The moment i met you - del 6- We can Do this

JAG ÄLSKAR DEJ!" Skrek han och jag log stort. Folk kollade.
"JAG ÄLSKAR DEJ!" Skrek jag tillbaka och jag såg hur folk kollade sårgset på oss. Flygvärdinnan log lidandes mot mej och jag satte mej på min plats. Nu var han borta. Fast nej. Jag älskade honom och kunde inte glömma honom. Flyget gick långsamt. Men tillslut landade vi. Jag darrade av nervositet. Jag gick av planet. Jag hade faktist googlat på Chaz Somers. Och han hade kommit upp ståendes med Justin Bieber. Så jag visste hur han såg ut. Jag tog mina väskor och gick ut på parkeringen där vi hade bestämt att de skulle stå. Där stog dom..
 
Tumblr_liocc06bj61qcryvro1_500_large 
bild: Chaz och Catrines hus
Det var som ett vitt suddigt moln runt allting förutom dom. Jag såg hur båda log. Jag gick fram till dom. "hej gumman!" sa Catrine glatt och log brett. Hon kramade mej varmt och jag svarade hej. Sen kramade jag Chaz och vi log mot varrandra. "ska vi åka då?" sa Catrine och Chaz tog upp mina väskor och lade dom i bakluckan. Vi satte oss i bilen. Chaz och Catrine där fram och jag där bak. "katie sa till mej att du skulle ringa dom när du hade landat! Vill du låna telefon?" sa catrine glatt. " jag har egen men tack endå!" sa jag och tog upp min mobil. Jag slog in deras hem nummer och behövde inte vänta länge alls innan någon svarade . "hallå?" sa en trött röst på andra sidan luren. "hej älskling!" sa jag till honom. För jag hörde att det var sebbe. " baby! Hej hur är det? Gick allt bra? Har dom hämtat dej?är dom snälla!? Bäst att dom är det, annars får du komma hit! Det vet du!!" sa han snabt. Jag skrattade. " bomba lagom med frågor! Ja allt gick bra och dom har hämtat mej nu!" sa jag och såg hur Chaz log i backspegeln. "bra!är dom snälla!?" sa han lika snabt. "ja! Jätte!" sa jag och Chaz log ännu större. " jag saknar dej.." sa han ledset i luren . "jag saknar dej också .. Men allt kommer bli bra nu.." sa jag lågt. "jag vet! Jag är så glad för din skull. Men jag ska på träning nu, vill du prata med mamma eller ska jag hälsa att allt är bra?" sa han mjukt. " hälsa att allt är bra! Ha det bra ! Jag älskar dej." sa jag och han svarade med en mjuk röst. " desamma, Smsa eller ring i kväll! Jag älskar dej min finaste ." sen lade han på. Jag kollade på Chaz som kollade på mig och log ett fint leende. Katie hade haft rätt, bara av att se dom så såg man att de var underbara människor. Deras utstrålning fick mig och säkert många fler att le. ”Just det Chloé, Chaz har en kompis från Atlanta här i två veckor, hoppas det är okej med dig?” sa hon och kollade ursäktande på mig i backspegeln. ”Nej det är helt lugnt! Det är kul med nya människor” svarade jag och log.
" Så bra!" Sa Chaz och log igen. Jag log tillbaka och sen åkte vi vidare. Vi pratade lite grann om allt möjligt. Efter ett tag så svängde vi in i ett område med ganska stora hus i. De flesta hade pool. Jag antar att vi var framme snart. Vi hade åkt i kanske 30 minuter. På en gård så spelade två tjejer fotboll, och på en annan hoppade två killar studsmatta. Killarna var nog 9-10 år. Och tjejerna kanske 13. Jag kollade in på flera tomter och undrade hur det hade varit om jag hade haft det så. Fast nu skulle jag kanske få det så bra. Vi svängde helt plötsligt in på en uppfart. "Här är det!" Sa Catrine och Chaz log stort. Jag nickade och log tillbaka. Huset var stort och vackert. Ett drömhus för mig iallafall. Chaz hjälpte mej att bära in väskorna...

(Justins perspektiv)

När jag stog på badrummet och böt om så började jag nynna tyst. Men nynnet blev till sång. Ryan hörde mej säkert inte eftersom han var i poolen redan. Eftersom Chaz och hans mamma hade åkt och hämtat Chole så hade jag bjudit över Ryan. Vi hade inte haft något att göra så vi bestämde oss för att bada. Vi var inte säkra på att vi fick det, men dom skulle ju komma hem senare. Så vi hann nog.
Jag knöt mina badbyxor.
"And it's just no turning back! When you heart's under attack! Gotta give everything I have...It's My DESTENY!"
Jag öppnade dörren och gick ut.
" I WILL NEVER SAY NEE....!" Booom. Jag krockade med någon.

(Choles perpektiv)

Smällen gjorde inte så värst ont. Men han tog tag i mina armar.
"gud, förlåt!" Sa han och tog fram sin hand.
"Justin.." Sa han och jag hälsade tillbaka.
"haha, Chole!" Sa jag glatt.
Han log ett underbart leende och kollade på Chaz. Catrine var fortfarande vid poolen.
"JAHA, KOM NI HEM NU!!!!" Sa han högt och tydligt. Man hörde att någon klev upp ur poolen. Och man hörde ett svagt.
"ohh, shit!"
Det kom in en till kille som inte hade någon tröja på sig. Justin och den andra killen stog brevid varrandra och såg överraskande på Chaz.
"Vad gör ni...?" Sa han långsamt.
"hehe, jag hade tråkigt och.. jaahh...." Sa Justin tyst. Catrine kom in.
"nej men hej Ryan!" Sa hon men stannade upp. Sen skrattade hon. Det droppade vatten ifrån han.
Han kollade ner och Justin hållde för munne för att dölja hans skratt.
Chaz började asgarva. Alla vi stog och skrattade. Sen kom Ryan fram till mej.
"Hej, ryan!" Sa han glatt.
"Chole!" Sa jag och log.
"Ryan, gå och torka dej. Och Justin... Sätt på dej en tröja!" Sa Catrine och skakade på huvude.
"Vadå!? Vill du inte se det här eller !?" Sa han och kände på hans mage. Hon skrattade och drog honom till trappan.
"jaja..." Sa han och sprang upp....




   Postat av: Ida

Sv: Oj sry jag glömde totalt bort det! jag länkar i nästa lovar!

   2011-06-09 @ 22:28:35  URL: http://justindbiebernoveller.blogg.se/

   Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeer!!!

   2011-06-10 @ 16:04:55

   Postat av: Johanna

Såg komentaren och började precis läsa. Novellen är jättebra, gillade verkligen sista episoden! :D

   2011-06-10 @ 17:00:50  URL: http://jbgirl.blogg.se/

   Postat av: Anonym

åh, vad bra novell, jag började läsa den nyss. mer mer mer! <33

   2011-06-11 @ 00:04:21

   Postat av: Fanny o julia

Läs gärna våran nya novell blogg ! :D

   2011-06-11 @ 00:35:02  URL: http://bieberdirection.blogg.se/

   Postat av: F

har läst igenom alla delar, gud så bra!!



kika gärna på min blogg med novell om Justin Bieber, jag är liksom ny med hela grejen och vill så gärna ha feedback. :)

   2011-06-11 @ 12:26:12  URL: http://fanficsjb.blogg.se/


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: