Jag hoppas ni förstår!

Hej underbara bloggläsare! Som ni kanske märkt så har jag (Julia) inte skrivit på jättelänge :( men det är för att min mammas bästa kompis 'syster' som även är våran granne fyllde 50 i torsdags så då åkte vi till Åland över dan och sen åå kvällen gick vi ut och åt. Fredag, lördag och söndag så Hr jag hjälpt till då hon hade fest för 100 pers, vi hade även två gäster som sov hos oss :/ dom åkte Igår. Och jag var på gröna Lund hela dan igår så hann inte då heller. MEN ikväll när jag kommer hem (sitter hos frisören med Gaby). Lite mer om uppdateringen för ngr veckor framöver. På torsdag morgon åker jag till Tallin, kommer hem på lördag kväll och sen ska jag försöka skriva ngr inlägg innan jag sen ska åka till leksand (kanske Gaby Me) men sen så ska jag bort igen ;( men ska försöka uppdatera så mkt som möjligt :) När jag är borta så kommer Gaby och miccis hålla bloggen uppe. BieberLove / Julia 



 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: