The moment I met you - Del 31 -

När jag kom ut genom dörren så var det bara att gå hem. Det skulle ta mig kanske 30 minuter att gå hem. När jag kom ut på vägen så körde det förbi en svart range rover, den stannade senare lite längre bort. Om jag ska erkänna så blev jag faktiskt lite rädd. Men jag fortsatte gå och se oberörd ut. " eyy Ryan hoppa in!" Jag kollade mot det nervevade fönstret och fick se Justin och Chloe? Var inte dom i Atlanta. Utan att säga nånting så hoppade jag in i baksätet tillsammans med dom..
________________________________________________________________________________________

Tumblr_lmnnt5cg5i1qir12wo1_500_large
Bild : Justin och Chloe på stranden :)

(Ryan)

"Vad gör ni här ? " frågade jag när jag satt fast säkerhetsbältet runt mig. Justin kollade på mig i backspegeln.
"Chaz smsade och sa att du var ute med Hailie..." Sa han lite små surt och jag kände hur det kokade inombords. Kunde Chaz inte hålla tyst om någonting eller!?
Jag visste inte vad jag skulle svara. Justin verkade sur, och det var inte kul att bråka med honom..
"Var du det eller?" Sa han sen och jag blev nervös. Jag visste inte vad jag skulle säga.. Så jag  sa ingenting.
Justin svängde upp på uppfarten och alla tre gick ut. Jag gick snabbt in på toaletten där uppe utan att säga något till någon...


(Justin)

Ryan verkade skämmas. Det borde han också, för jag tycker inte att man gör så mot sin bästavän. Han gick snabbt upp utan att ens säga hej till någon.
Men jag och Chloe hälsade på alla. David och Vanessa var ju fortfarande kvar eftersom det var Chazies födelsedag snart. Om en 3 dagar faktiskt. Jag hade pratat med Catrine lite och hon hade bokat det fina stället med poolen och de, sen skulle jag, ryan och Chloe fixa vilka som skulle komma.

När jag och Chloe lämnat sakerna på våra rum så gick jag in i hennes. Jag satte mig på hennes säng och hon satte sig bredvid. Jag log.
"Du kommer in och sover här inatt va...?" Sa hon och jag log ännu större.
"Det är klart jag gör baby, men jag ska gå och snacka med Ryan..." Sa jag och kysste hennes panna. Hon log och nickade.
Det var bra att Ryan inte åkte hem direkt.. För då han jag ju prata med honom.
Jag gick och kollade i alla rum och såg att toaletten var låst. Jag knackade och det röda märket som visade upptaget blev grön. Så jag gick in. Jag stängde inte dörren helt, för det var jätte varmt där inne. Ryan satt på golvet så jag gled ner bredvid honom. Han kollade bara rakt fram.
"Talkt to me bro.." Sa jag och knuffade honom i sidan. Han tog ett djupt andetag.
"Asså, jag har typ gjort världens misstag.. Eller asså, jag tycker inte det, eller jo, fast, jag vet inte.." Sa han och jag såg att han var förvirrad. Han andades ut igen. "Hailie och Chaz bråkade, jag vet inte varför, men Chaz sa bara att dom gjorde det. Och sen fick jag ett sms av Hailie som frågade om jag ville träffas, och hon kanske var ledsen så jag tänkte träffa henne och höra vad som hänt, eftersom Chaz var ovanligt tyst om varför de bråkade... Så jag åkte och träffade henne och helt plötsligt så var vi på hennes rum.. Och vi kolalde på film, och sen kysstes vi.. Och sen åkte lixom kläderna av och jaa... Asså det värsta är att... Jag gillade det... Jag gillar henne.. Mycket.." Sa han nervöst och jag visste inte vad jag skulle säga. Han väntade på att jag skulle säga något.
"Har du sagt det här till Chaz..?" Stammade jag fram. Han skakade på huvudet. Jag nickade långsamt.
"Så.. Du hade alltså sex med Chaz flickvän....!?" Sa jag och jag såg att han blev upprörd. Sen nickade han.
"Jag hatar mig själv för det, men jag gillar henne Justin...!" Sa han sen.
Sen blev ddet tyst igen...
"Vad ska jag göra...?" Sa Ryan ynkligt. Jag rykte på axlarna. Jag visste faktist inte.
"Jag vill lixom inte säga det till Chaz.. Han kommer bli sårad.." Sa han lågt sen. Vi avbröts.

"Justin din mamma är i telefonen..!!!"
Ropade Vanessa från köket.

"Kommer!" Ropade jag tillbaka och ställde mig upp.
"kommer snart.. Vänta här!" Sa jag och gick ut, men jag krockade med Chaz i dörren.
"åh, hey!" Sa jag och sprang sen ner för trappan.
Det var när jag precis tog emot telefonen jag fattade. Chaz hade ju stått och lyssnat, han visste om allt. Ohh shiiit...

"Hej mamma! Jag kan inte prata nu, jag ringer upp älskar dej!" Sa jag snabt och lade på, sen sprang jag upp för trappan och där möttes jag av mina två bästavänner som slogs. Jag gick imellan dom.
"guysguys! Sluta!"
När jag fått isär dom så stog dom och stirrade på varran .
"Asså det här är bara töntigt! Ge er! Ni är bästavänner, och ni ska kunna vara mogna att prata igenom det här, inte hålla på att larva er! Agghh, jag blir så jävla trött på er..." Sa jag argt och gick in på mitt rum.

Jag hörde inget av varken Chaz eller Ryan på hela kvällen. Ryan hade ju gått hem, men Chaz var bara på sitt rum.
Jag hade legat i sängen och myst med Chloe ett tag, men tillslut fick jag nog. Jag hade berättat allt för Chloe, men jag hade ju faktist inte hört hur Chaz tog det.. Så jag gick in till honom. Han satt ute på sin ballkong med en isklump på munnen. Antagigen hade han fått ett slag där. Jag satte mig på en stol bredvid honom och suckade.
"Prata då...." Sa jag och han kollade på mig.
"Lite svårt med den här läppen... "Sa han och visade läppen. Den var välldigt uppsvullen och blodig. Jag rynkte på näsan. Sen kollade han rakt ut. Det var utsikt på havet, fint..
"Har du gjort slut med Hailie eller..?" Sa jag efter en tung tystnad. Han skakade på huvudet.
"Nej, vi bråkade för att jag inte ville ha sex med henne... Men jag älskar henne.." Sa han lågt.
"Så hon var otrogen mot dig..?" Sa jag och han nickade. Sen rykte han på axlarna lätt.
"Men jag vill bara att hon ska vara lycklig, så hon får välja vem hon vill vara med..." Sa han sen. Jag nickade. Sen plingade min mobil till.

"Sängen är för tom och kall utan dig.. kom och krama mig..."

Det var Chloe som smsade. Jag log snett.
"Jag går och lägger mig broo.. godnatt.." Sa jag och vi kramades. Sen smög jag in till Chloes rum. Men på vägen krockade jag i Catrine. Hon kollade på mig med ett ögonbryn höjt. Där stog jag i lila kalsonger och inget annat på mig.. Pinsamt.....
"hehe, heej!" Viskade jag och log.
"Vart ska du...?" Sa hon och vred lite på huvudet.
"errmmhh, bort ifrån det här konstiga samtalet...." Sa jag och smög vidare in till Chloes rum. Jag hörde att Catrine skrattade och gick ner igen.
Jag kröp under täcket, hon hade rätt. Det var ganska kallt i rummet. Kanske för alla fönster var öppna..
Hon hade redan somnat.. Så jag pussade hennes kind och somnade jag med.

(Chloe)

Det var ljust. För ljust, jag var tvungen att kisa för att se något. Jag gick i en korridor, det liknade ett sjukhus. Men det var ingen annan i korridoren. Jag började springa. Ville inte vara ensam. Måste hitta någon.
Jag saktade in.. Justin stog och kysste... Selena..? Nej Chloe ge dig... Get over it..
Justin märkte mig inte ens. Han bara log mot Selena. Jag vände mig om. Sebbe... Jag hoppade i hans famn.
"Jag har saknat dig.." Viskade han. Jag kysste honom. Nej Chloe... Sluta släpp taget. Det är fel. Fel kille. Fel, bara fel. Men ändå så rätt...
Sebbe tog min hand och ledd mig ut. Sen tog han mig till en kosert. Justins konsert. Det var 'one less lonley girl', fast fel tjej satt på stolen. Hailie... Nej, det ska vara jag. Jag sprang och försökte hoppa upp till scenen, men någon drog i mig. Kenny.
"Men det är jag! Chloe, Justins flickvän!" Ropade jag och allt blev tyst. Alla kollade på mig. Justin och Hailie med. Justin gick fram till mig. Jag kunde höra hur hans steg ekade i huvudet. Han kollade rakt in i mina ögon. Sen skakade han på huvudet.
"fel" Sa han och vände sig om.

"Honey, vakna!" Sa Justin och log. Jag satte mig hastigt upp. Det var bara en dröm... Jag pustade ut. Sen kysste jag honom. Passionerat och en lång slund.

"Din andedräkt stinker.." Sa jag sen och han skrattade.
"du ska inte klaga babe, din är inte bättre den heller" Sa han och blinkade.
Jag gjorde en min och lipade, sen gick vi ner och åt frukost.
Det var tyst vid bordet, en obehaglig tystnad..

För att slippa allt ihuset så gick vi ner till stranden...
_____________________________________________________________________________________________________________

Vad händer mellan Ryan och Chaz nu?
Vem kommer Hailie välja?
:O:O

inte så långt, men är göö trött... Sorry! älskar er bästa läsare och kommenterare! hehe, sov gott!
puss/gaby


   Postat av: Anonym

SUPER BRA ! :D

   2011-08-02 @ 00:44:36

   Postat av: Anonym

skitbra! längtar till nästa del. du är grym på att skriva <3

   2011-08-02 @ 20:23:44

   Postat av: hanna ♡

haha, då har det blivit nå fel, visst? ;) någon sa till mig att man skulle ändra uppfattning om man såg den så jag och aja tog lite tid och kollade på den ;)

   2011-08-02 @ 23:19:05  URL: http://heaa.blogg.se/

   Postat av: hanna ♡

haha, båda ;)

   2011-08-02 @ 23:32:28  URL: http://heaa.blogg.se/

   Postat av: emma

godmorgon allt bra idag? kram

   2011-08-03 @ 09:20:28  URL: http://emmababy.se

   Postat av: Anna

Meeeeeeraaaaaaaaaaaa! älskar eran blogg :D

   2011-08-03 @ 19:55:31

   Postat av: Sagis

Jätte bra när kommer nästa del! :D

   2011-08-04 @ 12:03:32  URL: http://sagastar.blogg.se/

   Postat av: Anonym

Uppdatera!!!!!!! :)

   2011-08-07 @ 20:19:56

   Postat av: Anonym

Nästa kapitel snääääälllaaaa!!!

   2011-08-08 @ 23:35:38


 Namn:
  Kom ihåg mig?
 E-postadress: (publiceras ej)
 
 URL/Bloggadress:
 
 Kommentar: