Svar på kommentar - Julia

frida om oopps , fel av mig..:
många har frågat har jag sett med era svar har lixom aldrig gått in så jag frågar nu en gång till, vad har hänt med lilla stackars elin? det är ju synd om henne, ni ser inte ens hur mycket hon kämpar med sin blogg och ni har båda bara lämnat henne? varför ville ni inte skriva his henne mer? vad gör hon som är så fel? jag tycker jättesynd om elin.. hon kämpar och kämpar med att hålla sin blogg uppe medans hon är helt ensam. tar ni bort eller inte svarar är det ganska dålig stil. Ta det inte personligt jag tycker bara allmänt synd om elin, jag skulle hemskt gärna vilja att Julia skriver ett svar i ett inlägg om vad som hänt med elin och vad du tycker om att hon kämpar hårt med sin blogg och jag vill höra Gabriellas version i ett inlägg också om vad som hänt, då kommer nog många läsare här och på elins blogg bli glada för att få svar av varför ni lämnat henne, då slipper ni ju ''tjatet'' också. Svara båda två i varsitt inlägg om ni faktiskt älskar era läsare (-.-) så mycket som ni skrver hela tiden. :)
jag kommer vänta och gå in hit tills ni skrivit ett inlägg med förklaring. Kram!

Svar;  Hej på dig!

förlåt men jag fattar verkligen inte varför ni måste fråga om det, det har hänt saker mellan mig och Elin som jag absolut inte vill skriva här eftersom jag inte tror att hon skulle bli så glad av det. Mycket som har hänt mella mig och elin är VÄLDIGT PERSONLIGT. vilket menas att jag inte kommer säga något om det.


Nu ska ni få höra hur jag känner och varför jag helst inte vill ha sånna här kommentarer..
Mellan mig och Elin kommer det aldrig bli helt bra det finns saker som bara inte går att glömma..Men jag erkänner att jag gärna skulle vilja ha det som innan vi åkte till Motala men så kommer det aldrig bli..jag ska oxå erkänna att jag var så grymt avundsjuk när hon var här, jag skulle oxå vilja va med MEN DET FUNKAR INTE! that's it, snälla sluta påminn mig hela tiden , ni vet inte hur jobbigt det är, hon var som min syster men nu funkar det inte längre. Jag har försökt att inte tänka på det men det funkar inte så när hon hela tiden finns i mitt huvud och minst sagt i hjärtat.

Varför elin inte bloggar med oss är för allt det här.

hoppas ni är NÖJDA med detta, jag skrev allt som jag egentligen inte ville..

förlåt om jag verkar bitchig nu men jag är så jävla arg på all skit just nu, snart kommer ett helvete braka av här hemma och jag orkar verkligen inte.. JAja ska börja med del 20 nu

love u ;* Julia


   Postat av: EMMA_96

heej heej nu vill jag säga er en sak. inte npgot taskigt eller så om jag få säga det själv!

om ni va som systrar så kan man alltid förlåta sin syster. man bråkar och så hela tiden men dt löser säg alltid om man verkligen kämpar för det så om du vill bli iaf kompis med henne igen så ska du verkligen försöka. för om man är som sysko¨n så förlåter man alltid den andra. det kallas syskonkärlek!! :D

jag själv har syskon och vi bråkar också men det löser säg alltid och jag har också bråkat med en kompis och hon kallade mig jävla hora men jag förlåt henne, men visst det kommer aldrig vara som förr mellan oss men vi är ändå kompisar men inte bästisar som vi var förr.

och jag vet ju inte precis vad som har hänt mellan er så jag ska inte säga något men man kan alltid bli sams igen så du kan ju iallafall försöka för dt skada inte, om du försöker så är det sen upp till den andra persnen, du har gjort allti du kan isåfall!!!! :D



PS. du om du blir ledsen så är det inte meningen, jag försöker verklgen hjälpa dig, ohc jag vet att vi inte skulle skriva mer sånt här men detta va bara för att göra dig lite gladare ohc kanske få krafterna att be om ursäkt och va kompisar igen!!!!

hoppas jag hjälpte dig och inte själpte dig :D lycka till med detu oc jag hoppas på dt bästa!!!!

PS: (igen) jag älskar verkligen denna novell så fortsätt så <3

   2011-07-03 @ 14:59:43

   Postat av: ronja

hej! för det första vill jag bara säga att jag älskar eran berättelse!



det skulle vara superkul om du kollade in på min blogg!



kram ronja ♥

   2011-07-03 @ 16:34:29  URL: http://iseeyoubieber.blogg.se/

   Postat av: Anonym

älskar novellen! när kmr nästa del? <3

   2011-07-03 @ 19:08:01

   Postat av: elin

emma_96 har rätt.



vill man ha npgot ska man kämpa och försöka för det vilket du inte har gjort vilket betyder att det du skriver att du saknar mej och allt inte är så sant.



man ska kämpa för att få sin vilja egenom, men det kommer aldirg att funka om man aldrig ger sej själv möjligheten att göra det bra. använd dej av det emma sa julia.



man ska kämpa för det man vill.

   2011-07-03 @ 19:35:45  URL: http://jdbieber.bloggplatsen.se


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: