Sista svaret på kommentarer om bråket.

frida om Svar på kommentar.:
jo, jag ska bara tycka synd om Elin för att det var Julia och Du som lämnade henne och om ni båda två tänker efter, hur skulle ni tycka det var om två lämnade en och gick ihop tillsammans och jag slår vad om att ni inte ens har frågat om elin hade lust att vara med här? har ni det? min mamma är advokat, det är hon som sitter brevid nu och berättar lite om allting. hon säger att man ska tänka efter lite innan man lämnar någon.. jag tror inte ni har en ända aning om hur elin känner sej. men jag har en aning iaf :/


Svar: Jag tycker det är lite konstigt att du ska lägga dig i detta så mycket och vet så mycket om det hela. Och det är väldigt tråkigt att resten av våra läsare måste ta del av det här för det tror jag inte dom vill, det är bara en jätte onödig grej som blivit något stort. Och vi vill inte ta upp det i bloggen, det måste du faktiskt respektera! Jag tror ingen blogg skriver så personliga saker, eftersom man inte riktigt har koll på vilka som läser osv. Sedan lämnade inte någon elin? Jag är fortfarande jätte bra vän med henne, det hon och julia har bråkat om handlar bara om dom och ingen annan. Jag och julia har den här bloggen då vi tycker att novellen på den här bloggen är bättre, roligare och intressantare att både skriva och läsa. Nej ingen har frågat om Elin vill vara med då det är Julias blogg och dom inte är så bra vänner längre! Jag förstår inte varför du bryr dig så mycket om det hela och till och med blandar in dina föräldrar om en sak, där 2 personer du inte känner bråkar om, patetiskt!! 
Ni och Elin måste också förstå att det är väldigt självklart för mig att vara mer på julias "sida" då jag igentligen inte ens vill välja men det blir lätt så då jag och Julia går i samma skola och samma klass sedan fem år tillbaka, och Elin har jag bara kännt i 6 månader och träffat 2 gånger. Förstår inte heller varför jag och julia får skulden av allt är du inte vet vad som har hänt så inveklat. Så nu vill jag faktiskt inte höra ett enda ord mer om det hära på våran blogg. Det är faktiskt riktigt respektlöst att du sitter och kräver att vi ska svara på sånt som du inte har att göra med. Tack för dina åskiter i det här men det räcker faktiskt nu!

Ps. Elin vi vet att det är du som skriver det här, det räcker nu! Skriv ditt eget namn istället och ta inte upp det här på våran blogg, okej? 

/ Gaby
03 Juli, 19:29




 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: