The moment I met u - del 32 - too hot..

"Honey, vakna!" Sa Justin och log. Jag satte mig hastigt upp. Det var bara en dröm... Jag pustade ut. Sen kysste jag honom. Passionerat och en lång slund.

"Din andedräkt stinker.." Sa jag sen och han skrattade.
"du ska inte klaga babe, din är inte bättre den heller" Sa han och blinkade.
Jag gjorde en min och lipade, sen gick vi ner och åt frukost.
Det var tyst vid bordet, en obehaglig tystnad..

För att slippa allt ihuset så gick vi ner till stranden...



Bild1 : Leksaken i happy mealet

(Chloe)

Det var ganska mycket folk på stranden, men vi hittade en plats där det var mindre på. Vi hade badat och nu la vi och solade.
Justins mobil ringde, och jag lyssnade på  hans samtal.

"Hey man!" Sa han med en glad röst.


(Justin)

"Hey man!" Sa jag och var välldigt glad, för det var Scooter.
"Hej! rollingstones ringde nyss, och dom vill ha en photoshoot i mogron..Funkar det tror du?" Sa han lika glatt till mig.
"Jaa! Gärna!"Sa jag och gjorde en pause. Jag kollade på Chloe, hon blundade mot solen.
"Kan Chloe hänka?" Sa jag och jag såg hur hon skrattade.
"Visst! Kenny kommer i morgon klockan 7.00, var klar då! Du får kläder där! Nu måste jag gå, ses!" Sa han och jag log.
"Okej! Hejdå!" Jag lade på. Sen kastade jag min mobil i Chloes strandväska.
Hon kollade fundersamt på mig. Jag log och lade mig ner och solade.
"Men hallå..!? Vad ska jag 'hänka' på?" Sa hon och skrattade.
"Jag har en photoshoot i morgon, du ska hänka på det! Kenny kommer 7.00 i morgonbitti" Sa jag och hon nickade. Sen gjorde hon ett diskret 'yeeesss' tecken med armbågen. Som att jag inte såg det. Jag skrattade tyst och sen blundade jag igen.

Efter vi hade solat i säkert en timme så blev jag hungrig.
"Ska vi åka och äta lunch i stan ?" Sa jag och kollade på henne.
"jaa! Jag är hungrig!" Sa hon och vi började packa ihop alla saker.

Vi gick hem igen. Chaz satt på sitt rum och alla andra satt ute och solade vid poolen. Jag och Chloe bytte om och sen gick vi till min bil. Jag började köra och till slut var vi framme. Jag parkerade på en parkering och vi gick och letade efter något bra lunch ställe. Men tillslut fick det bli McDonalds.
Vi gick fram till kassan.
"Vad ska du ha?" Frågade Chloe och jag rykte på axlarna.
"Tror jag ska ta en happymeal..." Sa jag och hon skrattade.
"Jag med!" Sa hon sen och jag log.
Det var ganska lång kö, så i kön stog vi och pratade. Vi hållde i handen. Det är den bästa känslan när jag får hålla hennes hand...
Vi kollade in i varrandras ögon. Sen kysste jag henne. Jag hörde att folk viskade bakom oss i kön. Jag skrattade och sen kysstes vi igen.
Tillslut så blev det våran tur. Jag beställde åt oss och vi fick maten snabbt. Sen gick vi och satte oss.
När vi börjat äta så gick samtalet igång igen.
"Men vadå..? Hur gör man på sånnadär photoshoots?" Sa Chloe medans jag öppnade min cheeseburgare för att kolla vad det var i den.
"Man typ, står där...? Fan, jag glömde beställa utan saltgurka..." Sa jag och petade försiktigt bort den.
"aha, ge mej den!!" Sa hon och jag gav henne den.
"blää, dom är ju så... salta..?" Sa jag medans hon tuggade i sig den. Hon skrattade.
"Ja, det finns en anledning till varför dom heter just saltgurkor!" Sa hon glatt. Jag rykte på axlarna och började äta.
"Vad fick du för leksak..?" frågade jag henne och hon kollade.
"En hellokitty sak....durå?" Sa hon och jag kollade i min påse.
"Samma..." Sa jag och hon nickade. Sen fortsatte vi äta. " du Justin, jag kom att tänka på att vi hade ju planerat att åka till Nashville på fredag, men det går ju inte, Chaz fyller ju år då och vi ska ju fixa festen och det." hon log ett snett leende och tog en tugga av Cheesburgaren hon höll i handen. " Juste, du måste lova mig att inte bli sur nu..?" började jag. Hon nickade oförstående. " om tre veckor åker jag på turné.." jag avbröts av att hon satte i halsen. Hon hostde och hostade innan hon tog en klunk av sin dricka, då lugnade det sig lite.

" om tre veckor? varför har du inte sagt något för?" hon lät inte sur, mera upprörd. " det har liksom inte varit rätt tillfälle att berätta" sa Jag försiktigt. " okej Jag förstår, jag kommer sakna dig " Jag höjde min hand och smekte hennes kind. Hon log ett sött leende. Jag lät min hand vila på hennes kind medans jag sakta lutade mig fram, när jag nuddade hennes läppar blev fjärilarna som alltid flyger runt i min mage ännu vildare. Den här tjejen får mig till och med nervös. Det som var så bra med Chloe är att hon alltid är så förstående, vilket kommer vara en fördel i vårat dörhållande.

(Chloe)

Jag visste att Justin skulle vara tvungen att åka någon gång, det är hans jobb och det är det han tycker är kul, jag ska absolut inte hindra honom från att leva sin dröm och jag göra miljontals flickor ledsna. Tvärtom, jag ska uppmuntra honom till att åka. Den enda jag blev lite upprörd över var att det kom så plötsligt. Vi får helt enkelt ta vara på tiden vi har tillsammans och sen får vi väl se till att jag får komma och hälsa på. " du blev inte sur va?" frågade Justin plötsligt. Jag log. " Nej, verkligen inte, det är ditt jobb, din dröm och dina fans väntar på dig Bieber, jag kommer bara sakna dig, men jag är så stolt över dig." svarade jag. Jag böjde mig fram och pussade honom på kinden.
"Tack.." Sa han och log sitt lilla snea leende. Jag smälte lite inombords...
Vi åt upp våran mat och pratade om allt och inget. Sen gick vi ut till hans bil och åkte hem.
(Justin)

"Hallå!?" Ropade jag när vi kom innanför dörren.
"Här ute!" Ropade Catrine från poolen på andra sidan. Vi gick dit och sa hej till alla. Sen satte vi oss på varsin solstol och solade lite mer. Men efter ett tag märkte jag att Chaz inte var där.
"Vart är Chaz?" Frågade jag. "På sitt rum" Sa Vanessa med en blick som betydde:
han-är-ledsen.
Jag nickade och gick upp till hans rum. Det var låst. Jag knackade, men fick inget svar.
"Hallå, chazzie! " Ropade jag.
"Nyckeln ligger i blomkrukan bredvid dörren..." Sa han till svar. Jag skakade på huvudet och tog den från krukan. Där satt Chaz och spelade data-spel.
"Maaaaan... Det är as fint väder och här sitter du och degar ner dig!? Kom igen!!" Sa jag och puttade på chazs stol så att den rullade iväg. Han kollade på mig och sen log han. Jag pausade hans spel och Chaz tog av sig sitt headset.
"Men det finns ju inget att göra...?" Sa Chaz och jag skakade lätt på huvudet.
"Chaz Chaz Chaz.... Med den här killen.." Sa jag och pekade med tummarna mot mig. "...Finns det alltid saker att göra!!" Sa jag och sen öppnade jag Chazs garderob. Jag valde ut lite kläder och kastade dom på han.
"Möt mig vid min bil om 5 minuter..." Sa jag och gick ut ur rummet.
Jag gick ner till poolen. "Jag och Chaz sticker till stan ett tag, kommer hem lite senare, han måste komma ut!" Sa jag och gick sen till min bil, där Chaz redan satt.
"You look good broo.." Sa jag och backade ut ifrån uppfarten. Chaz flinade och skakade på huvudet. " jag fattar att det är tungt, men du måste nog komma över henne.." sa jag tyst. Chaz kollade ut genom fönstret. " ja, jag antar det. Är hon lycklig med Ryan så är jag glad för deras skull..men det var jävligt lågt av Ryan att gå ut med min flickvänn.." jag måste hålla med Chaz där faktiskt. " jag håller med, men han visste väl inte att ni var tillsammans?" Utan att vända blicken mot mig så ryckte han på axlarna. " Dude, kom igen..jag har inte gjort något!"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SHIET VAD JAG KÄNNER MIG SÄMST!

Gaaahhh förlåt ! det här ska bli så mycket bättre !

På måndag så ska jag operera min fot så jag kommer nog lega deckad hela veckan om det blir som förra operationen..meeen jag hoppas på att Gabbi och Miccis kan hålla er uppdaterade!

Puss / Julia



 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: