The moment I met you - del 19 -

När alla hade hälsat på varandra så gick jag och Amanda upp på mitt rum och lämnade hennes väskor. "såå...berätta för mig nu, är det något mellan dig och Bieber eller?"  Hon såg finurligt på mig. Jag fnissade. " Jaa, det är väl det.." svarade jag och log mot henne. " är..ni tillsammans?" Jag kunde inte låta bli att le åt tanken att Justin och jag är tillsammans. Jag vet nu att jag verkligen har fallit för honom. " jaa..vi är det nu" sa Jag och log ett stort leende. Som var hundra procents äkta.

__________________________________________________________________________________________________
Tumblr_lk0u8rq9vr1qebto8o1_500_large


" vart vill du sova?" frågade Catrine Amanda när vi alla satt och pratat i vardagsrummet. Klockan närmade sig halv två och alla började se väldigt trötta ut. Amanda kollade på mig, jag gjorde en gest med handen att hon skulle välja HELT själv. Hon tittade nervöst på dom andra som bara log mot henne.  " kan jag sova i Chloe´s rum på typ en extra säng eller en madrass?" frågade hon och log osäkert. Jag log mot henne. " självklart, jag går upp och bäddar iordning och det." sa Catrine och försvann fort iväg. Jag kollade på Justin som satt och höll på med sin mobil. Jag skakade på huvudet och skrattade för mig själv. Jag kände hur det vibrerade i fickan så jag tog upp min mobil.

"synd att jag inte kan sova hos dig nu.." stod det från Justin. När jag kollade upp från mobilen så vände jag blicken mot Justin som flinade oskyldigt. Jag himlade med ögonen. 

" vem har sagt att du inte kan komma när Amanda har somnat ;) skrev jag tillbaka. Han kollade upp på mig när han hade läst smset. Han log flörtigt mot mig. "dream on babe" mimade jag till honom. Ännu en gång så såg han så oskyldig ut. Jag skrattade åt honom innna jag såg att amanda tittade på mig och flinade.


" Chloooooe, har du en tröja jag kan sova i?" ropade Amanda från badrummet. Själv hade jag redan satt på mig min sovtröja, vilket fortfarande är tröjan med Justin Bieber på. Jag kollade snabbt igenom min garderob men insåg snabbt  att det inte fanns något som skulle funka att sova i.

" chazman, har du något som min kära vän kan ha på sig när hon ska sova?" sa jag och fjantade till min röst. Han kollade upp från sin dator som han låg med i sängen. " jo , vi ska se lilla fröken" sa han och gjorde precis som jag, till sin röst. Han gick in i sin lilla garderob och kollade bland sina t-shirtar. " oohjaa" hörde jag hur han tjoade från garderoben. Chaz är som han är..

"meen Chaz..det är ju du på tröjan? varför har du en tröja med dig själv på?" frågade jag och skrattade. Han flinade. " för att jag är så himla snygg " Jag himlade med ögonen och tog tröjan med ett ryck ur hans hand. Han flinade bara och tyckte på axlarna. Medans jag gick in på mitt rum så hörde jag hur Justin sjöng från gästrummet. Det lät så vackert. Av dom ord jag kunde urskilja så sjöng han på favourite girl. Det är den enda låten jag hört av hans låtar. Lite roligt med tanke på att han trots allt är världens kändaste tonåring. Plus min kille. Det känns ganska konstigt att jag är så lycklig som fått en sån underbar kille när det är flera miljoner tjejer där ute som vill ha honom vid deras sida när dom ska sova, hålla hans hand när man kollar på film och så mycket mer, men jag är så otroligt glad att jag, just jag fick den finaste killen i världen.

"ehm..varför står du och ler så otroligt mycket?" avbröt någon mina tankar. Jag kollade på personen som visade sig vara Justin. opps, hehe vad svarar man då? sanning! " för att jag tänker på dig " Jag rodnade. Han tog sin hand och la den på min kind. Beröringen fick mig att rysa, av välbehag såklart. " sötnos" sa han bara innan han sakta lät sina läppar pressas mot mina. Han kysste mig mjukt och försiktigt. Sakta lät jag mina läppar lämna hans. " jag måste lämna tröjan till Amanda, vi ses sen" sa jag och blinkade mot honom. Jag vände mig om och skulle precis gå när jag kände en smash på rumpan. Snabbt vände jag tillbaka och kollade på Justin som ryckte oskyldigt på axlarna. " förlåt men jag har velat göra så länge nu, den ser så mysig ut" flinade han. " Du kommer få igen " sa Jag innan jag gick. Jag kände hans blick bränna i ryggen, bara för att retas så vickade jag lite extra mycket på rumpan.

" det är ju Chaz på tröjan ?" sa Amanda när hon hade satt på sig den och kollat i spegeln. Jag skrattade högt. " jadu , jag har Justin på min tröja.." Suckade jag på skoj. " JAG HÖR DIG CHLOE " ropade Justin från badrummet. Amanda skrattade och jag flinade brett. " Jag ska bara borsta tänderna innan jag kommer, du kan lägga dig så länge så kommer jag när jag är klar" sa jag till Amanda. Hon log innan hon la sig i sängen som Catrine bäddat åt henne.

" godna.." avbröt jag mig själv när jag insåg att hon snarkade tyst. Jag la mig i sängen med min mobil i handen och skulle precis börja spela angry birds när den vibrerar till. Ett sms, från Justin.

" säg till när jag kan komma ;)"  Jag log, att ha Justin bredvid mig när man sover gör att jag känner mig tryggare , bara hans närhet får mig lugn.
"är det inte bättre om vi sover hos dig i din säng? " Kanske smartare om vi pratar så slipper vi väcka amanda, hon behöver nog sova efter resan och allt. 
" min säng är så liten..vi kan vara tysta, så vi inte väcker Amanda, föresten så är jag trött :P" Jag skrattade åt hans sms, han hade ju rätt egentligen, min säng är ju mycket större, inte för att vi tar mycket plats när vi ligger typ på varandra. Men det kan vara skönt. 
" kom hit nu då evisa du! meeen , jag är oxå trött så det så :P<3" 

Jag hörde hur han tassade utanför i hallen. Sekunden senare öppnades dörren, jag kände en arm runt min midja. Vilket fick mig väldigt lugn på en gång. " godnatt sötnos! sov gott." Viskade han och kysste mig på halsen. " Godnatt snygging" svarade jag. Jag vände mig om mot honom och gav honom en lång och mysig kyss.

(Justin)

Jag vaknade med ett ryck när någon skakade på mig. När jag öppnade ögonen så såg jag inte precis det ansiktet jag förväntade mig. Amanda var den jag fick se. Jag kollade mig runt i rummet och såg att jag låg i extra sängen bredvid Amanda och inte brevid Chloe..

" hur hamnade jag här?" frågade jag förvirrat. Hon kollade på mig med en förvirrad blick. " Ja, om du låg hos Chloe så antar jag att du ramlat ner annars har jag ingen aning " sa hon och flinade. Jag skrattade och kollade på Chloe som också hade vaknat. " asså du jag tror jag råkade knuffa ner dig.." sa hon och flinade med hela ansiktet. Jag skrattade. " du kommer få igen.." svarade jag. " men det var ju min hämd från när du slog mig på rumpan" skrattade hon. Den tjejen är bra på sånt här...

" Justin kan du bara flytta dig det börjar bli väldigt tugnt nu" stönade Amanda och då kom jag på att jag typ låg på henne. "oj , ja det kanske jag kan " flinade jag. Jag hävde mig upp på armbågarna och klättrade sen vidare till sängen där Chloe låg..

___________________________________________________________________________________________

sååå vad tycker ni? jag vet kort men jag måste sova nu om jag ska orka åka till pappa ;)

och förlåt för att alla inläggen kommer så sent men ni vet , sommarlov, man gör saker på dagarna, jag brukar komma hem typ halv elva och så börjar skriva ;)

Älskar er !

xoxo Julia


   Postat av: Anonym

meeeeeer :D

   2011-07-02 @ 01:22:40

   Postat av: Daphne

Super bra! :D

   2011-07-02 @ 22:10:40

   Postat av: Anonym

haha älskar denna novellen asså ;D

   2011-07-02 @ 22:43:44

   Postat av: jossan

Awsoooime , älskar den !! Meeeeer ni är bäääst ! :))<3

   2011-07-03 @ 00:21:58


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: