Svar på kommentar.

frida om oopps , fel av mig..:
många har frågat har jag sett med era svar har lixom aldrig gått in så jag frågar nu en gång till, vad har hänt med lilla stackars elin? det är ju synd om henne, ni ser inte ens hur mycket hon kämpar med sin blogg och ni har båda bara lämnat henne? varför ville ni inte skriva his henne mer? vad gör hon som är så fel? jag tycker jättesynd om elin.. hon kämpar och kämpar med att hålla sin blogg uppe medans hon är helt ensam. tar ni bort eller inte svarar är det ganska dålig stil. Ta det inte personligt jag tycker bara allmänt synd om elin, jag skulle hemskt gärna vilja att Julia skriver ett svar i ett inlägg om vad som hänt med elin och vad du tycker om att hon kämpar hårt med sin blogg och jag vill höra Gabriellas version i ett inlägg också om vad som hänt, då kommer nog många läsare här och på elins blogg bli glada för att få svar av varför ni lämnat henne, då slipper ni ju ''tjatet'' också. Svara båda två i varsitt inlägg om ni faktiskt älskar era läsare (-.-) så mycket som ni skrver hela tiden. :)
jag kommer vänta och gå in hit tills ni skrivit ett inlägg med förklaring. Kram!

Svar:
Hej Frida! Nu förstår jag inte vad du menar med 'lilla stackars Elin'? För Julia slutade av en PERSONLIG  anledning på hennes blogg, och jag slutade för att jag tyckte inte att det var kul att skriva på den längre. Hon gör inte något fel alls. Tyck synd om henne du, men om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad allt skit handlar om. Det har hänt massa saker mellan Elin och Julia, och jag vet inte ALLS vad som har hänt. Du ska inte tycka synd om Elin tycker jag, för om dom inte vill vara vänner så är det ju inte bara Julias fel? Eller hur? Elin åkte lixom hem ifrån mig i torsdags, och vi har det bra. Så oroa dig inte om henne. Och jo, jag tar det här personligt, för det är en PERSONLIG sak, som ingen  annan än jag, Elin, och Julia behöver lägga sig i. Det här har skadat båda Elin och Julia, och jag mår inte så särskilt bra heller av det. Jag tycker att ni ska låta oss 3 ordna det här själva.
Ja hon kämpar på sin blogg. Ingen har sagt att vi inte tycker hno är duktig, eller hur?

Förlåt om jag låter stöddig, men det sårar mig att tänka på att det aldrig kommer bli vi tre igen.

Det här som har hänt är välldigt personligt så ni läsare behöver inte oroa er. tack. /gaby.
02 Juli, 01:50


   Postat av: frida

jo, jag ska bara tycka synd om Elin för att det var Julia och Du som lämnade henne och om ni båda två tänker efter, hur skulle ni tycka det var om två lämnade en och gick ihop tillsammans och jag slår vad om att ni inte ens har frågat om elin hade lust att vara med här? har ni det? min mamma är advokat, det är hon som sitter brevid nu och berättar lite om allting. hon säger att man ska tänka efter lite innan man lämnar någon.. jag tror inte ni har en ända aning om hur elin känner sej. men jag har en aning iaf :/

   2011-07-03 @ 19:29:17


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: