The moment I met you - del 7 -

Det kom in en till kille som inte hade någon tröja på sig. Justin och den andra killen stog brevid varrandra och såg överraskande på Chaz.
"Vad gör ni...?" Sa han långsamt.
"hehe, jag hade tråkigt och.. jaahh...." Sa Justin tyst. Catrine kom in.
"nej men hej Ryan!" Sa hon men stannade upp. Sen skrattade hon. Det droppade vatten ifrån han.
Han kollade ner och Justin hållde för munne för att dölja hans skratt.
Chaz började asgarva. Alla vi stog och skrattade. Sen kom Ryan fram till mej.
"Hej, ryan!" Sa han glatt.
"Chole!" Sa jag och log.
"Ryan, gå och torka dej. Och Justin... Sätt på dej en tröja!" Sa Catrine och skakade på huvude.
"Vadå!? Vill du inte se det här eller !?" Sa han och kände på hans mage. Hon skrattade och drog honom till trappan.
"jaja..." Sa han och sprang upp....
____________________________________________________________________________________________
Tumblr_lmn2jefjzl1qesc14o1_500_large
Bild:Justin spelar billjard
(Choles perspektiv)

"Här, jag hjälper dej till ditt rum!" Sa Chaz och log ett stort leende emot mej. Jag log tillbaka och sen hjälptes vi åt med väskorna. Eftersom jag bara hade 3 väskor så gick det lätt. Chaz tog 2 st och jag 1. Vi gick upp för trappan. Det var en gång där uppe med ljusa heltäckningsmattor och ´begia tapeter. Det var 4 dörrar i gången som var mittemot varran. Sen var det en öppning längst bort i gången. Chaz pekade på första dörren.
"Här är Mitt rum..." Sen peckade han på den mittemot. "Och här är badrummet..." Han pekade på den tredje. "Här är gästrummet där Justin sover just nu..." Sen stannade han vid den fjärde. "Och här är ditt! Det är min storasysters gammla rum, fast hon har flyttat hemmifrån, så nu får du det!" Sa han och log.

Han öppnade dörren. Rummet var stort och hade stora fönster med vita gardiner. Det var ljust inne i rummet. Det var en jätte stor säng i mitten av rummet och den var fint bäddad med kuddar och fluffigt täcke. Det var en stor tv mittemot sängen och en stor vit hylla med några filmer på. Det var två stora dörrar vid väggen, som jag antar att det var en garderob. Jag kollade noga runt i rummet. Det var helt underbart. Mitt dröm rum. "gillar du det?" sa Chaz och log emot mej. "nej... Jag ÄLSKAR det! Gud vad fint !!" sa jag och hoppade i hans famn. Han skrattade . "vad bra!här är garderoben." sa han och öppnade dörrarna. Den var jätte stor. Jag hade typ inga kläder. Och bara ett par skor. "Gud vad stor, nu måste jag ju köpa kläder som jag kan ha där inne!" utbrast jag och log ett stort leende. Han skrattade.

Han hjälpte mej att packa upp allting. Medans pratade vi. Det gick 30 minuter tills någon öppnade dörren. "Maten är klar!" Sa Justin och log. Vi nickade och alla sprang ner för trappan. Det luktade gott. Grillat. Catrine och Ryan satt vid ett bord ute på altanen. Catrine log. Vi satte oss ner. Jag mittemot Catrine, Chaz Mittemot Ryan och bredvid mej och Justin på kortsidan. "Ta för er!" Sa Catrine och alla kastade sig på maten direkt. Inte jag därimot. Jag var fortfarande välldigt blyg.

(Chaz perspektiv)

Alla tog mat och jag skulle precis göra samma sak. Fast jag såg att Chole var nervös så jag väntade in henne. När alla hade tagit så knuffade jag till henne lätt i sidan och gjorde en gest att hon skulle ta. Hon log och började ta mat. När hon tagit klart så tog jag mat. Vi började äta.

"Chaz... Vanessa kommer om två dagar och stannar över din födelsedag!" Sa Mamma. Vanessa var min storasyster. Hon var 19 år och flyttade hemmifrån med hennes pojkvän David. Dom hade varit tillsammans 3 år nu. Jag gillade David, han var snäll, och han var som min pappa. Min mamma och pappa skiljde sig när jag var 2 år, och sen flyttade han någonstans. Sen dess har jag inte träffat honom.
"Jaaaa!" Sa jag och log stort. "Vanessa är Chaz storasyster!" Sa Mamma glatt till Chole.  "åhh, vad kul!" Sa hon och log. Jag log mot henne.
"jaahaaa, Chazziee, vad händer on your birthdayy !?" Sa Justin taggat.  jag skrattade. "Jaaa, du, jag vet inte..!" Sa jag och log. Justin log ett finurligt leende och sen så kollade han på Ryan och flinade. Ryan log stort tillbaka till Justin. Mamma kollade konstigt på dom. Vi fortsatte äta. När alla var klara så lutade vi oss tillbaka. Det var tyst ett tag.
"Catrine.. Jag och Ryan ska prata med dej sen..." Sa Justin och såg allvarlig ut. "okej... Har det hänt något?" Sa hon och kollade förvirrat på dom. Ryan skrattade. "haha, nej, vi måste bara det!" Mamma log och nickad till svar. "Ska vi gå upp?" Sa jag och alla nickad och ställde sig upp. "Tack för maten!" Sa Chole och mamma log. "Varsegod gumman!" Sa hon och vi gick in i köket och ställde tallrikarna i diskmaskinen.

(Justins perspektiv)

Chaz och Chole sprang upp för trappan. "Vi kommer snart!" Sa jag och drog ut Ryan till Catrine. "okej!" Ropade Chaz tillbaka och Catrine kollade på oss. Vi satte oss ner.
"Okej.. Såhär är det... Vi vill fixa en fest till Chazziie.." Sa jag och hon log och nickade. "Och vi måste hyra värsta lokalen, ha många gäster, och värsta festen! Han fyller ju 17 år !" Sa Ryan hypert. Hon skrattade. "okej.. Jag hjälper er gärna! Han kommer bli jätte glad!" Sa hon. Vi pratade ett litet tag om det och sen sprang vi upp. Chaz och Chole satt i spel rummet och kollade på tv. Jag ställde mig och spelade billjard. "aahhh, det är as skönt att vara ledig!" Sa jag och Chaz log. Ryan satte sig ner bredvid Chole.
"Jag förstår det broo.." Sa Chaz och tog upp dosan och sippade mellen alla kanaler. "nej!" Sa han och stände av tven. "Ska vi typ gå ner till stranden?" Sa han och kollade på alla. Alla nickade och ställde sig upp. "Ska vi bada?" frågade ryan. "Kan vi väl?" Sa Chaz och kollade på Chole. Hon log stort och nickade. Jag gick in i mitt rum och satte på mig mina badbyxor, sen satte jag mej i gången och väntade på alla andra...

______________________________________________________________________________________________________________________________________________



Förlåt för ett ganska trååkigt ! Men jag har bråttom för jag ska åka bort nu! Men ha det så bra!

bieber love /Gaby <3



   Postat av: Sara

Sååå bra! Vill bara ha mer när kommer nästa del? :))!

   2011-06-12 @ 15:07:01  URL: http://biebzstories.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: