The moment I met you - del - 21 - You better get this party started

Tårarna rann ner för mina kinder för andra gången idag. " hur kunde han göra så mot henne?" sa jag medan jag fortfarande grät. Catrine gav mig en lång kram.
"Chloe, hur är det?" frågade Justin som kommit när Catrine ropat på honom. " äsch, det är lugnt, jag klarar mig " Sa jag och kysste honom.
_________________________________________________________________________________________________
Bild 1: Justin & Selena på stan
Bild 2: Selenas skor hon köpte
Bild 3: Chloe, Ryan, Amanda & Chaz kläder till festen.
Bild 4: Justin & Selena på premiären.
(Chloe)

Han höll en värmande arm omkring mig i soffan. Efter Catrine visat mig brevet dagen innan från min mamma hade han inte lämnat min sida för en sekund. Jag fick känslor av att han tyckte det var hans fel att jag var ledsen. Jag kollade på honom, hans ansikte var vänt mot tvn där en film visades. Han var så fin, han drog på munnen åt något skämt på filmen. Men han såg lite frånvarande ut som det var något han ville säga till mig. Sedan kollade han på mig, jag lutade mig emot honom och kysste mjukt hans läppar.
(Justin)

Jag kan inte fråga, jo jag måste. Damn, hon kommer tro att jag är desperat, värsta pedofilen. Gosh this is so wierd. Hej Chole det är väl nämnligen inte så att du och din förra pojkvän har legat med varandra? Jo det har ju rätt så mycket att göra med mig vad ni har gjort i erat förhållande så berätta på nu.. aldrig att jag kan fråga henne något sånt. Jag vände mig emot henne, shit va nära hon sitter. Hon vet vad jag tänker på, fuck hon skrattar åt mig nu. Men så plötsligt möttes våra läppar för några sekunder. Jag drog mig ifrån henne, I cant belive it! Jag har blivit jagad av tusentals tjejer på en och samma gång och endå så är det den här tjejen som känner mig bäst av alla som får mig att freaka ur för jag inte vågar fråga en enda liten fråga, god..
(Chole)

" Chole har du legat med nån?" Där kom de, det han suttit och tänkt på. "Haha, Justin.. ja det har jag." Sa jag och kollade ner. Jag såg att justin snabbt kollade på mig, för att sedan kolla ner i golvet direkt.
" Har du.. ja har du lixom gjort det någon gång eller? " frågade jag honom. Jag märkte att hans annars väldigt solbrända ansikte började tona mer åt det röda hållet. "You know, det har lixom aldrig varit nån tjej jag gillat så nej. Jag vill att det ska kännas bra, förstår du? " sa han lite halvt stammande.
Jag tyckte lite synd om honom, jag ville inte att han skulle skämmas för det. "Absolut, jag förstår jag och Sebbe väntade huuur länge som helst innan ah du vet.." sa jag lite uppmuntrande till honom. Han log och det värmde i mitt hjärta.
"Anyways, jag tänkte att du behövde komma bort från allt det här med din mamma, så vad säger du om en helg till Nashville? Finns massor av saker vi kan hitta på när vi är ensama.. flinade han. Jag kollade in i hans bruna ögon. Äntligen skulle vi få komma iväg bara vi två, utan att alla brydde sig om vad vi gjorde. Jag älskade alla här hemma det kunde vara väldigt påfrestande att bo med alla och vara med dom hela tiden. Det här skulle bli perfekt! Sedan kom jag på att tänka på något han sagt. "När du säger att vi kan göra massor av saker, menar du då att vi ska...?" Frågade jag lite blygt. Han skrattade lite, och svarade "Det vore väl perfekt, med den bästa tjejen i världen och för oss själva" sa han och log mot mig. Han drog mig intill hans bröst och pussade mig på pannan. "Tack för informationen osv, jag ska bara gå och spy." Det var Ryan som stod i dören och kollade på oss. Justin kollade på mig och sedan på honom, sen började vi alla skratta.
(Chaz)

Jag satt på mitt rum och pratade med Hailie i telefon.
"Ska vi träffas ikväll eller?" frågade jag nervöst, tänk om hon inte ens ville träffa mig igen för jag var så dålig på att kyssas.. "Jag skulle jätte gärna vilja, men mina grannar här vid sommarstugan känner några som ska ha fest och dom bjöd med mig.. Jag har redan lovat att jag ska komma" svarade hon lite ledsamt i telefonen. "Åh.. eh ja självklart att du ska gå, vi ses en annan dag" Sa jag och försökte att inte låta besviken.
"Jag vet! Jag kan ju fråga om ni kan hänga med det blir bara kul ju!" sa hon glatt. "Vänta så ringer jag tillbaka när  jag frågat" sa hon och lade på.
(Justin)

Chaz kom in med ett stort leende på läpparna. Han hade hämtat Amanda, Ryan, Chloe och mig och sagt att vi inte skulle boka upp något ikväll.
"College fest fattar ni!? Damn, det kommer bli helt awesome ni måååste följa med!" Skrek han till oss. Ryan hoppade upp ur soffan. "Un-fucking-believable, college brudar!" sa han medans han gick fram till Chaz slog armarna omkring honom och gav honom en blöt puss på munnen. "Dude, du fattar inte hur mycket jag älskar dig just nu!" sa Ryan medans han kramade honom igen. Vi skrattade åt honom, "Ta det lugnt nu broo" skrattade jag fram.
Min telefon ringde, jag sken upp när jag såg vem som ringde. "Selena!" svarade jag glatt.
"Ohmigaaaash det var sååå längesen!" Skrek hon i telefonen, så jag fick hålla den en bit från mitt öra.
" Haha, hur är det med dig sweetie?" frågade jag henne. Jag såg hur Chloe kollade på mig, jag vände mig mot henne om mimade "I love you" och blinkade med ena ögat åt henne.
"Justin?! Lyssnar du ens på mig?" Skrattade Selena i telefonen. "Eh.. självklart, så klart jag gör det!" svarade jag.
"Bra! Då ses vi på stan om en timme då, funkar det?" frågade hon. "Stan? Okej nu hänger jag inte med längre haha" Skrattade jag. "Haha sa ju att du inte lyssnade, jag saknar min shopping buddie behöver dig just nu!" Sa hon. "I'll be there" Skrattade jag och la på.
" Shawdy, vad ska du hitta på idag? Vill du att jag ska skjusa dig någonstans?" Frågade jag Chloe som satt och pratade med Ryan. Hon tittade upp på mig och svarade att hon och Amanda skulle till stan och leta efter något att köpa till barnhemmet när Amanda åkte tillbaka.
"Jag skjusar ner er, jag ska också dit" Log jag emot henne.
(Chloe)

Jag och Amanda satt i baksätet av Lisa (Justins rangerover han fått av Usher) och lyssnade på musik. Plötsligt svängde han av vägen mot stan till en mindre väg.
"Justin vad gör du?" frågade jag honom. "Ska hämta upp Selena bara" Sa han och kollade bak på oss och log.
Selena? Selena Gomez? Skojar han, jag kände svartsjukan komma krypande. Jag hade inte ens tänkt att han skulle träffa någon på stan. Speciellt inte en av tonårs-stjärnornas vackraste tjej.
Amanda kollade på mig med en frågande blick. Jag ryckte bara på axlarna och lutade mig mot fönstret.
(Justin)

Efter Selena hoppat in i bilen hade Chloe varit väldigt tyst. Jag hade frågat henne flera gånger om det var något men hon hade bara skakat på huvudet. Efter jag och Selena ätit lunch på ett litet cafe, tagit bilder med några fans så var vi nu inne i en kläd affär. Hon höll i ett par skor som var ifrån märket Lounoutin det kände jag till från de röda sulorna. Mamma tjatade om de dära skorna hela tiden och log lite när jag kom att tänka på henne.
"Jag dör, ohmigoood. Im in shoe heaven!" Skrattade hon. Jag slängde mig ner i en av de vita fotöljerna i affären. Kassörskan kollade lite ilsket på mig, men jag skrattade bara och höll händerna högt över huvet i en gest att jag var oskyldig. Men hon värkade inte tycka det va kul och gav mig bara en till blick. Om bara blickar kunde döda tänkte jag och log för mig själv.
När Selena hade köpt skorna gick vi vidare till en av mina favorit affärer. "Har du något speciellt för dig ikväll eller?" Frågade Selena mig.
"Ryan och Chaziiee ska på någon fest tror några av de andra också skulle med men jag kan nog inte, folk skulle känna igen mig "Svarade jag och kollade in i hennes ögon. "Åhh bra! Snälla snälla snääälla gå med mig på premiären ikväll?" frågade hon glatt. "Så det är därför du är här, tänkte precis fråga varför Toronto hade fått sånt fin besök" Flinade jag. "Men visst kan jag det!" Sa jag och log mot henne.
(Ryan)

Jag klev ut ur den varma duschen. Det hade till och med blivit imma på fönstrena. Jag ritade en smiley på fönstret och skrattade för mig själv. Sen gick till mitt rum i bara handuken. På vägen dit så gick jag förbi Justins rum. Jag gick in, han skulle nog inte ha något emot om jag och Chaz lånade lite kläder av honom till ikväll tänkte jag. Väl inne i hans garderob så letade jag igenom hans jeans, jag drog åt mig ett par svarta till Chaz och sedan såg jag ett par som låg ensama på en hylla. Jag tog båda jeansen och höll de framför mig. Dom som legat på hyllan var mycket längre än de andra villket var bra då jag var längre än både Chaz och Justin. Och det skadade ju inte att det kunde vara dom snyggaste jeansen jag sett. Till det tog jag en rutig skjorta till Chaz, och en jeans skjorta till mig. Jag tog ett par skor i var till oss, han hade så mång han skulle inte ens märka det!
"Chaaaaaaaaaz!" Ropade jag över hela huset. Han kom springande upp för trappan, och med andan i halsen sa han "Vad som än har hänt, jag har INTE gjort det!"
"Haha, ta det lugnt dude! Tänkte bara säga att jag lånat lite kläder av Justin till ikväll, vi borde börja fixa oss snart." Sa jag och gick in i mitt rum med kläderna. Chaz följde med.
En halv timme senare hade vi fixat håret och klätt på sig. Chaz ropade på Amanda och Chole som också skulle följa med. Tjejerna kom ner för trappan, Chloe hade lockat sitt blonda hår till lösa skruvlockar. Och hade ett par jeans shorts och en svart tröja medans Amanda hade en svart tight klänning.
"Skynda er nu chicks, vi måste verkligen åka!" Sa Chaz stressat. "Haha, ta det lugnt Chaz, Hailie kommer vara kvar" Sa jag till honom och stötte till han lite med armbågen i sidan. Vi gick till bilen bilen där David, Vanessas kille väntade på oss. Han skjusade oss hem till Chris som killen som hade festen hette.
Vi gick in och såg oss om kring, "Damn, va mycket brudar det finns här Chaz!" Viskade jag till honom. Sen gick vi längre in och musiken blev högre.
(Justin)

Jag ställde mig brevid Selena framför fotograferna. Blixtrarna smattrade mot oss. Och paparazzina ropade våra namn "Justin, är det sant att du och Selena dejtar? Selena? Ni sågs tillsammans tidigare idag, när kommer ni ut med erat förhållande offentligt?" Efter att ha stått inför fotograferna i några minuter begav vi oss in för att se premiären av sista Harry Potter filmen!
När halva filmen gått fick jag ett sms av Chloe, Du måste komma och hjälpa mig det spårar ur!
"Jag är jätte ledsen Selena men jag måste verkligen gå det har hänt något jag hör av mig." Sa jag och gav henne en puss på kinden.

Vad händer mellan Justin och Selena? Är det bara vänner eller blir det något mer? Och vad har hänt med Chloe?
Nästa del som jag också kommer skriva, kommer imorgon hoppas ni tycker att de är någolunda bra och lika som julia och gaby skriver!

Love, miccis!♥


   Postat av: Saga

Meeeeeeer! Nu

   2011-07-05 @ 10:25:59  URL: http://justinbiebstories.blogg.se/

   Postat av: linnea

Jääätte bra ! :D

   2011-07-05 @ 11:52:39

   Postat av: Anonym

AWEZOOOME!

   2011-07-05 @ 12:46:13

   Postat av: elena

super duper bra

   2011-07-05 @ 13:52:41  URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

   Postat av: Leyluzz

as bra!!:D:D Vill läsa mer

   2011-07-05 @ 19:45:35

   Postat av: michaela

snälla mera

   2011-07-05 @ 19:49:40


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: