The moment I met you - del 12 - Hello, my name is...

När jag placerat poolen bredvid soffan så sprang jag in i köket och hämtade hinken, jag fyllde den med vatten. Efter tre hinkar va den fylld. Hela tiden så satt Chaz och ryan och iaktog mig, när dom efter ett tag förstod vad jag skulle göra så började dom skratta. Justin sov fortfarande som en stock...
_________________________________________________________________________________________________

Bild 1 : bebispoolen
_____________________________________________________________________________________________________________________

Han såg så oskyldig ut. Men jag tänkte inte bry mig. Jag ställde mig bakom soffan. Jag hindrades. Vattnet var inte tillräkligt kallt... Jag sprang ner för trappan snabbt. Jag tog ut is ur frysen och la det i en stor hink. Sen sprang jag upp, Chaz och Ryan kollade på mej och hållde sig för skratt. Jag hällde i isen i poolen, sen ställde jag mig bakom soffan igen. Han sov fortfarande som en stock. Jag tog tag i soffan. Den vältes och Justin hoppade upp ur poolen och sprang in skrikandes i badrummet. Ryan och Chaz hållde på att dö av skratt, medans jag sprang efter Justin in på toan. Han stog där och frös. Jag skrattade så att jag inte kunde andas.
"Vadfan vad det där för något!?!?!?" Skrek Justin. Jag kollade på honom. Han brast ut i skratt. Jag med. Han puttade ut mej ur badrummet och låste dörren. Jag hörde hur duschen gick igång. Jag gick skrattandes ut till Chaz och Ryan, som låg på marken och gapskrattade. Jag skrattade med dom. När vi hade lugnat ner oss så fortsatte vi kolla på filmen. Efter ett tag så kom Justin tillbaka i bara hndduk. Alla började skratta.
"ha-ha, det är jätte roligt. Värkligen." Sa han och satte sig bredvid mej. Han lade armen runt mig. "It's on..." Sa han tyst och jag log ett retsamt leende. Vi fortsatte kolla på filmen. Men helt plötsligt så ringde hemmatelefonen. "MAMMA, DU FÅR TA DET!!" Skrek en livrädd Chaz i soffan. "OKEJ!" Svarade hon och man hörde steg där nere.

(Catrine)

"Catrine Somers?" Svarade jag. "jaa, eehh, hejsan, jag heter Sebastian, jag är Choles ... Pojkvän..." Sa en mjuk röst i luren. "Ja men hejsan! Trevligt att du ringer!" Sa jag glatt tillbaka. "hehe, ehh, joo , jag skulle vilja överraska Chole, att typ komma över. Alltså jag kan bo på hotell, och så..." Sa han frågandes. "Ja visst! Det är såhär att Chaz syster ska komma över så vi har inga rum, men ska vi betala hotellet?" Sa jag. Det skulle jag kunna göra. Jag hade några kontakter. "Nejnej! Det betalar såklart vi! Men jag undrade vart ni bor och så så jag kan komma.." Sa han. Jag berättade adressen och vi bestämde att han skulle komma i övermorgon. "jaa, men då hörs vi sen! japp, ha det så bra!" Svarade jag som ett 'hejdå-svar'.

(Chole)

Filmen tog slut. Ryan och Chaz satt i ena soffan och var livrädda, medans jag och Justin satt i den andra och skrattade åt dom. "Det är inte kul, jag kommer inte kunna sova inatt!" Sa Chaz darrigt. "Men jag då!? Jag ska åka skateboard hem... SJÄLV!" Sa han och lät gråtfärdig.
"Men killar, lugna ner er! Det är en FILM!" Sa jag och log. "jaa, exakt, och Ryan, jag kan följa dej till dörren!" Sa Justin och blinkade med ögonen mot Ryan. Ryan log retsamt. 2Ja, det får du faktist ta och göra!" Sa han sen. Justin nickade. "När ska du hem då?" Frågade Justin. Ryan kollade på klockan. Den var 1.03. "Jag ska vara hemma halv 2 , men vi kan väl åka nu?" Sa Ryan och kollade på Justin. Han nickade. Ryan kramade oss hejdå. Vi kollade på Justin och Ryan när de skatade iväg. "Ska vi gå och borsta tänderna?" Sa Chaz snällt. Jag nickade. "Sen när har du velat borsta tänderna med mej?" Sa jag och knuffade honom i sidan. "Amen, vadå? Det kanske kommer en blodtörstig tant i spegeln!?" Sa han och jag skrattade. Jag gick in på mitt rum och bytte om till... Inget. Jag hittade inget att sova i. Jag hade bara Sebbes tröja att sova i. Och den ville jag inte ha. Absolut inte. Usch. Jag kastade den längst in i garderoben. Aldrig mer. Sen virade jag en filt runt mej och smög in till Chaz. Han hade bytt om. "Kan jag få låna en tröja eller något som jag kan sova i?  Jag vill inte ha Sebbes..."Sa jag och han log. "visst!" Han gick till sin garderob och tog fram en stor Justin bieber tröja med hans ansikte på. "Det är den största jag har!" Sa han och rykte på axlarna. jag log. Sen satte jag på mig den. Vi gick in i badrummet och började borsta tänderna. Sen hörde man att någon smög upp för trappen. Det var nog Justin. Någon öppnade dörren till badrummet. Chaz såg skräckslagen ut. In kom en tjej med brunt hår. Chaz log i spegeln, sen hoppade han in i tjejens armar. "hej vanessa!" Sa han glatt. "hej chazy!" Sa hon och log emot honom. Efter henne kom en kille med mycket muskler och perfekt solbränna. Han var snygg. Han kramade Chaz. "hej!" Sa han och Chaz svarade hej. Tjejen gick fram till mej. "Hej! Vanessa... Jag är Chaz storasyster!" Sa hon och log ett vackert leende. Hon var läskigt lik min mamma. "Hej! Chole, Chaz och.. jaa, din kusin!" Sa jag och hon log ännu större. Killen kom fram. "hej ! David, Vanessas pojkvän!" Sa han och log. Jag hälsade tillbaka. "Skulle inte ni komma i morgon?" Sa Chaz förvånat. "Lilla gubben, det är 'i morgon' !" Sa Vanessa och skrattade. "jahaa!" Sa han och log. "Men, vi går till gästrummet och går och lägger oss.godnatt!" Sa hon och vi sa godnatt tillbaka. Vi fortsatte borsta tänderna. Efter ett tag öppnades dörren igen och Justin kom in. "shaa!" Sa han tyst och tog sin tandborste och började borsta. Vi nickade som ett 'hej' och han log. När vi borstat klart så gick vi in på åra rum och la oss. Jag la mig i sängen. Tårarna ran. Jag kunde alrdig sluta gråta känndes det som. Aldrig.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Förlåt för dålig uppdatering! Men jag och julia har ju sommarjobbat så... ;) Men nu är vi klara! Så det blir bättre nu :)

TACK FÖR ALLA UNDERBARA OCH FINA KOMMENTARER!!! NI ÄR BÄST! TACKTACKTACK!  VI ÄLSKAR ER ALLA UNDERBARA LÄSARE! PUSS PÅ ER! :D:D:D:D
:D

bieberlööövee/Gaby  :)



   Postat av: Saga

Den bästa novellen som finns!:)

   2011-06-17 @ 22:04:43  URL: http://justinbiebstories.blogg.se/

   Postat av: Anonym

SJUKT BRA;D

   2011-06-17 @ 22:30:59

   Postat av: Nattha

MER!

   2011-06-17 @ 22:35:12  URL: http://natthah.blogg.se/

   Postat av: EMMA_96

meeeer!!!! :) <3

   2011-06-17 @ 22:53:05

   Postat av: Anonym

bättre än bäst! älskar den. mer <333

   2011-06-17 @ 22:56:30

   Postat av: Gabbi

Jätte bra skrivet ;D

   2011-06-17 @ 23:11:00

   Postat av: Anonym

Märkte inte justin hennes tröja? hihi.



meeeeeeeeeeeer!!

   2011-06-17 @ 23:53:08

   Postat av: Yasmin

Sv: självklart vill jag länkbyta med dig lägger till dig nu! :) förlåt att jag svara så segt förresten!



Och skit bra novell! :D

   2011-06-17 @ 23:54:52  URL: http://justindrewbiebersnoveller.blogg.se/

   Postat av: elena

super bra fortsätt

   2011-06-18 @ 15:13:06  URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

   Postat av: W a n d a

F-f-f-fiiiiiiiiin blog :DD <333

   2011-06-18 @ 23:10:10  URL: http://wandaih.blogg.se/

   Postat av: Marielle

I love this!!! :)

   2011-06-19 @ 12:25:09  URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/

   Postat av: Jossan

Mooooooore !! looove iiit :)))<333

   2011-06-19 @ 23:12:58

   Postat av: Amalia

Super bra!! :D <333

Du har inte bloggat på ett tag nu... du har väl inte slutat!!?? hoppas inte det! <3

   2011-07-31 @ 17:52:24


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: