The moment I met you - del 18 - where are you?

Våra läppar möttes. Jag kännde fjärilar i magen. Det var min första kyss. Det var underbart. Eminem tutade. Vi kollade upp. Vi stog i ett stort fönster så han precis såg in, han skrattade i bilen. Hailie pekade finger till han och sen pussade hon mig på kinden. "Hejdå!" Sa hon och jag svarade ' hejdå'. Sen kolladde hon på mig och sen gick hon. Jag såg att EMinem skrattade och vinkade till mig. Jag vinkade tilllbaka och kände hur jag rodnade. Jag slängde mig i soffan. "YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAHHHHHHH!!!!!!!" Ropade jag högt och satte på tv:en. Nu var jag glad. "JAAAAAA, SVAMPBOOOOB!!!" Sa jag högt till mig själv och kollade på det. Det här var den bästa dagen i HELA mitt liv! ____________________________________________________________________________________
Tumblr_lehb8fp0ov1qe4rtoo1_500_large
Tumblr_lnaad48px01qb3oqio1_500_large

(chloe)

 Vid hade det jätte mysigt på resturangen. Lite jobbigt bara att inte ens få röra Justin när vi är ute bland folk, men sånt är livet och jag är absolut inte redo för att hela världen ska få veta om vårat förhållande, det kanske kommer senare när det blivit mer seriöst. Men redan nu så känns det som att jag aldrig kommer vilja släppa taget om honom.

 När vi var påväg hem från resturangen så funderade jag på Amanda, hon skulle ju ha kommit för tre timmar sen..men hon hade inte hört av sig eller något. Jag kollade på klockan, 23.12 visade den. " jag ska bara ta och ringa Amanda" sa jag. Jag tog med mig mobilen och gick till toaletterna.

Under min korta promenad till toan så klickade jag upp Amanda i kontaktlistan. Jag tryckte lätt på knappen med en grön telefon på. Signal efter signla gick fram. När det åttonde signalen skulle pipa så svarade hon; " Amanda!" svarade hon och lät stressad. Jag skrattade tyst.
" hejhej, vart är du? du skulle ju kommit för tre timmar sen. Började bli lite orolig." sa jag och försökte att inte skratta åt att hon lät hut anfådd som helst.
" gud, förlåt att jag inte ringt, flygplanet var försenat på grund av åskväder hemma i Atlanta" skrattade hon. "men nu är jag på flygplatsen och ska hämta mina väskor sen tar jag taxin som ni hade beställt. Ska jag hem till er eller till resturangen?" fortsatte hon. Hon lät riktigt stressad, antagligen för att hon skulle hämta sina väskor. Jag brukar också blir stressad och nästan få panik när jag ska hämta väskorna. Jag är alltid så rädd att någon annan ska ta min väska eller typ att jag skulle missa den och sen går den inte ett varv till på bandet.
" säg att han ska köra hem till oss, ska ta med mig allihopa och gå hem nu" sa jag.
"okej, men vi ses ju snart ! puss" Sa hon och la på innan jag hann svara.

" hörrni, Amanda kommer snart så vi kanske ska gå hem, Chaz borde ju va själv nu " sa jag och flinade. Alla skrattade innan dom tog sina saker och gick ut från resturangen. Det hade blivit svalt i luften, nästan kallt, jag som inte tog med mig en tröja. Efter bara några steg så kände jag hur huden knottrades på mina armar. Justin kollade på mig och log ett snett leende. Han slöt upp vid min sida. " hade det inte funnits paparzzis här så skulle jag hållt om dig, men jag kan tyvärr inte göra det" viskade han diskret i mitt öra. Jag log stort. När han vände bort sitt huvud kollade han så att ingen såg vad han hade gjort. Jag skrattade lite tyst för mig själv när han såg så oskyldig ut.

(Justin)

"Chaaaziiiee" ropade jag när vi gick innanför dörren hemma. Inget svar. Jag hörde sen hur teven var på, så jag gick in i vardagsrummet. Som jag trodde så satt han där. Jag vände blicken meót teven vilket fick mig att skratta. Såklart så var det svampbob på. Jaa, jag tycker också svampbob är kul men inte att sitta och titta på själv. Men Chaz är som han är. " såå...hur gick dejten?" frågade jag ihopp om att han skulle slita blicken från teven och kolla på mig. Som jag ville så vände han blicken mot mig. " AWESOME!" ropade han glatt medans han ställde sig upp och började hoppa i soffan. " vad gjorde ni då?" flinade jag. Han log brett och blev sen väldigt röd i ansiktet. " OMG, ni kysstes ?!" sa jag och chaz blev ännu rödare i ansiktet. Han nickade och log stort. "Vi kysstes " skrek han och började hoppa i soffan igwn. Jag skrattade.

" ryyyyyan, Chazman har fått sin första kyyyyyyyss!!" ropade jag retsamt. I samma stund som jag sa det så kommer Cathrine in rusandes i vardagsrummet. " jag hoppas verkligen att det inte hände något mer" sa hon och tittade allvarligt på Chaz. " mamma..det var liksom första dejten" suckade han och vände blicken mot teven igen. " bara du inte gör något som du inte vill och inte tvingar henne till någonting.." varnade hon. Chaz suckade igen "mamma snäääääällaa.."

Hon himlade med ögonen och gick tillbaka till dom andra. Jag kollade på chaz igen , den här gången flinade han. " ooohooo you've got it brooo" sa jag och vi gjorde en high five. Han flinade mot mig. " hallååå..du har också brud! har ni gjor något eller" frågade han och jag såg i hans ögon vad han tänkte på. " Chaz, kom igen! finns det något annat i din skalle eller?" jag himlade med ögonen. " såå..är hon bra?" frågade han och flinade igen. " MEN CHAZ, vi har inte haft sex!" sa jag högt. Lite för högt.

" Justiiiiiiin " hörde jag från köket. åhnej, hade hon hört vad vi sagt? tur att jag inte sa vad jag tänkte till Chaz, hur jag har fantiserat om henne. När jag tänker efter så är det ganska groose vad jag tänker. Jag skrattade lågt för mig själv. " kommer du eller Justin !" ropade hon igen. Hon är för söt. " jag är påväg sötnos"

(Chloe)

Precis när Justin sprungit iväg in till Chaz och jag skulle stänga dörren så var det någon som tog tag i handtaget, vilket hindrade mig från att stänga den. Jag släppte handtaget och kollade ut genom dörren, där stod den jag trodde. Amanda.

" OMG HEEEJJJJ!!!" skrek jag och bokstavligen slängde mig runt hennes hals. " åååhh du vet inte hur mycket jag har saknat dig på barnhemmet, det är så tomt, det händer ju inget kul när inte du är där " sa hon och jag började skratta åt allt jag gjort. Jag gjorde ALLT man inte fick göra. Men kul var det. " haha jag förstår det , men jag har det mycket bättre här!" Hon kollade på mig med en fundersam blick men log sen. " Jag vill veta allt som har hänt här. " sa hon bestämt.

Under tiden hon tog av sig sin jacka och skorna så lyssnade jag lite på vad Chaz och Justin sa. Det var inte så intressant, men det kan jag säga att det blev när Justin skrek över hela huset att Chaz hade fått sin första kyss och roligare blev det när Cathrine hade 'the talk' med Chaz när Justin var där. Stackarn, eller rätt åt honom det var ju han som gjorde så att det blev så.

" hallååå..du har också brud! har ni gjor något eller" hörde jag Chaz säga. Jag skrattade tyst. " vad har du haf.." avbröt sig Amanda när jag höll upp ena fingret i en gest om att hon skulle vara tyst. Hon stannade upp och lyssnade hon också. " Chaz, kom igen! finns det något annat i din skalle eller?" var det nu Justin som sa. Jag fnissade och kollade på Amanda som inte förstod alls vad allt handlade om. Det är en sak som jag ska berätta för henne senare. "såå..är hon bra?" frågade Chaz igen. Herregud vad tror han. Vi har varit tillsammans knappt en dag och han tror att vi har haft sex. " MEN CHAZ, vi har inte haft sex!" sa Justin väldigt högt. Jag kunde inte låta bli att skratta. Jag drog med mig Amanda in i köket och ropade på Justin.

" Justin det här är Amanda " sa jag. Han log mot henne medans dom skakade varandras händer. " Kom och hälsa på Amanda!" ropade jag så att alla skulle höra. Som jag trodde så hade alla hört, först in kom Vanessa och David.

När alla hade hälsat på varandra så gick jag och Amanda upp på mitt rum och lämnade hennes väskor. "såå...berätta för mig nu, är det något mellan dig och Bieber eller?"  Hon såg finurligt på mig. Jag fnissade. " Jaa, det är väl det.." svarade jag och log mot henne. " är..ni tillsammans?" Jag kunde inte låta bli att le åt tanken att Justin och jag är tillsammans. Jag vet nu att jag verkligen har fallit för honom. " jaa..vi är det nu" sa Jag och log ett stort leende. Som var hundra procents äkta.

_________________________________________________________________________________________________

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖR DEN USLA UPPDATERINGEN! som jag sa förut så var det fel på våran blogg men insåg för typ en timme sen att det var jag som hade gjort fel och tryck på nån konstig knapp så det blev helt knas  :/ that's life !

meeeeen nu har ni fått del 18 :D vad tycker ni? vad kommer hända nu? vad kommer hända när amanda är med i bilden? hur går det mellan Chaz och Hailie? höhöh mycket frågor.

TACK FÖR ALLA STÖTTANDE KOMMENTARER! VI ÄLSKAR ER' <3

xoxo Julia



   Postat av: ida

bra och mera :)

   2011-06-30 @ 14:02:31

   Postat av: Paulina

Asså, jag fattar inte riktigt. När hon flög till Stratford var det ju första gången hon flög i sitt liv, och sen skriver ni att hon alltid får panik när hon ska hämta väskorna, hur många ggr hade hon flugit då egentligen? Och sen skrev ni tydligt väskorna, fast allt hon ägde fick plats i en handväska, hmm... ;)

   2011-07-01 @ 09:35:29  URL: http://biebersaga.blogg.se/

   Postat av: Gabbi

awezome =)

   2011-07-02 @ 22:38:54


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: