viktigt. LÄÄÄS!



Hej Beliebers!
Vi har fått kommentarer som frågat om vi slutat eller nåt, men så är det verkligen inte. Det har bara inte funnits tid till att skriva :( vi alla tre har varit bortresta utan internet flera dagar.

Gabbi håller på att skriva del 31. Så den kommer eventuellt upp ikväll :) jag har varit med Gabbi igår och idag så vi har kommit fram till lite som kommer hända, men det är inte mycket så ni får gärna komma med förslag. Eller ni måste hjälpa oss. Ingen av oss har nån idé typ.


Iallafall jag åker till min pappa idag igen så vi får se om jag kommer kunna skriva nåt men annars så kommer jag tillbaka på söndag så då ska väl uppdateringen kunna komma igång som vanligt igen.

tack till er som stannar kvar här på bloggen trots att vi inte skrivit på mer än en vecka :'( STORT TACK TILL ER.

OCh tack för alla fina kommentarer! Älskar er

- Julia



 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: