Läs&Kommentera

hejhej finaste läsare!

ville bara säga att ni ska kolla in den här söta tjejens novellblogg http://www.biebzstories.blogg.se sjukt bra novell!

vi håller på att skriva del 11 nu :D

Puss Julia & Gaby ;*


   Postat av: Anonym

längtar till nästa del! <3

   2011-06-15 @ 16:16:44

   Postat av: Sara

Jag har lagt till dig på mina länkar men du behöver inte lägga till mig om du inte vill!! :)

   2011-06-15 @ 18:33:13  URL: http://biebzstories.blogg.se/

   Postat av: johanna

Hej på er! er novell är skitbra, jag läser elins och gabys eller kanske det bara är elins och eran och ni alla 3 skriver och uttrycker er så sjukt jävla bra om jag får säga det och jag undarar varför elin inte får vara med er? först var ni tre sen slutade julia pga stress sen slutade gaby blogga hos elin och jag tycker lite synd om elin nu eftersom du dissar ut henne, eller ja, varför kan hon inte vara med er eller ni henne för? Då skulle novellerna bli så otroligt mycjet bättre än vad de redan är! ;)

   2011-06-17 @ 13:49:01

   Postat av: johanna

Hej på er! er novell är skitbra, jag läser elins och gabys eller kanske det bara är elins och eran och ni alla 3 skriver och uttrycker er så sjukt jävla bra om jag får säga det och jag undarar varför elin inte får vara med er? först var ni tre sen slutade julia pga stress sen slutade gaby blogga hos elin och jag tycker lite synd om elin nu eftersom du dissar ut henne, eller ja, varför kan hon inte vara med er eller ni henne för? Då skulle novellerna bli så otroligt mycjet bättre än vad de redan är! ;)

   2011-06-17 @ 13:49:47

   Postat av: Klara

Hej min kompis sa att den här novellen äger så jag vill börja läsa den men jag hittar inte del 1 :S

   2011-06-21 @ 14:16:43


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: