The moment I met you - del 13 - please forgive me

"Men, vi går till gästrummet och går och lägger oss.godnatt!" Sa hon och vi sa godnatt tillbaka. Vi fortsatte borsta tänderna. Efter ett tag öppnades dörren igen och Justin kom in. "shaa!" Sa han tyst och tog sin tandborste och började borsta. Vi nickade som ett 'hej' och han log. När vi borstat klart så gick vi in på åra rum och la oss. Jag la mig i sängen. Tårarna ran. Jag kunde alrdig sluta gråta känndes det som. Aldrig.

_________________________________________________________________________________________________

Tumblr_lmavefv4cy1qj359to1_500_large
Clothes-fashion-girls-jumpsuit-style-favim.com-63536_large
Tumblr_lma9qt7wun1qenff7o1_1280_large
Tumblr_ln1zd8c6mb1qerlgqo1_500_large

Bild 1; text
Bild 2; Chloe och Sebbe
Bild 3; Chloes klänning
Bild 4; Chloes skor
Bild 5; Chloes hår.

(Chloe)
" Vakna, Vakna, VAKNA!" jag hörde att det var Chaz som hade hoppat på mig. Jag suckade och kollade försiktigt upp på honom men stängde ögonen fort när ljuset blev alldeles för starkt för mina nyvakna ögon. "om du inte går upp nu går jag och hämtar vatten!" varnade han och hoppade lite extra på mig.Jag satte mig upp. "vad?" Sa jag med trött röst. "Det är frukost" Sa han stolt och log. "Varför blev du så glad helt plötsligt?" Frågade jag. Han som ut som ett litet barn på julafton. "För att min syster är här!" Sa han och log ännu större. Kunnde man ens le så stort? Jag skrattade och ställde mig upp. Chaz hade fortfarande pyjamas, så jag sket i att byta om. vi gick ner för trappan. Nere i köket satt Vanessa, Catrine, David och Justin och åt frukost. Alla satt i pyjamas. "Godmorgon gumman!" Sa Catrine. "Godmorgon!" Sa jag och satte mig bredvid Justin. Han kollade på mig. "Snygg tröja" Sa han och blinkade åt mig. Jag log. "Vill du ha te?" Frågade Catrine som gick upp för att hämta te kannan. Jag nickade. Hon hällde upp te i min rosa mugg. Sen lade jag i en vanilj te påse i koppen och lät den vara. "Vad hade ni tänk och göra i dag då?" Sa  Catrine och tog en klunk av sitt te. "Vet inte riktigt" Sa chaz och kollade på mig och Justin. Vi båda rykte på axlarna. "nehepp!" Sa hon och log.
Vi fortsatte äta. Men efter ett tag så ringde hemma telefonen. "Jag tar det" Sa Catrine och ställde sig upp. Vi nickade.

(Catrine)

"Hallå?" Sa jag och kände att min röst var morgon hes. "Hejsan! Det är Sebastian igen!" Sa den dära mjuka rösten igen. "hejhej!" Sa jag och han tog ett andetag.
"ehh, joo, det gick inga plan i morgon, så jag tog ett inatt, och jag är här nu... Fast på ett hotell..." Sa han glatt. "jaa, men vad trevligt! Då kan ju du komma redan idag!" Sa jag glatt. Eftersom Chole hade varit så ledsen igår så behövde hon nog träffa sin pojkvän. "jaa, ja tack gärna!När kan jag komma.?" Sa han glatt. "jaa, hon vaknade precis, så kanske om tre timmar?" Sa jag och kollade på henne. Hon skrattade åt något som David hade sagt. "visst, vi ses om tre timmar då! Hejdå!" Sa han glatt. "japp, hejdå!" Sa jag tillbaka och lade på.

(Chloe)

Jag kollade undrandes på Catrine när hon kom tillbaka in i köket. Hon log lite snabbt mot mig innan hon slog sig ner på sin plats igen. " vem var det som ringde?" frågade Chaz nyfiket. Catrine kollade snabbt på mig "en försäljare" svarade hon kort. Varför hade hon kollat på mig innan? har det hänt något? Jag förstår ju att det inte var någon försäljare. Jag kollade på Chaz som också såg lite fundersam ut.  Vi tittade på varandra men sen så fortsatte jag med min macka som låg på bordet. " hur länge stannar ni då?" frågade Justin Vanessa. Hon kollade på David, han bara log mot henne. " vi stannar två veckor " svarade hon och log mot Justin.

Det varma vattnet rann längs min bara kropp då jag hade hoppat in i duschen efter den trevliga men märkliga frukost. Jag satte handen under pumpen på shampoo flaskan och pumpade ut en klick i handen. När mitt hår va som en ända stor, fluffig boll lutade jag in huvudet under kranen och lät vattnet rinna. Sakta vred jag om handtaget på kranen så vattnet slutade rinna, direkt slog kylan mot min bara kropp. Snabbt drog jag åt mig en handduk och virade den om min kropp. Medans jag torkade mig lite lätt gick jag ur dushen. Med blöta fötter ställde jag mig på golvet, rädd för att halka. Som alltid så hade jag glömt lägga en handduk på golvet som skulle underlätta att inte halka.

" åh jag vet inte vad jag ska ha på mig!" suckade jag högt för mig själv. Jag kollade fram och tillbaka mella mina få kläder som jag hade i min walk-in-closet. " ska jag hjälpa dig?" hörde jag en röst säga bakom mig. Jag vände mig hastigt om och fick se Vanessa stå där med ett svart pösigt linne instoppat i ett par ljusa, midjehöga jeans. " åh ja tack! jag hittar verkligen ingenting jag kan ha på mig" suckade jag igen. Hon log. "kom, du kan låna något av mina kläder som jag lämnade kvar här" sa hon. Jag undrade vart hon hade gjort av dom kläderna. Min fråga fick jag snabbt svar på. Bakom stången med mina kläder så var det en 'vägg' trodde jag men hon drog i en kanten och då öppnade det till en lika stor garderob som den som redan var. Jag kände själv att jag stod där och gapade men jag kunde inte fatta hur awesome det va. Det hängde många klänningar, linnen, tröjor, och en hylla med ihop vikta jeans , och en hylla med klackskor. "lämnade du kvar allt det här!?" Sa jag förvånat. "är du galen eller!?" Sa jag med samma ton. Hon skrattade. "Men vadå!? Dom är för små, eller så fick dom inte plats i den gareroben som jag har nu!" Sa hon glatt och skrattade. Jag log tillbaka. "kom!" Sa hon och drog med mig till klänningarna. Hon kollade igenom klänningarna ett litet tag. Men sen tog hon fram en 'body-kklänning' Med en stor rosett på. "Det här var min favorit när jag var i din ålder! Den är sååååå söt!" Sa hon och gav den till mig. "Sätt på dig den!" Sa hon och gick fram till skorna. Jag tog av mig Justin Bieber tröjan och lade den på en fotölj inne i gareroben, sen tog jag på mig den. Den var fin. Jag såg faktisst fin ut i den om jag får erkänna. Vanessa vände sig om. "GUD VA FIIIIN GUMMAN!!!!" Utbrast hon. Jag skrattade och snurrade runt. Hon gav mig skorna. "Dina ben kommer bli sååååå snygga i dom här skorna!" Sa hon glatt. Jag satte på mig dom och kollade mig i spegeln. Mina ben såg långa ut, och brunare. "that's the way im talking about!" Sa Vanessa och jag skrattade. Mitt hår såg ut som en stor äcklig klump. Hon kollade på mig. "kom" Sa hon och jag gick fram till henne. "sätt dig" Sa hon och jag satte mig¨på fotöljen.
Hon tog mjukt tag i mitt hår och gjorde något. Sen kollade jag mig i spegeln. Hon hade satt upp det i en knut, och det såg faktist fint ut. "Tack!" Sa jag och kramade henne.
"Du är jätte fin gumman!" Sa hon och vi kramades länge.

Det knackade på rummets dörr. Jag och Vanessa gick ut ur garderoben och öppnade dörren. Det var David. "Följer ni med till stan?" Sa han  och log. Jag orkade faktist inte gå. "visst!" Sa vanessa och log. Jag skakade på huvudet. "förlåt, men jag är ganska trött..." Sa jag lågt. "Det är lugnt gumman.. Men är det okej att vara själv?"Sa David med mjuk röst. "självklart!" Sa jag och gick ner med dom. Jag låste dörren när dom hade åkt. Sen satte jag mig i soffan och kollade på tv. Det var Gossip Girl. Jag satt i säkert en timme och kollade på det.

Det plingade på dörren. Jag stängde av tv:en och gick till dörren. Det lät efter mina klackskor och det var ett härligt ljud. Jag kännde mig stor. Vuxen. Jag låste upp dörren och öppnade. Allt blev svart. Va? Han kollade på mig. "Snälla, låt mig förklara...Jag älskar ju dej... Bara DEJ...." Sa Sebbe med en ledsen röst. Jag gick iväg mot vardagsrummet. Fast jag stängde inte dörren. Jag hörde hur den stängdes och jag hörde hans steg bakom mig. Han satte sig ner i fotöljen bredvid soffan. Och jag satt i soffan. Mina tårar rann. Jag stirrade rakt fram. "Chloe... Jag ångrar det som fan... Jag var full och..." Men jag avbröt han. "full? Du brukar ju inte dricka alls..." Sa jag och han små log. "Men efter att du åkte till barnhemmet, så fäll allt ihop... Jag vet inte vad som hände med mig.Jag var dum ihuvudet..." Jag avbröt han igen. "ja, det var du. Du var dum ihuvudet, så jävla äckligt att du har legat med någon annan... Så jävla lågt. Fattar du det!?" Skrek jag nästan. Jag andades djupt. Han var den enda jag litade på. Eller iallafall hade litat på... "Jag vet... Jag var dum i huvudet.. Men jag erkänner det, eftersom jag älskar dej. Jag har alltid gjort det, och kommer alltid att göra det. " Sa han och jag såg hur han grät. Han satte sig bredvid mej. "Jag är ledsen. Förlåt." Sa han och mina tårar rann änu mera. Hans med. "Vem var det med?" Sa jag lågt. "Hon heter Ashley. Du känner henne inte..." Sa han och grät ännu mera. Han lade sitt ansikte i hans händer. Jag lade mitt huvud sakta mot hans axel. Mina känslor var för starka för att lämna honom. Jag älskade honom. Det gick inte. Han kollade upp på mig. Jag log. Han med. Våra läppar möttes igen. Det känndes underbart. Han var här. Han var min...
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Vad tycker ni att om att hon förlät honom?

Tack alla underbara läsare för alla fina kkommentarer! NI ÄR BÄST!

puuusss/Gaby och Julia


   Postat av: elena

fortsätt nuuuu det är novellen är bäst

   2011-06-20 @ 01:54:07  URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

   Postat av: Jossan

Assssssss BRAAAAAAAAA !! vill ha meer , nuuuu :)

ni äger på att skriva novell! <3

   2011-06-20 @ 02:02:04

   Postat av: Jossan

As bra!!

MEN HON SKA JU BLI TILLSAMMMANS MED JUSTIN!:)

haha..

   2011-06-20 @ 10:58:01  URL: http://Http://Jossetheshit.blogg.se

   Postat av: emma<3

meeeeeeeeeeeeeeeer

   2011-06-20 @ 11:27:31

   Postat av: Anonym

Jätte bra :)

   2011-06-20 @ 11:35:31

   Postat av: josefine

as bra ! men jag tycker attd et va dåligt av henne att förlåta honom men snälla kan du inte lägga in ett till typ ..... NU ;) <3

   2011-06-20 @ 12:54:56  URL: http://purpleninjastorys.blogg.se/

   Postat av: Gabbi

Nej usch hon borde spottat på kräket xd Älskar novellen iaf men hon borde dumpa den killen ;o

   2011-06-20 @ 17:39:54

   Postat av: EMMA_96

asbraa!!! :D

meeeeeen what??!!!

hon ska ju bli tillsmmans med Justin och inte Sebastian!!!??? :O

   2011-06-20 @ 18:45:42

   Postat av: matilda

MEEEEEEEEEEEEEEER !

   2011-06-21 @ 00:17:27

   Postat av: sofia

hon borde inte förlåtit honom! han borde göra något mer så hon inte förlåter han igen :]

   2011-06-21 @ 17:07:03


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: