oopps , fel av mig..

Paulina om The moment I met you - del 18 - where are you?:
Asså, jag fattar inte riktigt. När hon flög till Stratford var det ju första gången hon flög i sitt liv, och sen skriver ni att hon alltid får panik när hon ska hämta väskorna, hur många ggr hade hon flugit då egentligen? Och sen skrev ni tydligt väskorna, fast allt hon ägde fick plats i en handväska, hmm... ;)
Denna kommentar är inte godkänd.
01 Juli, 09:35


Sv; heheh , jag (julia) glömde helt bort det med att hon aldrig hade flugit och det där med väskan :o  det är svårt att komma ihåg dom små sakerna när man inte skriver det själv ;) men jag ska bättra mig på sånna saker !

ska till västerås idag så skriver lite i bilen på väg dit sen skriver gaby resten :)

xoxo -Julia


   Postat av: Jossan

Asså måste bara skriva dehär..:p

Varför eller asså varför bryr ni er om sånna onödiga småsaker?

Det är lixom ingen Big deal..-.-



Eran novell är bäst!

Puss

   2011-07-01 @ 10:50:45  URL: http://jossetheshit.blogg.se/

   Postat av: Anonym

när kmr nästa, älskar er novell! <3

   2011-07-01 @ 21:14:00

   Postat av: frida

många har frågat har jag sett med era svar har lixom aldrig gått in så jag frågar nu en gång till, vad har hänt med lilla stackars elin? det är ju synd om henne, ni ser inte ens hur mycket hon kämpar med sin blogg och ni har båda bara lämnat henne? varför ville ni inte skriva his henne mer? vad gör hon som är så fel? jag tycker jättesynd om elin.. hon kämpar och kämpar med att hålla sin blogg uppe medans hon är helt ensam. tar ni bort eller inte svarar är det ganska dålig stil. Ta det inte personligt jag tycker bara allmänt synd om elin, jag skulle hemskt gärna vilja att Julia skriver ett svar i ett inlägg om vad som hänt med elin och vad du tycker om att hon kämpar hårt med sin blogg och jag vill höra Gabriellas version i ett inlägg också om vad som hänt, då kommer nog många läsare här och på elins blogg bli glada för att få svar av varför ni lämnat henne, då slipper ni ju ''tjatet'' också. Svara båda två i varsitt inlägg om ni faktiskt älskar era läsare (-.-) så mycket som ni skrver hela tiden. :)

jag kommer vänta och gå in hit tills ni skrivit ett inlägg med förklaring. Kram!

   2011-07-02 @ 01:50:09


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: