The moment I met u - del 33 - PartyTime..

"Möt mig vid min bil om 5 minuter..." Sa jag och gick ut ur rummet.
Jag gick ner till poolen. "Jag och Chaz sticker till stan ett tag, kommer hem lite senare, han måste komma ut!" Sa jag och gick sen till min bil, där Chaz redan satt.
"You look good broo.." Sa jag och backade ut ifrån uppfarten. Chaz flinade och skakade på huvudet. " jag fattar att det är tungt, men du måste nog komma över henne.." sa jag tyst. Chaz kollade ut genom fönstret. " ja, jag antar det. Är hon lycklig med Ryan så är jag glad för deras skull..men det var jävligt lågt av Ryan att gå ut med min flickvänn.." jag måste hålla med Chaz där faktiskt. " jag håller med, men han visste väl inte att ni var tillsammans?" Utan att vända blicken mot mig så ryckte han på axlarna. " Dude, kom igen..jag har inte gjort något!"
_________________________________________________________________________________________________

(Chloe)

Medans Chaz och Justin var borta så passade jag på att vara med dom andra i min 'familj'. " så Chloe, hur går det med Justin?" undrade Vanessa. Cathrine var inne och blandade iordning nån drink till oss. Jag flinade. " haha, det går bra, vi har planerat att åka bort typ nästa helg." hon log ett fint leende mot mig. " Jasså, vad hade ni tänkt att göra då?"typiskt henne att fråga när hon egentligen kan lista ut det. Jag kände hettan på mina kinder så jag antog att dom var väldigt röda. " oohhh jag fattar!"utbrast hon när hon såg mitt ansikte.
Det fick min rodnad att stiga ännu mera. Hon skrattade innan hon helt plötsligt blev grav allvarlig. " ni måste skydda er. Jag tror ingen av er är redo för ett barn, eller dessutom könssjukdommar. Så därför ber jag er om att skydda er."

Jag log över hur överbeskyddande hon var. " Jag lovar Vanessa, men snälla skulle vi kunna prata om något annat som inte handlar om..sex..?" Hon skrattade högt och precis då kom Chatrine ut genom altandörren. " vad skrattar du åt, Ness?" Hon log sitt bländande leende när hon ställde ner drinkarna på bordet framför oss. Vanessa svarade inte på hennes fråga utan hon bara viftade med handen som 'inget'. Cathrine mumlade något för sig själv i stil med 'nejnej'.
" Vart är David ? " frågade jag. Jag insåg nu att jag inte sett honom sen vi kom hem från stranden. " han är uppe på vårat rum, han mådde inge vidare så jag bäddade ner honom" sa Vanessa och flinade. Jag skrattade åt det hon sa. " ta era finfina drinkar nu!" beordrade Cathrine. Som hon sa så tog jag en av dom fina drinkarna.


" Vad skulle Justin och Chaz hitta på då?" frågade Vanessa medans hon sörplade i sitt sugrör. " Justin skulle få Chaz på bättre humör sa han" svarade jag på hennes fråga. " det är nog inte det lättaste nu.." hon såg skeptiskt på mig. " Justin kan få alla på bättre humör!" Hon skrattade.

"Har ni planerat något mer för festen?" frågade jag. " vi har fixat så att alla förutom Chaz vet om festen, sen har vi beställt en massa grejer som kommer imorgon bitti så vi hinner fixa allt till kvällen." Rabblade Cathrine. Jag nickade och tog en klunk av min dricka. " Jag och Justin tänkte att du Cathrine kanske kan underhålla Chaz under dagen om vi fixa i huset och så?" Hon nickade, " joo det skulle jag kunna göra. Ni är väl här på morgonen och firar honom då?" frågade hon. "Jaa, självklart! men sen så sticker vi och fixar allt. Du och David med" sa jag och kollade på Vanessa. " Ryan ska också med och hjälpa till!" sa hon.
Tiden gick och vi satt och planerade festen som skulle hålla hus imorgon.

Jag tog upp min mobil och kollade var klockan var, 16.11 var den. Då borde Justin och Chaz vara tillbaka snart. Jag har ingen aning om vad dom skulle hitta på men något som skulle få Chaz på andra tankar tills imorgon. Jag drog på mig mina solglasögon och blundade mot den starka solen. När jag fixat solstolen så att jag låg ner helt så slappnade jag av, jag tror jag somnade en stund.

" hey babe!" Hörde jag Justin viska i mitt öra. Utan att slå upp ögonen så kände jag att han låg mitt på mig. Jag drog min hand genom hans lena hår som ett bevis på att jag var vaken. Han böjde sig ner och lät sina läppar möta mina i en mjuk kyss. Jag log när hans läppar masserade mina mjukt.

Jag log så stort att det förstörde hela kyssen. "sluta le så mycket " sa han när hans läppar lämnade mina för en sekund. Jag hörde hur alla skrattade. Jag försökte sluta le för en sekund. Då kände jag hans läppar mot mina igen. Hans tunga letade sig in i min mun. Jag särade på mina läppar. Jag som för ett tag glömt bort att vi inte var ensamma hoppade till när vi hörde en harkling bakom oss. " alltså vi vill inte störa eller nåt men ni kan väl tänka på att det finns andra här som helst inte skulle vilja se..det där.." sa Vanessa och pekade på oss med en smått äcklad min. Jag tror jag aldrig har varit så röd i ansiktet av rodnad förut. Justin bara skrattade innan pussade mig på kinden och log ett oskyldigt leende. " Kolla vad hon rodnar!" hörde jag Chaz viska till Vanessa. " CHAZ jag hör dig din lilla skit !" ropade jag på honom. Jag knuffade ner Justin innan jag ställde mig upp och började jaga Chaz som redan sprungit iväg. " duuu, jag är faktiskt äldreeee än dig" skrek han glatt när vi sprang flera varv runt huset.
När vi var inne på vårat fjärde varv började jag ta in på Chaz.

När det bara var någon meter mellan oss tog jag sats och hoppade upp på hans rygg. Han var ju inte beredd på det så han ramlade med mig på ryggen. Jag skrattade så mycket att jag inte fick någon luft. Chaz såg så förvirrad ut, hans hår stod åt alla håll och så hade han ändå det lilla busiga leendet på läpparna. " Justin skulle du kunna ta din lilla tjej tror du?" det fick mig att börja skratta ännu mer. Men Justin kom och lyfte upp mig. Jag försökte streta emot men han var alldelles för stark för mig. Han bar mig som en liten bebis. Jag såg inte vart han gick men det kändes väldigt skumt." Snälla, söta, rara Justin skulle du kunna släppa ner mig?" bad jag medans jag gjorde min hundvalpsblick. Han bara skrattade. " visst kan jag det älskling" Jag log mot honom, vilket jag inte skulle ha gjort när jag omringades av vatten.

Den skiten hade slängt i mig i poolen. " JUSTIN DIN JÄVEL!" skrek jag när jag kom ovanför ytan igen. Som tur va så hade jag ju bikini på mig. Justin stod på kanten och flinade. Han sprang fort iväg och kom tillbaka med en svart badring som han slängde i vattnet och sen hoppade på.



" sorry baby, men du såg så varm ut." han flinade igen. Jag kunde inte låta bli så jag simmade fram till honom. Jag sträckte på mig för att få en kyss, precis när hans läppar snuddade mina så tog jag sats och tryckte ner kanten på ringen så han trillade i. " you're good girl !" utbrast han när han tittade upp över ytan.

*

" Chloe, Justin, kom nu, vi ska väcka Chaz nu !" Det var Cathrine som smygit sig in i vårat rum. Jag sträckte på mig och kollade om Justin hade vaknat. Han fladdrade lite med ögonen innan han firade av ett trött leende.

" har du våran preset vi ska ge honom nu?" frågade Justin medans han knäppte sina byxor. Jag letade efter presenten i garderoben där jag gömt den. Till slut såg jag den guldiga kartongen som jag så fint slagit in.



Den här presenten är det bara jag som betalat eftersom att bara Justin har råd med den andra men också för att han inte tillät mig vara med och betala den andra som han kommer få på festen. " Jag hittade den" sa jag när jag kommit ut ur garderoben. " Bra" Sa Justin och kysste mig.
*

När vi var klara gick vi ner i köket där dom andra stod med deras paket och även en bricka med en tårta på. " Grattis CHAAAAAAZ !" skrek jag när vi kom in i hans rum och slände mig på honom i sängen.
Han skrockade innan han satte sig upp så jag trillade ur sängen. " ååååhhh Chaz, bara för att du fyller år idag så kommer jag inte att döda dig nu, vänta bara tills imorgon." mumlade jag surt. " du är galen du syrran!" sa han och skrattade.

___________________________________________________________

vad är det Chloe köpt? vad äre han kommer få på festen? hur kommer festen bli egentligen?

det får ni veta i nästa del !

nu ska jag sova, om jag kan..är sjukt nervös för operationen ;o tror jag skriver ett kapitel imorgon med !

/ Julia ;*


   Postat av: Melina

Grymt bra :)

   2011-08-21 @ 12:12:12

   Postat av: Anonym

Uppdatera!!! :)

   2011-08-22 @ 17:20:07

   Postat av: Nathalie

Asså, ni uppdaterar ju aldrig :(

   2011-08-23 @ 18:31:35

   Postat av: Anonym

UPPDATERA!!!!!

   2011-08-24 @ 15:14:12

   Postat av: Anonym

Uppdatera!!!

   2011-08-24 @ 19:03:21

   Postat av: Emma

Vad för operation?

   2011-08-25 @ 18:07:16  URL: http://einoveller.bloggplatsen.se

   Postat av: Anonym

Har ni lagt ner novellen??

   2011-08-26 @ 07:29:41

   Postat av: Kristina

Mer! Snälla uppdatera oftare!

   2011-08-26 @ 17:18:35  URL: http://jonasbrothersla.blogg.se/

   Postat av: Julia Pagador♥

Men kom igen! uppdatera!!!!!!

   2011-08-27 @ 11:12:24  URL: http://juliapagador.blogg.se/

   Postat av: Ellinore - JustinHeartKayleen

Har du kanske lust att göra länkbyte med mig? :) xx KRam /Ellinore

   2011-08-28 @ 15:32:29  URL: http://justinheartkayleen.blogg.se/

   Postat av: Cloe

kolla min jb novell blogg :D

   2011-08-28 @ 15:49:26  URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

   Postat av: Ellinore - JustinHeartKayleen

grymt! Har lagt till er nu också. Tack :) <3

   2011-08-28 @ 16:54:20  URL: http://justinheartkayleen.blogg.se/

   Postat av: Cloe

jaa ! :D skulle vara jätte kul ! :D



Kram Nour

   2011-08-28 @ 18:21:43  URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

   Postat av: Cloe

länkad ! :D

Kram nour

   2011-08-28 @ 18:22:38  URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/

   Postat av: EMMA_96_bieber

asbra men vad ha hänt??

det ha gått över en vecka och inget nytt än? inte ens en förklaring till varför ni inte ha uppdaterat!!

jag sitter desperat flera gånger varje dag och klickar mig in på denna sidan och hoppas på att det kommer ett till kapitel men icke sa nicke, ingenting!!! :O

hoppas på bättre uppdatering i framtiden, för annars (dessvärre) kommer jag nog skita i att kolla denna blogg :( sorry!! älska verkligen den men men... ibland så tröttnar man på att vänta :(

KOM IGEN NU TJEJER, YOU KNOW, GIRLPOWRER ROCKS!!!! ;)

   2011-08-29 @ 21:58:26


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: