifrån, sedan kom jag på vad som hade hänt.. Jag hade ju spytt över hela henne.
Från: Hailie
Chaz, Har du några planer ikväll eller vill du komma till mig?

Jag reste mig från bordet. "Jag åker till Hailie och äter där, skjusar du mig eller?" Sa jag till Vanessa.
"Nej." Svarade hon. Förvånat kollade jag på henne, hon vände sig mot mig.
"Chaz, jag får alltid skjusa dig överallt och ikväll ska jag vara med David. Kan hon inte komma hit och äta istället?" Frågade hon mig. Jag nickade.
Någon timme senare knackade det på dörren. Jag reste mig för att gå och öppna.
"Snälla, försök vara normala.." Sa jag till dom. Justin skrattade och kollade på Ryan.
(Chloe)

Vi hade precis ätit upp och jag var proppmätt. Klockan var bara halv sju och jag ville inte bara sitta hemma ikväll. Jag ville ha kul och försöka få bort bråket med Justin tidigare idag.
"Kan vi inte hitta på något kul ikväll?" Frågade jag de andra.
"Jag vet! Kan vi inte åka och bowla?" Sa Justin och lyste upp. Alla verkade tycka att det lät som en bra idee.
Så vi delade upp oss, jag, Justin, Amanda och Ryan åkte i Justins bil medans Chaz och Hailie åkte med i Daniels bil eftersom han och Vanessa också ville följa med.
"Scooore, tre strikes i rad!" Ropade Justin över bowling hallen. Han var redan uppe i 167 poäng och jag var inte ens i närheten av 100, man kan ju säga att bowling inte riktigt är min grej. Lite längre bort från vår bana satt Hailie i Chaz knä. Hon böjde sig ner och kysste honom.
"Get a room.." Skrattade Ryan. Både Chaz och Hailie blev röda i ansiktet och kollade ner i golvet.
Efter Justin hade vunnit över oss alla 3 gånger åkte vi hem.
(Justin)

Jag vaknade av mitt mobil alarm. Klockan var halv 5 på morgonen. Väskan hade jag packat kvällen innan när vi hade kommit hem. Jag gick och tog en snabb dusch, och klädde på mig. Innan jag gick ner till bilen där Catrine väntade  på att skjusa mig till flygplatsen, tog jag ett papper och skrev slarvigt ner några saker på och smög in i Chloes rum, jag ville inte väcka henne. På skrivbordet låg hennes dagbok. Jag stack in lappen där och gick ut ur rummet och ner till bilen.
I bilen smsade jag Selena för att se att hon var på väg och fick snabbt ett svar att hon stod och väntade på mig vid flygplatsen. När jag klev ur bilen hjälpte Catrine mig att få ut väskorna och kramade mig hejdå. Jag sa att hon skulle hälsa alla där hemma att jag skulle sakna dom. Sedan gick jag mot min gate. Där jag mötte Selena, det dröjde inte länge förens vi satt på planet på väg emot Hawaii.
(Chloe)

"Sluta Justin.." Sa jag ny vaket. (Jag var fortfarande arg på honom.)
Jag hade vaknat av att någon hoppat på mig.
"Sorry gullet, nu när justin är ute ur landet har vi lovat att ta hand om dig! Vi är all yours!" Skrattade Ryan. Och så började han och Chaz kittla mig. "Varför ska vi vakna så här tidigt för gnällde Amanda som låg på madrassen brevid min säng." Ryan hoppade ner till henne och började kittla henne också. 20 minuter senare var vi klar vakna och hade ätit frukost. "Vad säger ni om att dra ner till stranden idag och bara chilla?" Föreslog Chaz.
Och så blev det, vi satte på oss våra bikinis och åkte ner till stranden för att sola och bada. Jag och Amanda låg på två solstolar, eftersom vi båda hade tyckt vattnet var lite kallt nu på morgonen. Men det dröjde inte länge innan Chaz och Ryan som redan var i vattnet sprang upp och bärde oss över axeln ner till vattnet för att sedan släppa oss ner i det kalla vattnet. "Åååååh, ni ska nog få!!" Skrek Amanda och började skvätta vatten på dom. Vi skrattade alla tre när hon försökte brotta ner Ryan i vattnet utan att han rörde sig ur fläcken.
Amanda och Chaz gick upp till stranden för att sola. Men Ryan hade frågat mig om jag vill lära mig surfa och jag hade inte sagt nej!
(Justin)

Våran konsert hade gått bra, fansen var otroliga. Och Selenas gäst uppträdande hade varit enormt uppskattat. Jaden hade inte varit sämre, Never Say Never hade aldrig gått så bra. Varenda steg hade suttit och Jaden hade gjort allt perfekt! Jag kunde inte vara gladare. Tills jag kom och tänka på Chloe, så fort jag fick en minut över så ringde jag henne.
"Hej babe!" Sa jag glatt när hon svarade.
"Hej justin." Sa hon torrt.
"Men Chloe, nu får du faktiskt ta och berätta vad som händer? Har jag gjort något? Kan du inte bara säga?" Sa jag desperat.
"Kan du ta och sluta bara, du vet exakt. Du har aldrig tid för mig längre, åker ifrån mig hela tiden och.." Började hon.
"Handlar det här om att jag åker bort hela tiden?, Ja då får du ursäkta mig, men jag trodde du förstod att det är så här att leva med mig. Jag måste jobba och att resa bort och spela är en del av mitt liv. Jag kan inte svika mina fans!" Avbröt jag henne argt.
"Det går bra att inte svika dina fans men mig, mig sviker du hela tiden!" Skrek hon nästan i telefonen och jag hörde att gråten i hennes röst.
"Chloe!? Jag trodde du var tillräckligt mogen för att förstå att det är så här det kommer vara." Svarade jag kallt.
"Då antar jag att du och jag var ett stort misstag." Sa hon och la på.
Jag var så arg på henne, förstod hon inte? Jag orkade inte ens bry mig just nu, jag stängde av mobilen och gick fram till Jaden och Selena som stod och pratade med varandra.
"Vad säger ni om middag på någon resturang ikväll?" Frågade jag dom. Jaden kollade på mig och förklarade att han var tvungen att åka så snart som möjligt då han lovat hans syster Willow att kolla på en konsert hon skulle spela på. Jag nickade och kollade frågande på Selena. Hon log mot mig och nickade.
"Självklart Justin!" Sa hon och höjde handen till en highfive.
Klockan var halv sex när vi var framme på resturangen. Vi satte oss vid ett bort för två och beställde. Medans vi väntade på maten satt vi och pratade om dagens konsert och massor av andra saker. Jag kände verkligen att jag kunde vara mig själv med henne.
Vi åt upp fort och märkte att solen fortfarande stog högt på himlen. "Vad säger du om ett litet dopp?" Log jag emot henne. Så vi gick mot hotellet och bytte om och gick sedan den korta biten mot stranden. Plötsligt så ramlade hon på en gren som låg tvärs över vägen. Jag kollade på henne och sa " Du behövde inte falla för mig, det hade räckt om du snubblade lite!" Och blinkade åt henne medans jag räckte fram min hand för att hjälpa henne upp.
Vi badade, hyrde vatten scooter och la oss på stranden ett tag. Jag kollade på mobilen. Vi hade varit här nere i nästan 2 och en halv timme och solen började gå ner. Det här kunde vara den bästa kvällen på länge, Selena hade samma humor som jag och vi hade riktigt kul tillsammans. Men nu tyckte vi båda att det var dags att gå till hotellet. På vägen tillbaka tog hon mig plötsligt på axeln för att stoppa mig.
"Justin, jag har haft en jätte rolig kväll med dig idag.." Sa hon. Sedan böjde sig frammåt för att kyssa mig. Jag besvarade kyssen men nästan direkt märkte jag att det här kändes fel. Det här var fel. Jag drog mig tillbaka.
"Jag är ledsen Selena jag älskar dig men inte på det här sättet, jag kan bara inte." Sa jag och gick där ifrån. Efter några meter vände jag mig om och såg henne stå kvar på samma plats, med tårar i ögonen. Det kunde inte bli sämre, jag hade fått två tjejer jag älskade att börja gråta på samma dag.
(Amanda)

Jag satt vid Chloes dator, när jag fick syn på en bild som börjde spridas över hela internet. Jag frös till is när jag läste den tjocka texten över bilden.
BIEBER KISSES SELENA GOMEZ!
Chloe kom in i rummet och jag slängde ner datorn. "Ehh.. Chloe? Är allt bra mellan dig och Justin?" Frågade jag medans jag fingrade på datorn. Hon la sig ner på hennes säng och till min förvånan började hon gråta.
"Nej.. jag och Justin bråkade tidigare idag. Jag har aldrig hört honom så arg.. Men det var ju han som åkte fast vi hade bestämt och allt. Han kommer inte ens i håg det, han kommer inte ens i håg mig.." Snyftade hon fram.
Hon hade berättat allt om varför hon var arg på honom från första början.
"Asså Chloe jag vill ingentligen inte visa det här men jag måste.." Sa jag tyst till henne och öppnade datorn igen.
Chloe kastade en hastig blick mot datorn och hennes snyftingar blev högre och högre och tårarna blev allt fler.
Hur kunde han göra så här mot henne?
(Justin)

Jag hade ringt Chloe flera gånger. För att berätta vad som hänt, hon var värd att få veta. Men hon hade klickat mig varenda gång.. Min mobil ringde men det var inte Chloe utan Chaz som ringde.
"Chaazman" Svarade jag.
"Maan, vad har du gjort?" Sa han.
"Vad menar du?" Frågade jag förvirrat. Var det inte dåligt som det var redan, vad hade jag gjort nu?..
"Det finns bilder över hela internet när du kysser Selena, och Chloe har sett dom.." Sa han lite besviket.
Jag stelnade till. Vem hade? Det var ingen vid oss när det hände? Så kom jag på det. Paparazzi.. det var någon som gömt sig bland buskarna och fått en bild på oss. Hur klantig kan jag vara, jag var så arg på mig själv..
Chloe värgade svara när jag ringde så det enda jag kunde göra var att skicka ett sms till henne.
(Chloe)

Ryan hade kommit in till mig med en Ben & Jerry i handen. Han sträckte fram den till mig och sa "Jag har hört att Ben och Jerry var de ända männen som kunde förstå sig på en kvinna" Och log mot mig. Jag sträckte mig efter den och tackade honom. Plötsligt så plingade det till i min mobil. Jag tog upp den och öppnade smset, även fast det var svårt att läsa när mina ögon var helt röda av gråten.
Chloe, jag vet att jag har messed up. Big time.
Och jag vet att du aldrig kommer kunna förlåta mig för det,
jag kommer inte kunna förlåta mig själv heller. Jag vart så arg
efter vi pratat och det bara hände. Men direkt så kände jag att det
var fel. Det finns bara en person jag älskar och det är du Chloe.
Jag kommer hem imorgon istället, vi måste prata. Jag älskar dig så
fruktansvärt mycket. Och det gör ont i mig för att jag har sårat dig.
Jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv.. Love you.

Jag började bara gråta ännu mer, och kröp upp ur min säng och gick och hämtade min dagbok. När jag skulle ta upp den så ramlade en lapp ur det. Jag tog upp den och läste:

10 things i love about you.

- När du ler så får du smile-gropar i kinderna.
- När du ger mig dom finaste fiskpinnarna och inte dom som gått sönder
- Att du blir generad när jag säger att du är vacker inför dom andra
- Hur gullig du är när du sover
- Hur du ser på mig när du tror att jag inte märker det
- Ditt skratt, det gulligaste jag hört
- När du sjunger one less lonely girl i duschen
- När du kysser mig på halsen smälter jag
- Du skrattar åt mina skämt fast dom inte ens är roliga
- Att du aldrig tvivlar på mig och är så förstående

Du är mitt allt hjärtat. ♥

Förlåt förlåååt, för jag är så seg på att skriva! Men här är iallafall del 22! Hoppas ni gillade den!
Vad kommer igentligen hända med Chloe och Justin nu? Och vad säger Selena om allt?
Det var vell i stort sätt allt för mig! Hoppas ni gillade det jag skrivit.

Puss, miccis♥


   Postat av: Sara Mähler

Sjukt bra inlägg!! Hade liksom allting, lite bråk, sorg, kärlek, vänskap, och allt. Man vill verkligen veta vad som kommer hända! Riktigt bra, säger jag bara :D

Kram!

   2011-07-06 @ 10:26:42  URL: http://www.iiinmyhead.blogspot.com

   Postat av: Elvira

bra, jääääätte bra!! låt henne skriva mera! bästa delen någonsin! :D <3

   2011-07-06 @ 12:36:16

   Postat av: Melina

Skitbra! Vill bara ha mer :D <3

   2011-07-06 @ 19:24:41

   Postat av: K A R I N

suuuuper bra del! :)

   2011-07-06 @ 19:31:03  URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

   Postat av: Esther

sjuuuuukt bra!!!! skriv mer, det är såå bra!!!!!

en av de bästa delarna nånsin!!<3:D

   2011-07-06 @ 20:07:22

   Postat av: Sanna

Jag vill ha mera nuuuu! Bästa novellen <3

   2011-07-07 @ 16:24:56

   Postat av: emma

älskar't!

   2011-07-07 @ 18:53:35

   Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer:)!

   2011-07-07 @ 21:31:03


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: