vi får se hur det blir.

Hej alla fina!

Nu är det så att det har gått typ fyra veckor sen ni fick något kapitel. det är helt hemskt, ni borde tycka vi är urusla och inte ens läsa bloggen men ni är så budiiii att ni är kvar :')

Om 12 dagar åker jag till Grekland en vecka, och efter det har jag tänkt att iallafall jag ska börja skriva igen. Men då är frågan, jag tycker den här novellen är ganska tråkig och har liksom tappat stinget..MEN jag har en ny på lager som jag har skrivet några kapitel av. Skulle ni vilja ha en liten bit av den och se om ni vill att vi ska fortsätta på den gammla eller börja med den nya?

Om ni vill ha den nya så kommer det komma en lite del av den under veckan :)


Puss / Julia


   Postat av: matilda

ja!

älskar verkligen er blogg!

hoppas allt har ordnat sej , efter de som hade hänt!

love you guys :*

   2011-09-27 @ 20:15:29

   Postat av: Diana

Jaa älskar bloggen! engtligen e ni/du tillbaka!

Nej börja inte på en ny.. älskar den här novellen verkligen!! :D <3

   2011-09-27 @ 21:43:05

   Postat av: Sara

Ladda gärna upp den nya novellen :)

   2011-09-27 @ 21:58:39  URL: http://myystoryaboutjb.blogg.se/

   Postat av: EMMA

vaaa!!! var till grekland? ska också dit :P

men till novellen: kan ni inte avsluta denna först innan ni börjar på den nya? :D

   2011-09-28 @ 07:34:02

   Postat av: Othilialjung

Nej jag gillar den här novellen jättemycket, tycker det är synd om ni börjar på en ny ..

Men eran blogg äger, kram

   2011-09-29 @ 22:26:45  URL: http://[email protected]

   Postat av: selenagomezz

Vilket hotell bodde du på? :)

Jag bode på caldera beach :)

   2011-09-30 @ 10:03:58  URL: http://selenagomezzswe.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: